𝟧.𝐵𝑜̈𝑙𝑢̈𝑚
❦
Taehyung az önce ki yaşanan olaydan sonra odadan hızlıca çıkmıştı.
Şu an odadan yeni çıkmış elinde tepsiyle şok içinde dikiliyordu öylece. O neydi öyle? On yedi yaşında birinin böyle kasları olması, tanrım Taehyung ölüyordu resmen! Hızlıca mutfağa inip tepsiyi masanın üzerine bıraktıktan sonra, sırtını tezgaha dayamıştı. Şu an feels geçiriyor desem, tam yeriydi. Kendini, o beyaz tenliye iltifat ederken bulmuştu.-Ah, lanet olası şey, çok güzeldi.
Taahyung, ne yapıyorsun? Kendine gel! Sadece kasları var, abartılacak bir şey yok.
Düşüncelerinden kurtulmaya çalışırken, yere dökünlenleri temizlemek için bir kaç şey alıp, yukarı çıkmıştı. Kapının önüne geldiğinde, heyecanlandığını hissediyordu. Kalp atışları hızlanmaya başlamıştı, neden böyledi?
Taehyung kafasını iki yana sakladıktan sonra, kapıya yavaşça vurup, girmişti. İçeriğe girdiğinde onu daha şok eden bir olayla karşılaşmıştı. O ergen resmen üstünü değiştiriyordu ve şu an üstü çıplaktı! Taehyung şu an karşısındaki esmerin geniş ve kaslı sırtına aşık olmuştu resmen. Tişörtü giymesi bile, baya seksiydi. O kadar dalmıştı ki karşısındakinin tapınası sırtına bakmaya, oğlanın ona seslendiğini bile duymamıştı. On yedi yaşında bir oğlanın, otuz yaşında bir adam gibi bir sırt yapısı olması, baya garipti. Ama Taehyung baya beğenmişti bunu.
Genç oğlan cevap alamayınca, bakıcısının yanına yavaşça ilerlemişti.- Yine ne işin var burda? Neden beni izliyorsun? Sapık falan mısın?
Genç oğlanın ona yaklaştığı görünce, düşüncelerinden kurtulmaya çalışıyordu.
Ah, şimdi sıçmıştı Taehyung. Konuşmaya başladığın da kekelemesini engelleyememişti.-H-hayır. Ş-şey sadece temizlik için bir kaç şey getirmiştim, dalmışım.
Ah, siktir. Kendine gel Taehyung. Neden kekeliyordu ki?
Esmer oğlan tek kaşını kaldırıp, karşısında ki bakıcısının üstüne yürüyordu. Zaten afallamış olan Taehyung, gergince geriye doğru adım atıyordu. Genç oğlan hızlıca arkasındaki ki kapıyı kapatıp bakıcısını kapıyla arasına almıştı. Şu an aralarında küçük bir mesafe kalmıştı.
- Bakıcı? Sakar olman yetmiyormuş gibi, şimdi de sapıklığa mı başladın? Bunu anneme söylememi istemezsin, değil mi?
Taehyung, başını hızlıca iki yana sallamıştı. Daha yeni bir iş bulmuştu ve kovulmayı asla İstemiyordu. Ya şu ergen söylerse, ne yapardı? İşinden edilecekti. Bunun üzerine Jeongguk yüzünü Taehyung'un yüzüne yaklaştırmıştı, kıkırdayarak.
-Söyleme mi istemiyorsan, biraz eğlene biliriz ha, Bakıcı?
❁
Ah, sonunda yeni bölüm.
Bu bölüm pek içime sinmedi, güzellerim.
Aslında içime sinmeden yeni bir bölüm atmak istemedim ama o kadar çok mesaj aldım ki yeni bölüm yayınlamam için, kıramadım.
Gerçeği söylemek gerekirse, ilham bulamıyorum.
Yani bir kaç bölümde bitireceğim sanırım, bilmiyorum. Yine de çok teşekkür ederim.Bana destek olmayı unutmayın, seviliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"𝖡𝖺𝖻𝗒-𝗌𝗂𝗍𝗍𝖾𝗋"; [ 𝖳𝖺𝖾𝗀𝗀𝗎𝗄 ]
FanfictionTaehyung bakıcı olarak bir iş bulur ancak bir ergene bakacağını bilmiyordu. @ramenfromkorea