Jessica bola prekvapena, ze jej sestra este nezavolala. Ocakavala totiz, ze Jeniffer este aj cestou do lekarne stretne akehosi sexosa a bude chciet rozpovedat priebeh ich ,,hry". No ona sa neozvala, co bolo trocha podivne. Potom jej vsak napadlo, ze mozno si sestra chcela zahrat este vyssi level a skocili k nemu, alebo do hotela, a zavola jej neskor.
Jessica mala zlu naladu. Bolo jej nevolno. Od vtedy co sa to stalo, sa citila inak. Nevedela, co si ma mysliet. Ci si z nej niekto spravil srandu, alebo je to nejaka banda nasilnych chalanov....nevedela nic no i tak sa bala. Este raz si prezrela neobycajny ,,ucet" z obchodu Libby&Rise. Papierova dizajnova taska plna potrhanych postrihanych handier, na ktorych boly rozlicne vyhrazne napisi, rozhodne nepredstavovala Jessicin nakup.
2 hodiny predtym
V obchodnom centre nevedela najst nic, co by sa jej skutocne zapacilo. I tak si vsak nakupila kopy oblecenia, ktore s velkou pravdepodobnostou ani nevitiahne zo satnika. Nakupy boli jej terapiou...
S na rukach zavesenimi taskami z roznych snobskych obchodov, vosla do Libby&Rise. Aj obycajne tricko tam stalo viac ako mesacna vyplata taxikara.
Prezerala si viacero regalov s oznacenim 'Basic'. S plnym narucim šiat dosla k pokladni.
Odev hodila na pult pred predavacku a vytiahla telefon. Nechala predavacku nech jej nakup nablokuje a odlozi zabaleny na pol hodinu, ze po nho neskor pride a zaplati. Hodila na pult niekolko dvatsat dolaroviek, aby podplatila predavacku a s ocami na displeji telefonu vykracala z obchodu. Predavacka schovala nakup za pult a odisla pomoct kolegini s upratovanim tovaru.
Ked sa Jessica vratila pre odlozeny nakup, za pultom uz stala ina predavcka. Napriek tomu vsak zrejme mala informacie, lebo jej ochotne s usmevom podala tasku s oblecenim. Jessica zaplatila kartou, a hned to aj olutovala, lebo predavavke nesmierne dlho trvalo nahodit debetku do systemu. Jessica zhodnotila ze je to zrejme nejaka brigadnicka, lebo za prve vsetko jej dlho trvalo a po druhe, Jess ju este nikdy nevidela. Co je dost podivne, kedze v obchode travila viac casu ako spala.
Jessica spokojna, s o 4 tisic dolarov lahsou kabelkou si isla kupit drink. Zamierila do koktail baru. Kupila si mliecny shake. Nevedela isto ci si to len namyslala alebo sa to od posledneho kratu stalo paranojou ale videla muza. Celeho v cienom. Okuliare, ciapka, teplaky, mikina, rukavice. Prve co Jessicu napadlo bolo, ze je to nejaky psychopat. V zapati jej vdak hlavou preblesla myslienka, ze je to pedofilny cudak. Napokon vsak dospela k nazoru ze je to nejaky zlodej. Na takych je obchodne centrum bohate. Neriesila to a vychutnavala si sladky koktail. Pila ho s uplnym pokojom v dusi, povedala si ze potom aj tak pojde von, a ze jeden shake nezaskodi. Ked sa divna postava v ciernom priblizila k jej stolu vyliala na nu zvysok mliecneho drinku, a schatla tasku s Jessicinim nakupom nebolo pochybnosti ze jeho pracou je kradnut. Znechutene vstala a ruky natiahla od tela, s premocenym trickom. Neobtazovala sa bezat za svojim ukradnutym oblecenim. Radsej zacala kricat a ukazovat smerom ktorym pachatel utiekol. Jeden z SBS-karov sa rozbehol. Jessica si ubedomovala ze posobi ako sprosta blondata flandra co tuzi len a len po pozornosti. Tu si Jessica tento raz skutocne zasluzila. Skupinka trinast rocnych dievcat so zavistou pozeralo na jej postavu a tvar. Mamicka s kociarikom pohorsene pozerala na jej oblecenie, a niekolko chalanov s vyholenymi hlavami si lačne prezerali jej zadok.
Ked sa zadychcany mlady ochrankar vratil, v ruke zvieral jej nakup, skutocne jej odlahlo. V kazdej ruke po tri tasky.
,,Nech sa paci slecna," podal jej ich. ,,Kedze sa v podstate nic nestalo, nebudeme vas do nicoho zatahovat. Hoci sme pachatela nechytili mate spat svoje oblecenie."Pozrel na moju spinavu a mokru bluzku. ,,Je mi sice luto celej tejto neprijemnosti. Uistujem vas ze sa to bude riesit a ze sa vam to uz nikdy nestane. Vy vsak mozete ist a z celeho incidrntu vas vymazeme. A som vam zo zakona ..."
Unudena Jessica mu skocila do reci : ,,Nezajdeme na kavu ?" Zvodne vystrcila bok, a oblizla si hornu peru. Myslim vsak ze to ani nebolo potrebne. Aj bez toho nou bol ochrankar omameny. Z naprsneho vrecka svetlomodrej kosele vybral pero a maly papierik. Napisal svoje meno a telefonne cislo. Jessica mu papierik vythla z ruky, kusok si odtrhla a nieco nanho dopisala. Velky kus si nechala a ten maly odtrzok mu strcila naspat do vrecka kosele.
Bola tam napisana jej adresa.
Bol nou uplne nadseny.
Jessica by sa bola stavila ze za desat minut uz bude s velkou hrdostou rozpravat o novej znamosti s nou svojim kolegom. No on taky nebol. Bol to seriozny chlap. No mozno skor chlapec, lebo hoci vyzeral na 25 mal len 19, a bol na praxi. Jessica si opat ovesala ruky taskami z obchodov a precitala maly papier s menom. Ten SBS-kar sa volal Tobias Noel. To priezvysko jej bolo povedome. Raz sa pokusila vyspat s Oliverom Noelom. Bol to starsi brat Vanessi Noelovej, jej spoluziacky. Tobias musel byt nieco ako ich bratranec, lebo Jessica si bola ista, ze Vanessa ma len jedneho brata.
Oliver ju napokon odmietol. Povedal jej, ze je pekna, no on nieje jednym z tych, co sa s dievcatom len tak vyspia. To Jessicu este viac na nom zaujalo.
No tento Tobias...
...bol takmer ako Oliverova kopia.
Len trocha mladsi.
Jessica sa rozhodla prezliect az doma. Chcela ist co najskor porozpravat svojej sestre, ktora uz urcite musela byt doma z lekarne, o Tobiasovi.
Ked vsak prisla domov, zistila ze dom je prazdny a auto nestoji v garazi. Rozhodla sa teda vybalit si nakup. Obsah prvych par tasiek zavesila do satniku.
Ked prisla k obleceniu z Libby&Rice zostala v soku stat :
Vo vnutri boli len povarbane handry. Ucet vsak nechybal. Vedla neho bol hodeny maly sedy papierik. Bolo na nom modrym gulatym uhladnym pismom napisane :
Ale ved ty rada minas peniaze ci nie ? Ale reklamacia existuje tiez. Dufajme len, ze tam nebude ta neschopna predavacka...to by si tam musela cakat velmi dlho.
Skus nieco povedat a....dufam ze sa ti skrabanec na lici uz uzdravil. Tvoja mama ma ostre nehty co ?PS.: Chearlstreet 23/E, Zajtra, 10:30 am ...sama...
Jessica takmer nemohla dychat. Odkial kto vie o maminom tajomstve ? O nich ?
Chearlstreet 23/E, Zajtra, 10:30 am.
Cez skolu.
....sama...
Bude musiet klamat Jeniffer o tom kam ide. To este nikdy nerobila.... No bude musiet.
Nejdem do skoly lebo....?
Idem .... ? Kam ?
Nemozes o tom vediet lebo....?
TO MA POVEDAT !?! Nieco si vymysli.... Ona to zvladne.
Ani vo sne by neuhadla, kam ide zajtra jej sestra o rovnakom čase ako ona na Chearlstreet. Jessica nevie ze toto je len zaciatok. A nevie ze v tom nieje sama...
YOU ARE READING
Best Bitches
Teen FictionPäť úplne odlišních dievčat sa stretne v opustenej väznici. Nevedia kto ich tam zavolal, no každa dostala odkaz. Nevedia co od nich kto chce, vedia len, ze musia nieco urobit. Niečo, co vsetko zmení....