[18]

164 13 0
                                    

" Tinggal dengan korang ? " soal Suga . Mukanya kian memerah apabila soalannya dijawap oleh anggukan daripada Jaebum .

" Tapi..kenapa ? "

" Kitorang tak nak korang kena lagi benda-benda macam ni , sekarang ni Jungkook lepas ni? Siapa pon dia kita tak tahu " balas Youngjae dengan muka serius yang dibuat-buat .

" kalau ada cermin confem kau akan tergelak tengok muka kau sendiri , hyung " Bambam tergelak jahat dan diikuti member BTS . Youngjae memuncung .

' Uisy tergoda aku !! '

" Okey sekarang ni kemas barang korang esok lepas sekolah kitorang terus ambil korang , arraseo ?! " Jaebum bernada tegas .

" Boek Boss "

" Kook nak bercakap dengan Bambam sekejap boleh ? " Jungkook meminta izin sambil memegang tangan Bambam . Got7 memandang antara satu sama lain dan terus mengangguk sambil menarik BTS keluar dari wad Jungkook .

" Ada apa ? "

" Bam , Kook nak tanya sesuatu boleh tak ? " Jungkook menatap Bambam penuh harap agar lelaki dihadapannya itu memberikannya keizinan untuk bertanya .

" Boleh , apa dia ? "

" Yugyeom bagi ke Kook tinggal dengan korang ? Dan lagi satu kalau Kook tinggal dengan korang boleh tak kalau Kook nak sebilik dengan Bambam? n lagi satu--"

" Banyaknya soalan "

" Err...hehehe sorry "

" Soalan satu mula-mula dia memang membantah sekeras-kerasnya tapi dipujuk oleh kitorang kedua boleh je nak sekatil pon boleh hahaha ok go to soalan ketiga " Jungkook tersenyum malu mendengar usikan Bambam .

" Soalan ketiga..."











































































































































"....Bam suka Kook tak ? "

Fight For Love [GOT7 X BTS]Where stories live. Discover now