Havaalanı

314 23 0
                                    

"Rüzgarın sarışını"

Telefonumun alarm sesiyle kalktığımda saat sekizdi Rüzgar'a baktığımda mışıl mışıl uyuyordu .Bazen düşünüyorumda kış uykusuna mo yatıyor ? diye ahhh gene ben kahvaltı hazırlayacağım çünkü Rüzgar'ı uyandıramam. Aklıma bir fikir geldi ve koşa koşa mutfağa gittim. Bir kovanın içine soğuk suyu doldurdum ve yukarı çıktım. Rüzgar beyfendi hala uyuyordu. Onun dibine gidip başından aşağı suyu dökmem bir oldu ve bammmmm ! hışımla ayağa kalkıp beni kovalamaya başladı. Ben bir yandan koşup bir yandan bağırıyordum "imdattt yardım edin ! öldürecekler" masanın etrafından döndüğümde başım döndü azcık ama birden belimde bir kol hisettim. İşte şimdi sıçtık !  beni kucağına alıp merdivenlerden çıkartmaya başladı. Bazen düşünüyorum da bebek gibi ikide bir kucağına alıyor eee biliyor benim kaçacağımı.

Odaya geldiğimizde beni yatağa attı ve üstüme çıktı .Yuh , çüş !ne yapıyosun  lan ?! "Rüzgar aşkım napıyosun bak yapma nolur daha gencim yaa  yalvarırım" Rüzgar birden kahkahayı patlattı .Öküz ! bide gülüyo  yaaa "Sen ne yapcağımızı sandın benim fesat sevgilim  hahaha ? " ben kızardım tabi. Birden onu itip  ayağa kalktım ve  ayağını ezdim , ama acır mı ? koca bir HAYIR  "ben kahvaltı yapmaya gidiyorum "dedim. O sırada Rüzgar giyinmek için kıyafet  alıyordu .Lanet olsun ! tabi yine ben kahvaltıyı yapıyorum yaaa ufff . Dolabtan dometes , salatalık ve  başka bir şeyler aldığımda onları kesip masaya  koydum. Çayı demlerken boynumda sulu sulu öpücükler hisettim .Döndüğümde beni bu sefer dudaklarımdan öpmeye başladı. Hehhee  bende karşılık verdim tabi. Biz 2 dk. öpüştükten sonra ikimizde  nefes nefese kalmıştık . Ben hemen lafa  girip "kahvalti hazır" dedim. Bana gülümseyerek baktığında bende ona gülümsedim. Kahvaltımızı bitirdikten sonra masayı topladım. Okulun son haftası olduğu için kimse gitmiyordu zaten ehüheüehe. Rüzgar içeride oturuyorken yanına gittim. Hiç bir şeyler yapmıyorduk onunla , hep evde oturuyorduk.Yakınlarda da bir ünlünün konseri vardı.Belki o konsere giderdik.Ben Rüzgar'a  yaklaştım ve "şu sıralar hep evdeyiz , biraz gezsek falan?"o da "tabi sarışın , nasıl istersen" dedi.En şirin ifademi takınıp "Yakınlarda bir ünlünün konseri var , oraya mı gitsek ?" Kafasını olumlu anlamda salladı. Ben bir çocuk edasıyla seviniyorum şuan. Bu arada  her günün raporunu Gizem'e  kısa bir mesajla anlatıyordum. Ezgi sevgilisiyle tatile yurt dışına gidiyordu. Rüzgar'dan beni havaalanına bırakmasını istedim ve hazırlanmaya başladım.Evden çıktık ve yola koyulduk.

••••••••••••••••

Havaalanına vardığımızda Ezgi'yi ve erkek arkadaşını uğurladık.Ezgi'nin doğum günümden bir gün önce gitmesine bozulmuştum ama öyle heyecanlı olduğunu görünce sustum. Gizem'i benimle  alışverişe gelmesi için  davet ettim.Alışveriş merkezinde 4 saat oyalanmamıza rağmen harika bir elbise buldum.Rüzgar'ı arayıp bizi eve bırakmasını istedim.Eve girdiğimizde Rüzgar kapıda duruyordu hala.Ona içeri gelsene bakışlarımı atarken , o  lafa girdi "ben Selin'le buluşmaya gideceğim , görüşürüz" sözleriyle yıkıldım.Selin'e gidiyordu.Ve ben veda etmeden aceleyle çıktı gitti.

~Rüzgar~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin