"derken bir kol beni kendine çevirdi ve dudaklarıma yapıştı."
Rüzgar beni öperken ona acemice karşılık veriyordum.Sonra geri çekilip "benim evime gidelim" dedim.Fesatlaşmayın evde bir şey yapmak istediğimden değil, sadece buraları bilmiyorum.Kafasını salladı ve arabaya binip yola çıktık.
••••••••••••
Eve girdik ve film izledik . Ben mısırları hazırlarken Rüzgar film seçiyordu.Film bittiğinde uykum geldi , odama çıkmak için kalktığımda Rüzgar'a " benim uykum geldi"dedim.Rüzgar "o zaman beraber uyuyalım" diye tutturdu.Bilemedim şimdi bu sapık bana bir şey yapmasa iyi , ama öyle bir baktı ki kıyamadım .Ben Rüzgar'a oğlum sen insan mısın? bakışı atarken Rüzgar'ın gözlerinin üzerimde olduğunu hisettim hemen ortalığı toparlayıp "ben pijamalarimi giymeye gidiyim bari "dedim .Rüzgar bana onaylamışcasına baktı, hemen koşa koşa gidip dolabımın kapısını açtım.Aslında ben gecelikle uyuyan kız bugün şort ve askılı bir tişört giymeyi tercih ettim. Saçımıda topuz yapıp aşağıya indim. Rüzgar beni görünce piç smile yapmayı unutmadı. Tabi bende ona kısa bir gülücük gönderdim. Sonra hemen karşısına oturdum ve sorular sormaya başladım "Rüzgar o kız kim? neden ordaydı ? eski sevgilin mi ? yoksa arkadaş mısınız ? yani o zaman beni niye çağır-" Rüzgar'ın dudaklarıma yapışması bir oldu ve geri çekilerek "Birinin seni susturması gerekiyordu" Salak ben çok mu konuşuyorum? tamam belki biraz.Tekrar öpmeye başlayınca karşılık veriyodum ee artık sevgili olmuşuzdur.İlk öpücüğümü aldı sonuçta.Cadı karı gülüşü yapıp düşünmeye başladım.Artık benim yanımda kızlara bakamazdı.Geri çekilerek nefesimi düzene sokmaya çalışıyordum.Saate baktığımda saatin 2 olduğunu fark ettim. Yuh! ne ara geçti be Rüzgar'a "Rüzgar benim uykum geldi "dedim. Rüzgar "o zaman uyuyalım bebek" dedi .hop dedik ! şimdi ben bununla uyuyamam nolur nolmaz o misafir odasında bende kendi odamda uyuyacaktım ve iç sürtüğüm engel oldu "salak Berra sanki yicek seni !" yer valla bu çocuk beni.Aslında çok tatlı bakıyordu diye düşünürken Rüzgar'ın beni kucağına alması bir oldu. Bu ne be ! ikide bir kucak allah allah ! Misafir odalarından birine girdik ve beni yatağa fırlattı heyy yavaş bee ! Sonra Rüzgar yatağa girip yattı. Ben hemen bataniyeyi üstüme çekip yatmaya başladım, sonra Rüzgar kulağıma eğilerek "iyi geceler sevgilim" dedi. "
••••••••••
Sabah uyandığımda Rüzgar bey hala uyuyordu. Bende sessiz bir şekilde mutfağa doğru kırmızı başlıklı kız gibi yürümeye başladım. Dolabın kapağını açtımda ne yabilirim diye düşündüm. Dometes, biber, salatalik vb. her şeyi aldım.Aslında güzel yemek yaparım.Yumurta alarak omlet yapmaya karar verdim ve yapmaya başladım. Her şeyi yaptıktan sonra çayı demledim ve masayı hazırladım.Odaya gittikten sonra Rüzgar'ı uyandırmak için yatağa doğru gittim.Ayı misali uyuyordu öküz ama gene tatlıydı. Sonra yatağın üzerine çıkarak "R-ü-z-a-r kalk kalk kalk, Rüzgar kalk kalk kalk" sonra bir anda yatağa düştüm. Kafami Rüzgar'a çevirmemle dudaklarımız birbirine deydi. Rüzgar bundan da faydanalarak ellerini belime sardı ve beni öpmeye başladı. Bende geri çekilerek Rüzgar'a "kahvalti hazır" dedim.Beni elimden tutup" hadi o zaman" dedi. Kahvaltı bittiğinde ben masayı toplarken Rüzgar bey içeride keyif yapıyordu. Kahvaltı sofrasına toplamak bana kalmıştı Okulun olduğu anca aklıma geldi. "Rüzgar bugün okul vardı !" diye koşuşturmam bir oldu. Sırıtarak "Bugün okula gitmesek? " olumlu anlamda kafamı salladım aman bee zaten geç kalmıştık koy göte gitsin ! Rüzgar'ın dedikleriyle ona sarılma isteğim arttı. "Bu günü sadece seninle geçirmek istiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Rüzgar~
RomanceGenç bir kızın en büyük hayali gerçek aşkını bulmaktır.Peki bu genç kız aşka inanmıyorsa ? Üstelik gerçek aşkı Rüzgar ise işte şimdi yandık ! (Hikaye teknik sorunlardan dolayı yayınlanamıyor. Kısa süre içinde düzenlenecektir.)