Jeniffer sedela v poslednej rade, za lavicou pocarbanou ciernou fixou. Zuvacka v jej ustach sa rozmackavala pod vybielenymi zubami a hlasny mlaskot sa ozyval po celej triede. V tom absolutnom testovom tichu to bol az prilis rusivy zvuk.
Koncorocny test z angliny pisala cela trieda. Az na dve vinimky.
Jeniffer pozrela na na svoju spolusediacu. Nie kazdy moze sediet s so svojou sestrou, dvojcatom. A uz vobec nie kazdy ma taku drzost ako dvojcata Kellisnove. Jeniffer sedela otocena bokom k tabuli, s nohami vylozenimi na stolicke jej sestry Jessici.
Katedra bola prazdna. Ucitelka si musela ,,odskocit", co znamenalo, ze na toaletach zamknuta (vacsinou v predposlednej kabinke) riesila problemy s manzelom.
Jessicine kriklavo cervene pery sa vikrivili v uskrn. Bolo z neho citit zakernost.
Z kabelky od Gucci vybrala luxusny lesk. Natrela si nim usta, a peri otlacila na pisomku.
Dalej siahla po ciernej linke, ktorou si obe sestry zvykli zdobit vyrazne modre oci, ktorych farba posobila az umele. Tak ako aj cely zvysok ich tela. Dokonale postavy, dlhe blond rovne vlasy, a bezchybna plet.
Ani jedna z nich nepouzivala make-up, ani puder. Stacila im ceruzka na oci, riasenka a nieco na pery.
Takmer vsetci im zavideli.
V skutocnosti vsak nemali preco. Žiť ich zivot sa mohlo zdat zabavnym, no nebolo. V porovnanim so zabavou a stastim bol ich zivot tragedia. To vsak nikdo nikdy nemal zistit.
Ceruzku na oci, ktoru Jessica vytiahla z tasky zacala vyplnat zadanie testu. Striedala odpoved ,,Netusim" s odpovedou ,,Odpovedzte si sama. Mali by ste to predsa vediet, ked ste ucitelka".
Jeniffer sa svoju pisomku ani neobtazovala vyplnit. Zo zadneho vrecka nohavic vytiahla 100 dolarovku a z ust si vybrala zuvacku. Pomocou nej prilepila na pisomku peniaze a pod ne napisala ucitelke odkaz : ,,Skuste si kupit nieco, v com by ste manzela nestrasili. Alebo by som mala povedat ex-manzela?".
Zazvonilo, obe si zbalili veci, testy polozili na ucitelkin stol a vykracali z triedy vrtiac zadkami. Obe si boli vedome toho, ze na nich vsetci chalani divaju lačnimy ocami, a to ich donutilo zastavit sa pri dvoch najsexy chlapcou z ich rocnika - Eliasa Maysona a Mikiho Fieldsa. Bolo to tak vzdy. Zastavili sa pri nich, ukazali im kusok z vystrihu a pobrali sa prec.
Cakalo ich sice este ,,par" hodin, kedze dnes mali Anglicstinu ako prvu, no vykaslat sa na skolu a ist prec znelo lepsie, ako provokovanie ucitelov. Bol predsa piatok, a vsetci uz boli unaveni.
S pouzitim niekolkych zo svojich trikov sa vytratili zo skoly a zamierili do obchodneho centra.
Kedze ich BMW muselo zostat zaparkovane na skolskom dvore, aby jeho nepritomnost neposobila podozrivo.
Najskor to skusali po vlastnych, no s 20 centimetrovymi opatkami sa nechodi moc dobre, a tak presli este o niekolko metrov dalej, na akesi mestske parkovisko. Vyhliadli si auta, v ktorych sedeli šoferi, a boli sami. Jessica zasla za roh a Jeniffer, kedze bola dnes na rade, sa objavila pri aute, v ktorom sa boli ootne zviest. Zacala sa predvadzat, a flirtovat s mladym vodicom, az kym nedoslo ku kratkemu bozkavaniu v jeho aute, pocas ktoreho obskúšala sedadlá.
Potom ho poprosila ci by nezviezol ju a jej sestru, ktora sa akurat vratila z jednej navstevy kamaratky = (z poza rohu), do nakupaku.
V shopingcentre zasli na MacDonald, ako si Jessica priala.
Doniesli im jedlo, na ktore sa Jeniffer ani len nepozrela. Zato jej sestra si do uts pchala hamburger, za nim hranolky a to zapila kolou. Vsetko to zjrdla akoby sa jednalo o preteky. Potom si zobrala aj Jenifferinu porciu a zjedla ju rovnako rychlo. Potom sa zarazila. Postavila sa a utekala smerom k toaletam. ,,Pockam ta tu,"zakricala za nou s povzdychom Jeniffer. Bola na to uz zvyknuta. Ona osobne nemala chut jest. Obcas, pocas obedu s rodicmi cosi malo zjedla. Na obed s rodicmi sa naskytla prilezitost len raz za cas. I preto si to Jeniffer tak vazila, a zjedla, co pre ne mama uvarila. Bolo to to jedine,co jej chutilo.
Jessica zatial dobehla k zachodom na konci pasaze s lacnymi obleceniami, a vtrhla do prvej kabinky ktora sa uvolnila. Zena, ktora z nej vysla sa tvarila zmetene. Jessica si vyckala, kym bude sama, a potom si klakla k zachodovej mise. Z kabelky vybrala zubnú kefku, ktoru este nikdy nepouzila na umyvanie zubou. Bola urcena na ine pouzitie...
Ked sa vratila k sestre, mala prazdny zaludok. Z ust jej bolo citit nedavno pouzity mentolovy osviezovac. Jeniffer sa na nu smutne usmiala.
Chytili sa za ruky a spolu odisli.
Tento krat si zavolali taxík.
Smutok a bolest zahanala Jessica prejedanim , a potom mala vycitky svedomia, a Jeniffer zas prestalo jedlo chutit.
Bolo to tak od 6.-tej triedy, ked obe prezivali asi najhorsie obdobie. Vtedy sa dozvedeli pravdu. Pravdu o ich mame, pravom otcovi, a odpornych klamstvach.
Nikto nevedel, ze prave kvoli ich probemom maju postavy hodne modeliek.
Ich mama im urobila peklo zo zivota, ktory im sama dala. I tak si vsak nahovarali, ze ju miluju. Nemohli ju nenavidiet. Nedokazali to.
To, ako zle sa mali, sa odzrkadlovalo aj na ich spravani. Ked v 7 triede nastupili do skoly, uz to neboli tie roztomile dvojcata. Ich spravanie davali za vinu puberte. To bola vsak velka chyba. Pubertou si musi prejst kazdy, preto ucitelsky zbor ich spravanie neriesil. Keby sa tym vsak racili zaoberat, zistili by pravdu, a pomohli im zbavit traumi, ktorou ich posadlo mamine tajomstvo. Rodicia o Jeniffer a Jessicu nejavili co i len najmensi zaujem. Obcas sice boli dni, ked si mama i otec spomenuli, ze maju dcery. A to bolo vacsinou den, ked bolo treba platit ucty. Sestry namali ,,domov". Miesto ktore malo byt ich ,,domovom" neznasali. Nemali preco tam chodit. Jedinym dovodom, preco sa vracali domov bolo, ze chceli pripominat mame, ze su stale tam a ze moze kedykolvek prezradit jej tajomstvo, nech sa im bude akokolvek vyhrazat. A este tu bol Richard. Ich komornikom bol uz odjakziva. Brali ho ako rodinu. On jediny ich mal ozaj rad. Staral sa o nich, rozpraval sa s nimi, hovoril im o vsetkych lupovynach ktore v ich veku povystrajal on, a bol im najlepsim priatelom. Bol tak vo veku ich rodicov, a pracoval pre nich odkedy sa vzali. Bol uzko sviazani s ich rodinou.
A vobec to nesuviselo s tym, ze ho zamestnavali.
Kedze mama sa o nich zaujima len vtedy, ak ide o nieco tykajuce sa jej tajomstva a otec stale pracuje, zostali na dne.
Pod hrubou vrstvou sminiek boli ozaj mile. Boli to len dievcata. Jemne krehke bytosti, ktore zazili vela zleho. Privelmi tvrdych dopadov. A blizili sa ku dnu, odkial uz niet cesty spat.
Vsetko co potrebovali sa malo stat. Stalo sa. Stane sa.
YOU ARE READING
Best Bitches
Teen FictionPäť úplne odlišních dievčat sa stretne v opustenej väznici. Nevedia kto ich tam zavolal, no každa dostala odkaz. Nevedia co od nich kto chce, vedia len, ze musia nieco urobit. Niečo, co vsetko zmení....