Hep birlikte plaja doğru ilerledik...
plaja geldiğimizde ben tam elbisemi çıkarıcaken Rüzgar kaşlarını çatıp bana bakıyordu göz devirip şezlonguma oturdum.Aklıma rüzgarla anlaşmamız gelince hemen üstümü çıkardım Rüzgar bana 'napıyosun lan ?'' bakışı atıyordu. "anlaşma !" dedim."hay ben senin anlaşmana-"demeden "Rüzgar !"dedim göz devirdi ve yanımıza koşa koşa izem geldi."hadi denize girelim" dedi .Ben hemen başımla onaylayıp Rüzgar'a şirin halimle "aşkım bitanem gelecekteki kocam denize girelim mi?"dedim "az önce ne dedin ?" , " girelim mi ? dedim" dedim "ondan önce" dedi "deniz"dedim "lan ondan önce" ne dediğini anladım ama biraz oyun oynalım yani en şirin halimle "gelecekteki kocam" dedim.Rüzgar piç smile yaparak "tamam" dedi.Boynuna atlamam bir oldu...
Hep birlikte denize girdiğimizde Gizem "hadi deve güreşi oynayalım"dedi ben sadece gülimsedim ama Rüzgar'a somurtarak döndüm "aşkım sen oynar mısın ?" dedim. "çocuk muyuz lan biz ?"dedi.Ee ben biliyorum öküzümüzü Gizem söze girdi "yaaa ufff Rüzgar " dedi. "lan bak çocuk değiliz biz anladınız mı ? oynanmayacak" dedi ve anlaşıldı ki konu burda kapandı.Hep birlikte yüzdüğümüzde ben Rüzgar'la denizden çıktık.Havluyla kendimi kurulayıp güneş kremimi sürdüm.Sıra sırtıma geldiğinde "Rüzgar sırtıma güneş kremi sürer misin ?" dedim.Piç smile yapıp sürmeye başladı. Sürdukten sonra etrafa bakıyordum zaten bugün çok mutluyum Luke hemmings'i görücem lan.Rüzgar'a baktığımda öylece denize bakıyordu , biraz daha gözümü kaydırdım iki tane bitch kız gördüm. Rüzgar'a bakıp gülüyorlardı ikiside. Rüzgar'a doğru geliyorlardı , hışımla ayağa kalkıp ingilizce "ne yapıyosunuz siz ?!" dedim Rüzgar'ı işaret ederek "yakışıklıya gidiyoruz "dedi.Benim ünlü şartelim vardı ya o patladı "sen kimin sevgilisine gelecekteki kocama sarkıyon lan ?!" *bravo Berra , yürü koçum arkandayım* eyvallah iç ses. kızın saçlarına yapışmam bir oldu. Bir saçını çekiyorum bir tokat atıyorum. Döverkennde "sen benim sevgilime nasıl yavlarsın lan öldürcem seni !"diye bağırdığımda Rüzgar hem beni çekiştiriyor hemde gülüyordum.Bir tane de tekme atıp "Türk kızıyız lan biz !"dedim.O sırada Rüzgar beni kucağına aldı yanındaki arkadaşı da ağlıyordu "ağla bebelak devam sütü !"diye bagirdim tabi ingilizce. Sonra arkadaşını aldı ve taksiye binip gitti. Rüzgar hala gülüyordu "ne gülüyosun be !"dedim."sen beni....hahahaha kıskandın mı ?...hahahaha"dedi. Kesin nir cevapla "belli olmuyor galiba ?"dedim ve ardından devam ettim "galiba istiyordun iki kızın sana sarkmasını ?"dedim.Şimdi gülmeyi kesti ve "ben zaten onlara cevaplarını vercektim aşkım" dedi ve dudaklarıma yapıştı.Geri çekilip "Rüzgar burda olmaz utanıyorum ben" dedim. Gizem'le Oğuz da gülüşe gülüşe geliyorlardı. biz olsak Rüzgar'la yok denizde bekle erkekler görür baksana kızlara , fıldır fıldır salaklar...
Eve geldiğimizde ilk önce ben duş aldım. Saçlarım yapış yapış oluyor valla. 15 dakika sonra banyodan çıktım. Bornozumu giyip odaya girdim.Bir tane kot şort ve bol bir üst giydim.Zaten herkes çıktıktan sonra Luke Hemmings'e gideceğim hihahaiaihaia kötü kadın gülüşü.Salona girmeden önce Gizem'le Oğuz öpüşüyordu hemen telefonumu çıkartıp videoya aldım hehehehehehe. Ayrıldıklarında badoslama içeri girecektim ki şimdi 'eyvah gördü mü ?' diye şeyler söylerler dedim .Ve yavaş yavaş girdim. Saatte baktiğimda 6.30'du Rüzgar da içeri girdiğinde Oğuz yukarı çıktı.Ben öylece Gizem'e bakıyordum , hiç bir mutluluk tepkisi yok.Hım , bunlar ilk kez öpuşmemiş mi lan ? Gizem ben sana kızmasam benim adım Berra değil ! Gizem sesizliği bozan kişi oldu "eee mutlu musun beybisi Luke Hemmings'i görüceksin" dedi.Rüzgar ise kaşları çatıp bana bakıyordu.Bende gülümsemekle yetindim "sen bana neden beybisi dedin hiç demezdin noldu ?"dedim. "hiç , mutluyum " hım, bunlar ilk kez öpüşmüşte olabiler "hımm"dedim ve yanımıza Oğuz geldi .Zaten saat 19.00'di Gizem şimdi yukarı çıktı.Ben hazırlansam mı acaba ? hazırlanıyım yani Luke Hemmings geliyor ya ! Güzel olmam lazım *sevgilin var lan bugünkü kızlari nasıl dövdün bak sarkma hemen ya slk. taş gibi sevgilin var aptal salak beyinsiz öküz * lan doğru benim Rüzgar'ım var.Ama yaa Luke Hemmings evrime uğramış çocuk yani , küçükken daha çirkindi.Çocuk fiziksel değişime uğramış yani .Rüzgar'ım daha yakışıklı yani , uffff o da yakışıklı buda bitti.Odamın kapısının önüne geldiğimde dolabı açtım ve 5 seconds of summer elbiselerimi giydim.Rimel sürüp açık kırmızı rujumu sürdüm.Siyah converslerimi de giydim.Kafama gözlüklerimi ve bileziklerimi taktıktan sonra artık hazırdım.Ve tam odadan çıkacakken geri geri gidip kalemimi çektim.Ve kendimi parfüme boğdum ve aşağı indim.Gizem etrafta yoktu demek ki hazırlanmaya gitmiş.Rüzgar'lara "hadi hazırlanın konser başlıyacak" dedim. İkisi de kalkıp odalara gittiler.Gizem'de aşağı indiğinde onları beklemeye koyulduk.
5 dk sonra Rüzgar'larda indiğinde artık konsere gitmeye hazırdık bekle Luke Hemmings ben geliyorum.Konser alanına geldiğimizde biz ön sıraya gelmiştik. hehehe hepsini yakından görücem.Biz beklerken Rüzgar söze daldı "eğer 'I love you Luke Hemmings' dersen seni gebertirim anladın mı ? sadece buda değil baska sevgi sözcüğü de söylersen ne yapacağımi bilirsin."dedi ben sadece ağzım açık Rüzgar'a bakıyodum *ağzını kapat sinek girecek hahahahaha*ağzımı kapattıktan sonra Rüzgar'ın yanağına buse kondurdum heheheh.Şimdi kıskanmış yani yarım saat sonra 5 seconds of summer geldiğinde hemen Luke aradım ...
Şarkıyı söylerken avazımın çıktığı kadar bağrıyordum , bazende şarkıyı söylüyordum ay mikrifonu bize tutuğunda yani bize doğru çevirdiğinde mimik hareketlerini yerim.Tabi bu zamanlar Rüzgar telefonuyla ilgileniyodu ama arada bir beni cimciklemeyi unutmuyodu ...
Konser bittiğinde imza için sıraya girdik. Ayyyy hepsinden imzayı aldım ve Luke'la resim çektirdim.Ayyy bayılıcağım yaa.Eve gitmek için arabaya bindiğimizde Rüzgar hiç bizi umursamıyodu.Saat daha 10'du hiç kimse konuşmuyordu.Tabi sessizliği bozan ben oldum "lunaparka gidelim mi ?" ben sadece Rüzgar'a bakıyordum çünkü o istemezdi.Dediğim gibi de oldu "hayır" dedi. "yaa aşkım nolur yaaa nolur ?" dedim. "karşılığında öpücük isterim dudaktan"dedi.Uff sanki hiç istemiyor. Gizem buraları bildiği için lunaparka gitmemiz kolay oldu.Lunaparka geldiğimizde ağzım açık kaldı.Burası ne yaa süper! Gizem'le bilet almak için geldiğimizde bütün aletlerin jetonunu aldık.Tabi bizim yaşımıza göre.İlk önce tren gibi bir şeye bindik.Öbür aletlere bindikten sonra lunaparktan çıktık. Bir şeyler atıştırmak için yemek yedik ve evimize doğru yola çıktık...
Eve geldiğimizde direk hepimiz kendimizi koltuklara attık ve film izlemeye karar verdik.Romantik komedi filmini izlemeye başladık ...
Film bittiğinde herkes odalarına dağıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Rüzgar~
RomanceGenç bir kızın en büyük hayali gerçek aşkını bulmaktır.Peki bu genç kız aşka inanmıyorsa ? Üstelik gerçek aşkı Rüzgar ise işte şimdi yandık ! (Hikaye teknik sorunlardan dolayı yayınlanamıyor. Kısa süre içinde düzenlenecektir.)