5. Alfan tytär

1.2K 65 35
                                    

Saavuimme lentokentälle missä Sebastianin yksityiskone meitä jo odotti. Sebastian otti laukkumme ja kantoi ne koneeseen samalla kun nousin samaisia portaita ylös ja istuin Sebastianin viereen. Kun olin saanut itseni mukavaksi Sebastian nosti kätensä ja vetäisi minut kainaloonsa. Käperryin hänen kainaloonsa ja odotin koneen nousua. Kapteeni tuli Sebastianin puheille ja kertoi, että lähtisimme parin minuutin sisällä lentoon. "Ei kai sinua vaa jännitä" Sebastian sanoi hymy huulillaan. "Miksi sinä niin luulet?" kysyin hämmentyneenä. "Sinä täriset kuin haavan lehti" hän sanoi ja katsahti minuun kysyvästi. "Kyllä minua vähän. Olen aina vähän pelännyt lentämistä" Sanoin huolestuneena. "Älä huoli sinulla on minut ja silloin, kun minä olen täällä sinulle ei tule tapahtumaan mitään pahaa" Sebastian sanoi huolehtivaisella ilmeellä. Hymyilin vastaukseksi ja huomasin lentokoneen moottoreiden alkavan käydä aina vaan nopeampaa ja nopeampaa. Sebastian antoi pienen suudelman päälaelleni ja laittoi kätensä paremmin ympärilleni. Makasin Sebastianin rintaa vastaan, kun kone alkoi nousemaan ja kuuntelin hänen sydämen sykettään. Hänen sykkeensä oli rauhallinen ja hänen rintansa kohoili tasaisesti viittaavan siihen, että hän hengitti. Minua rupesi nukuttamaan joten päätin alkaa nukkumaan sillä lentomatka kestäisi hetken.

Sebastian ravisti minut hereille ja sanoi "Me lennämme nyt Aasian yllä ja tuo maa tuolla on Etelä-Korea Minun kotimaani ja kohta sinunkin. "Kotini" kuiskasin pienesti ja näin Sebastianin hymyilevän minulle pienesti silmäkulmassani, kun katsoin haltioituneesti ulos lentokoneen ikkunasta. Kapteeni kuulutti meidän laskeutuvan piakkoin soulin lentokentälle joka oli Etelä-Korean pääkaupunki.

Laskeuduimme turvallisesti maan kamaralle ja kun nousemmi koneesta meitä odotti kolme isoa ja mustaa maasturia. Maastureista nousi paljon väkeä ja yksi heistä alkoi kävelemään meitä kohti ripeällä vauhdilla. "Alpha Sebastian hauska nähdä taas matkasi kesti oletettua kauvemmin" sanoi noin 175cm valko hiuksinen nuori mies jolla oli paljon tatuointeja ja pari kulma lävistystä ja yksi huuli lävistys. Hän näytti uhkaavalta ja komealta, mutta ei voittanut Sebastiania.

 Hän näytti uhkaavalta ja komealta, mutta ei voittanut Sebastiania

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Beta Stefan kiva nähdä taas ja minulla on syyni miksi matka kesti vähän kauvemmin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Beta Stefan kiva nähdä taas ja minulla on syyni miksi matka kesti vähän kauvemmin. Tässä on Sarah sinun sekä koko Aasian Luna. Toivota hänet tervetulleeksi." Ja niin Sebastian kääntyi minua kohti ja kaikkien katseet naulautuivat minuun. "Hyvää päivää Sarah olen Beta Stefan, mutta sanothan vaan Stefan muodollisuuksilla ei ole minulle niin väliä." sanoi Stefan pinellä virneellä."Hyvää päivää olen Sarah, mutta sinäkin saat unohtaa muodollisuukset minuun kohdistuen jos haluat". "Niin myös teen Sarah. Tätä tietä saatan teidät autoon ja saatte alkaa Sebastianin kanssa tehdä matkaa uuteen kotiisi. Minä ja minun mieheni huolehditaan kaikesta muusta mukaan lukien matkalaukustasi. Me toimitetaan se tänään vähän illemmalla kotiisi " sanoi Stefan pienesti hymyillen. "Kiitos Stefan" sanoin samalla laittaen oman puolen auton oveni kiinni. Kuulin kuinka toisen puolen ovi aukeni ja Sebastian kapusi sisään. Vihdoin kun Sebastian oli saanut ovensa kiinni hivuttauduin häneen kiinni ja näin miten Sebastian alkoi hymyilemään ja äkkiä huokumaan lämpöä. Hän taisi arvata, että minulla on kylmä ja päätti ruveta lämmittämään minua oikeen kunnolla susivoimiensa kera. Nukahdin lämpöön ja läheisyyteen odottaen pääsyä uuteen kotiini.

Alfan tytärWhere stories live. Discover now