Seurasin polkua hetken matkaa kunnes saavuin jonkinlaiselle autotallille joka näytti todella suurelta ja siltä että se pitää sisällään paljon.
Näin Stefanin puhelimessa huutopuhuvan jollekulle ja päättelin että siitä se ääni oli kuulunutkin. Kävelin Stefanin luokse ja odotin kunnes hän oli saanut puhelun loppumaan. "Kelle oikein huusit?" Kysyin silkasta uteliaisuudesta. "Pikkuveljelleni Stilesille, hän on hiukan äkkipikainen luonne ja hän tulee tekemään jotain hyvin tyhmää ja minä joudun mennä pelastamaan hänet siltä ennen kuin hän kerkeää tehdä mitään ....." sanoi Stefan minulle syvään huokaisten. "Okei, kai sinä pärjäät?" Kysyin hiukan huolestuneena. "Kyllä kyllä, ei ole eka kerta kun teen tämän ja olen aika varma ettei viimeinenkään. Hymyilin ja nyökkäsin. "Tiedätkös missä Sebastian on?" Kysyin hämmentyneenä. "Kyllä itseasiassa, hän on tuolla autotallin loppu päässä korjaamassa autoa. Kävele vain suoraa ja seuraa ääntä kyllä sinä hänet löydät" Stefan hymyili minulle vastaukseksi. Stefan lähti kiiruulla veljensä perään ja minä astelin autotalliin niin kuin minua oli opastettu.
Suuni loksahti auki kun astuin sisään kauniiseen autotalliin joka oli täynnä kalliita autoja tai no ainakin ne siltä näytti. Kuulin jostain kauvempaa ääntä, jonka ajattelin olevan Sebastian ja niin astelin rohkeana peremmälle autotalliin.
Käännyin nurkalta ääntä kohti ja saavuin jonkin laiselle autojen korjaamis paikalle.Ja niin kuin olikin sanottu siellä Sebastian oli korjaamassa jotain harmaata autoa joka oli nostettu jonkin laisella nosturilla ylös. "Hei, mitä sinä täällä teet" kysyin varovasti etten säikäyttäisi häntä. "Ai Sarah anteeksi menetin ajantajuntani, kun minun piti tulla vain käymään täällä ja sitten näinkin projektiautoni enkä voinut pitää näppejäni erossa" sanoi Sebastian hiukan nolostuneena. "Ei se mitään" sanoin ja aloin kävelemään Senastiania kohti. Sebastian levitti kätensä siten, että saisi minut käsivarsilleen ja minä en epäröinytkään kun sukelsin Sebastianin tiukkaan halaukseen ja ajattelin "en ikinä halua päästää hänestä irti".
YOU ARE READING
Alfan tytär
WerewolfMitä tapahtuu, kun kuvan kaunis alfan tytär saa tietoonsa olevansa vahvimman, pelottavimman ja suurimman lauman alfan sielunkumppani. Mitä hän tekee? Karkaako hän vai päättääkö hän kohdata kohtalonsa ja rakastua? Tarina sisältää väkivaltaa ja seksua...