Sleeping

9.6K 709 314
                                    

Jeongguk, Taehyung'u rahat bırakır mıydı? Hayır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeongguk, Taehyung'u rahat bırakır mıydı? Hayır.
Yüzünü Taehyung'un yüzüne yaklaştırıp, aralarında bir parmak kadar bir mesafe bırakmıştı.

Kulağına yaklaşıp, bakıcısının adını fısıldıyordu. Taehyung küçüğün nefeslerini yakından hissedince uyanmıştı çoktan ama gözlerini açmak istemiyordu. Çünkü eğer açarsa kalp krizinden gidebilirdi. Onun yakınında olduğunu hissetmek, öldürüyordu. Taehyung, kalbinin hızlanmasına engel olamıyordu, olmuyordu. Gözlerini açmamak için gayret ediyordu.

Jeongguk bir kez daha seslendiğinde, Taehyung'un vücudu titremişti. Gözlerini yummuştu. Jeongguk'un gözleri taehyung'un yüzünü bulmuştu. Dudağı hafif kıvrılmıştı, kıkırdıyordu. Jeongguk, elini Taehyung'un yanağına koymuştu. Onunla oynamak hoşuna gidiyordu, hem de çok. Yanağını hafifçe okşayarak, ağzını aralamıştı.

- Bakıcı, uyanmalısın. Okula geç kalacağım.

Taehyung, gözlerini açmak istemiyordu. Vücudunun ısındığını hissedebiliyordu. Ve gözlerini açtığında ona karşı küçük düşeceğini biliyordu.

Neden yapıyordu ki bunu? Neden onunla oynuyordu? Ya o gerçekten böyleydi, yada Taehyung güçsüzdü.

Jeongguk, bakıcısının yanağını okşamayı bırakmıştı.
Nefesini dışarı vermişti. Cidden, inatçıydı. Taehyung'un uyanık olduğunu biliyordu. Demek ki onun da hoşuna gidiyordu Jeongguk'un ona dokunması. Jeongguk ona karşı hisleri olduğuna kanaat varmıştı artık. Sonuçta kim düşmez ki Jeongguk'a? Ama sıkılmaya başlamıştı bu yüzden tekrardan nefesini Taehyung'un yüzüne çarpıp, ağzını aralamıştı.

- Bakıcı eğer uyanmazsan, şu an şurda dudağından öperim. Ve yaparım görmüşsündür az çok, değil mi? Şimdi uyan. Üçe kadar sayacağım ve uyanmazsan, öperim.

Jeongguk saymaya başlamıştı bile. Taehyung Jeongguk'un dedikleri ile affalamıştı. Daha söylediklerini yeni idrak etmişti. Hızlıca gözlerini açmıştı.

- Dur! Öpme!

Taehyung birden gözlerini açınca, tam gözlerinin dibinde Jeongguk'un yüzü duruyordu. Gözleri hafif büyümüştü. Affalamış halledeydi. Halbuki Jeongguk gayet rahat bir şekilde kıkırdamıştı bakıcısının birden uyanması ile. Alt dudağını dişlemişti küçük olan.

- Öpme dediğimde hemen uyandın bakıcı. Hem yanağına dokunmam da gayet hoşuna gitti bakıyorum da. Eğer daha fazlasını istiyorsan, her zaman burdayım ben. Ne dersin?

Jeongguk göz kırpıp, ayağa kalkmıştı. Çantasını takıp, kapının önüne doğru yürüyordu. Taehyung resmen robot gibi orada duruyordu. Bu çocuk gerçekten fazlasıysa azgındı. Hafifçe gözlerini kapatıp, derin nefes almıştı. Kendine gelmeliydi, yoksa bu gidişle hiç iyi olmazdı. Yavaşça ayağa kalkıp, küçük olanı takip etmişti. Jeongguk ayakkabılarını giymiş, dışarı çıkmıştı bile. Taehyung, hızlıca ayakkabılarını gitmişti. Yoksa dışardakini bekletip, saçma sapan konuşmasını istemiyordu. Evden çıkıp, kapıyı kilitlemişti. Üstünü düzeltip, Jeongguka bakmıştı. Okul forması ile tatlı ama seksi de durabiliyordu. Bu nasıl bir çocuktu? Bazen düşünüyordu Taehyung, gerçekten 17 yaşında mı diye? Taehyung'dan da kalıplıydı. Jeongguk'un yürümeye başladığında, Taehyung'da onu takip etmişti.

Okul çok uzak olmadığından, Jeongguk okula yürüyerek giderdi. Eski bakıcıları da onunla beraber giderdi. Annesi yalnız gitmesinden hoşlanmazdı. O yüzden, bakıcıları da hep onunla giderdi.

Taehyung adımlarını hızlandırıp, Jeongguk'un yanında yürümeye başlamıştı. İkisi de ıssız sokakta, sessizce yürüyorlardı. Taehyung'un etrafında baktığında, sadece lüks evler vardı. Tam zenginlerin olduğu bir sokaktı. Jeongguk, ezbere bildiği sokakta rahatla yürüyordu. Bir kaç dakika sonra okulun sokağına yaklaştıklarında, Jeongguk çantasını ve montunu düzeltmişti. Okulun önünde geldikleri an, bir kaç kız ve hatta bir kaç erkek bile Jeongguk ve Taehyung'da doğru koşmuşlardı. Kızlar oppa diye Jeongguk'un yanına sokulurken, Taehyung şaşırmıştı. Okulda bu kadar sevildiğini düşünmemişti. Yada yakışıklı diye herkes sulanıyordu? Jeongguk zorla Taehyung'a dönüp, konuşmuştu.

-Annem mesaj attı. Eğer istersen, garajdaki arabayı kullanabilirmişsin.

Taehyung, başını sallamakla yetinmişti. Jeongguk kızlardan kurtulup, bakıcısının yanına varmıştı. Bakıcısının yanağına küçük bir öpücük bırakıp, etrafındakilerle okula dönmüştü. Ve arkasında ağzı açık bir Taehyung bırakmıştı.





İşte oldu.
Millet baya uzun zaman oldu yazmayalı. Kusura bakmayın, mood'umda değilim. Bu aralar hayatımda düzene sokamadığım bir kaç şey var bu yüzden onlar ile uğraşıyorum. Sizleri seviyorum. Lütfen, oylamayı unutmayın.
Ve paylaşa bilirsiniz. BİR DE YORUMLAYA BİLİRSİNİZ :3

"𝖡𝖺𝖻𝗒-𝗌𝗂𝗍𝗍𝖾𝗋"; [ 𝖳𝖺𝖾𝗀𝗀𝗎𝗄 ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin