⤷ 𝟒.𝐁𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦Taehyung, genç oğlanla ilk buluşmasında tamamen şaşırmıştı, gerçekten böyle hayal etmemişti. Özellikle, ukalaca konuşup odasına çıkması. Neyse ki, Taehyung sakin biriydi, aksi halde bu düşüncenin geçmesine izin vermezdi. Bebek bakıcısı yakışıklı olup olmamasına aldırmadı, öyle biriydi, hayır. Vücudunu değiştiremezdi, bu yüzden insanlar korkunç olduğunu düşünmelerine rağmen önemli değildi. Önemli olan onun düşüncesiydi.
Taehyung ne yapacağını bilmiyordu. Jungkook'u görmeye, yemek hazırlamaya ya da hiçbir şey yapmamayı gerekip gerekmediğini bilmiyordu. Onu ziyaret etmeye ve ne yemek istediğini sormaya karar verdi. Kapısına geldiğinde vurmak için tereddüt etti, ancak yapmadı ve genç oğlanın odasına girdi.
-Merak ediyordum da, ne-"
Taehyung cümlesini bitirmeden, Jungkook bakıcısının sözünü sert bir şekilde kesmişti.
- Bir odaya girmeden önce hiç kapıya vurmayı öğrenmedin mi? Salak.
- Sesini yükseltmene gerek yoktu, sana hiçbir şey yapmadım. Sadece, bir şey istiyor musun diye sormak istemiştim.
- Ve beni toparlamana ihtiyacım yok, şimdiyse defol.
Taehyung gence birkaç saniye baktı ve odadan çıkıp, kapıyı kapattı. Bu çocuk çok kötü bir şekilde yetiştirilmişti. Resmen üst üste şokluk yaşıyordu.
Karnını doyurmak için mutfağın yolunu tuttu. Belki siyah saçlı yemek istemiyordu ama Taehyung açtı. Yemek pişirirken Taehyung, bu gence bakması kolay bir iş olmayacağının farkına vardı. Ona kalsa, onu almasını söylemesi için arkadaşı Yoongi'yi çoktan çağırırdı. Ama yapamadı. Para kazanmak zorundaydı ve sonunda bir iş bulmayı başarmıştı! Bu yüzden, bu fırsatı iyi değerlendirmesi gerekiyordu. Onu sinirlendiren onyedi yaşında ki bir ergen olmayacaktı, değil mi? Burda kalıp işine devam edecekti.
Bir anlığına gençliği aklına geldi. Her şey iyi gidiyordu, dersleri, arkadaşları ve ebeveynleri onunla eşcinselliğini öğrendikleri güne kadar gurur duyuyordu. Bir erkeğin bir kadın dışında başka biriyle olmasına izin vermeyen, son derece dindar bir aileydi. Bu yüzden oğullarının erkekleri sevdiğini öğrendiklerinde çok fazlaydı. Onu desteklememiş ve evden kovmuşlardı. Babası, kendisine saldırmaktan kendisini güçlü bir şekilde kısıtlamıştı, neyse ki annesi onu sakinleştirmişti. Bu bölümden sonra doğrudan işini almıştı ve bir süre arkadaşı Yoongi'nin evinde kalmıştı . Taehyung bir kaç yerde çalışıp para kazandığında, Seul merkezinde bir daire bulmuştu. Arkadaşı ona maddi olarak çok yardımcı olmuştu, o yüzden Yoongi'nin yeri Taehyung'da çok ayrıydı.
Taehyung karnını doyururken bu çocukla nasıl başa çıkacağını düşündü. Baya zor olacaktı. Ne kadar sinir bozucu biri olsada, ona bakması gerekiyordu. Genç oğlanın az önceki saygısız tavrını yok sayıp, bir paket ramen pişirip odasına çıktı. Bu sefer kapıya vurmayı unutmamıştı, yoksa evde savaş çıkardı. Oğlanın olumlu cevabını duyunca, nefesini dışarı verip, kapıyı açıp odaya girmişti. Jungkook bilgisayarın başında oyun oynuyordu. Taehyung tepsiyle birlikte Jungkook'un yanına oturmuştu.
-Açsın diye düşündüm ve ramen yaptım.
Jungkook aldırış etmeden oyununa devam ediyordu, sanırım duymamıştı. Taehyung bir kaç kere oğlanı ismiyle çağırsa da cevap vermiyordu. Taehyung derince nefes verip bir kere daha çağırmıştı. Cidden, duymuyor varsayalım, yanında biri olduğunu görmüyordumuydu?
Taehyung elini uzatıp, Jungkook'un kulağındaki kulaklıkları çıkarmıştı. Genç oğlanın birden bağırmasıyla, Taehyung paniklemişti. Tepsideki ramen Jungkook'un üzerine dökülmüştü. Jungkook refleks olarak, bağırıp ayağı kalkmıştı. Taehyung'da affalamış bir şekilde ağayı kalktı.
-Ne yapıyorsun sen? Aish, cidden. Ne bakıyorsun öyle! Yanıyorum, görmüyor musun?
-Ah! Ö-özür dilerim!
Taehyung tepsideki bardak suyu alıp biraz Jungkook'un üzerine serpmişti. Zaten panik içinde olan Taehyung, elindeki bardağı düşürmüştü. Jungkook'un üstü sırılsıklam olmuştu ve iyice sinirlenmişti.
-Beceriksiz şey! Annem ne diye aldı seni işe? Hem çirkinsin hem beceriksiz! Hemen, çık odamdan!
Taehyung yerdeki bardağı alıp tepsiye koyup, kafasını kaldırdığında şaşırmıştı. Islak tişörtünden dolayı genç oğlanın kasları görünüyordu. Sanırım Taehyung'un şaşıracağı daha çok şey vardı.
❦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"𝖡𝖺𝖻𝗒-𝗌𝗂𝗍𝗍𝖾𝗋"; [ 𝖳𝖺𝖾𝗀𝗀𝗎𝗄 ]
FanfictionTaehyung bakıcı olarak bir iş bulur ancak bir ergene bakacağını bilmiyordu. @ramenfromkorea