10. Alfan tytär

772 40 6
                                    

Heräsin ja tunsin kylmän tason allani. Se oli hyytävän kylmä ja laittoi kylmiäväreitä menemään pitkin selkääni.
Pikku hiljaa aloin avaamaan silmiäni ja näin kuinka olin kaltereiden takana täysin tuntemattomassa paikassa. Ympärilläni oli paljon vieraita hajuja jotka saivat oloni ahdistuneeksi. En tiennyt missä olin ja minulla oli kamala huoli Sebastianista ja muusta laumasta.

Nousin ylös ja tunsin miten jalkaani vihlaisi. Arvasin että siinä saattaisi olla rasitusvamma ja siksi oli kipeä. En tahtonut rasittaa jalkaani enempää joten päätin istua sellin nurkkaan.

Kuulin oven avautuvan ja sulkeutuvan käytävän päässä. Haju osoitti henkilön olevan mies. Askeleet alkoivat valua hurjaa vauhtia selliäni kohti jonka uskoin olevan miltein toisessa päässä käytävää.

Kohta kuului mies ääni joka sanoi jollekkin toiselle kenties vartijalle "Häivy, mene oven toiselle puolelle odottamaan uutta käskyä". Miehen ääni kuulosti uhkaavalta, pelottavalta, dominoivalta sekä voimakkaalta. Se ei ollut Sebastianin äänen kaltainen sillä hänellä oli kiltti, huolehtivainen, kunnioittava äänen sävy kaikille kenelle hänen olen kuullut puhuvan. Mutta tunnistin miehenkin olevan alfa tai vahvaa alfan sukua.

Askeleet pysähtyivät ja tajusin vieraan miehen seisovan minuun päin sellini edessä virnistellen.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miehellä oli vahvat kehon piirteet ja uhkaavat kasvot

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miehellä oli vahvat kehon piirteet ja uhkaavat kasvot. Mies oli pukeutunut kokonaan mustaan ja hänellä oli mustat aurinkolasit joista ei näkynyt hänen silmiään. Hänen kätensä ja kaulansa olivat täynnä tatuointeja ja hän näytti olevan todella pitkä.

En kerennyt tehdä enempää havaintoja kunnes kuulin miehen puhuvan. "Saimme sinut sittenkin kiinni. Luulin jo joukkoni ryssineen kaiken, mutta saimme kun saimmekin sinut haltuumme ja huhut eivät olleet väärässä sinä tosiaan olet varmasti maailman kaunein ja varmasti nopein naaras susi".

"Kuka sinä olet, missä olen ja mitä hittoa minä täällä teen?" Yritin kuullostaa siltä kun tämä olisi joka päiväinen juttu.

Mies avasi suunsa jälleen ja sanoi " Ai, anteeksi pikku prinessa en esitellyt itseäni. Minun nimeni on Vladimir ja sinä olet punaisen kuun lauman alueella ja minä olen heidän alfansa. Sinä olet täällä huokutellakseni Sebastianin tänne sinua pelastamaan ja samassa hän astuukin ansaan mistä seuraa hänen kuolemansa ja minä saan hänen alueensa, laumansa ja Lunansa joka sattumalta oletkin sinä ja minä olenkin juuri sattumalta sielunkumppaniton joten tämähän tuli sopivasti vai mitä Sarah?" Hän virnisteli.

Olin järkyttynyt hänen suunnitelmastaan ja halusin äkkiä pois tästä paikasta "Miksi sinä teet näin? En ole tehnyt sinulle mitään enkä usko Sebastianinkaan tehneen. Ja mistä sinä tiedät minun nimeni?"

"Sinä näytät niin söpöltä kun pelkäät. Ja teen näin koska haluan lisää valtaa. Sebastian ei ole tehnyt minulle mitään, mutta mitä se minua estää olla tekemättä hänelle jotain? Nimesi tiedän tarkkailioiden suusta joita olen lähettänyt talollenne parin päivän ajan" mies jatkoi virnistelyä ja otti lasinsa pois. Miehellä oli tumman ruskeat silmät joissa oli pieniä punaisen vivahduksia.

"Älä tee näin, lopeta" yritin anella.

Alfan tytärWhere stories live. Discover now