Akşam Yemeği

445 27 1
                                    

"artık yanlızız rahat olabilirsin "

Dehşete düştüm.Ona sinirli bakışlarımı yolladım.Anahtarı istesemde vermezdi Telefonla yardım isteyebilirdim ama kapı içerden kilitliydi.Dışarıda olan biri asla açamazdı.Rüzgar'a dönüp en şirin halimle "Rüzgar kapıyı açar mısın ?"Rüzgar sırıtarak "karşılığında ne alacağım" şirin ifademin yerini somurtan surat almıştı." ne istiyorsun" dedim.Biraz düşünür gibi yağıp bana döndü "benimle akşam yemeği yemeni" ağzım "O" şeklini aldı.Ama çıkmak için tek çaremdi."kabul" dedim.sırıtmaya başladı ve gibip kapıyı açtı.Adresimi verip beni ne zaman alacağını öğrendim.Hızla çıkıp eve gittim.Odama girip akşam için bir elbise seçmeye başladım.Mavi etek kısmı kabarık ve kısa bir elbisede karar kıldım.Bir duş almak fena olmazdı diye düşünüp duşa girdim.Çıkınca saçlarımı kurutup salık bıraktım.Seçtiğim elbiseyi giydim.Göz kalemi , rimel ve pembe parlatıcımı sürüp makyajı  bitirdim.Telefonum titredi, Rüzgar'dan mesaj gelmişti.

-Aşağıda bekliyorum

İçimi bir heyecan kapladı.Aceleyle aşağı indim.Kapıyı açtığımda karşımda ultra yakışıklı bir Rüzgar vardı.Sessizce"güzel olmuşsun"dedi.Kıkırdadım,bana iltifat etmesi hoşuma gitti.Arabaya bindim ve yola koyulduk.

•••••••••••

Restorana vardığımızda bu kadar lüks bir yer beklemiyordum.Rüzgar'ın koluna girip masamıza doğru ilerledim.Ama masamızda oturan ve elbisesi götünü örtmeyen bir sürtük vardı.Bu da nesi ?!

Rüzgar'a bu kim ,neden bizim masamızda bakışımı attım.Kız ayağa fırlayıp "Merhaba canım ben Selin"dedi.Ruhsuzca"Bende Berra"dedim.Ne işi vardı bu kızın burada?

Selin'in yanındaki sandalyeye oturdum.Rüzgar da Selin'in tam karşısına.Yemeklerimizi sipariş ettik ve sohbet etmeye başladık.Aslında o ikisi konuşuyor ben etrafı izliyordum . Ve Rüzgar beni görmezden geliyordu.Selin desen içine düşecek çocuğun.Sinirle ayağa kalktım ve Rüzgar'a dönüp "Beni yanınızda süs olsun diye mi çağırdın ?!" dedim ve arkama bakmadan restorandan ayrıldım.Lanet olsun ! buraları hiç bilmiyorum.Kayboldum derken bir kol beni kendine çevirdi ve dudaklarıma yapıştı

Bu kişi Rüzgar'dan başkası değildi..

    -karakterler-

Rüzgar- Vini uehara

Berra- Sasha Pieterse

Gizem- Candice Accola

Ezgi- Taissa Farmiga

Emre (Ezgi'nin sevgilisi)- Evan Peters

~Rüzgar~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin