Naina dan Iskandar hanya diam sepanjang perjalanan Iskandar menghantar Naina kerumah. Sampai sahaja dikawasan apartment Naina, Iskandar memberhentikan kereta. Enjin tidak dimatikan dan dia tidak pula buka lock kereta.
"So... tell me what's going on Naina.."
"What..?"
"How did you know her?"
"From your palaroid?"
"No. Tell me the truth."
"Okey.. she's our manager dekat our new branch Shah Alam."
"I see.. so how close you are?"
Naina menarik nafas panjang.
"Kenapa? I tak boleh close dengan dia ke?"
"No la.. I just asking."
"Why you nak tahu? Or you still care bout her? You takut dia tahu pasal kita? If its the case, don't worry. She's don't know and if you don't like it, I will never mention bout us."Mata Naina berkaca kaca. Dia memang benci argue dengan Iskandar. Dia pun tak tahu kenapa sekuat kuat Naina jadi selemah lemah Naina atas hal yang kecil.
Iskandar melepaskan seatbelt nya.
"Look Naina.. itu bukan maksud I. Boleh tak kita tak bergaduh pasal hal remeh temeh macam ni."
"So you rasa benda ni remeh temeh je la? Then why you keep asking me bout that?"
"No.. she's been looking me this few weeks. I just terkejut tiba tiba jumpa kat situ tadi and you pulak kenal dia. I.. confuse. I tanya je."Naina cepat cepat mengesat air matanya. Iskandar mencapai tangan Naina.
"Tiap kali I rindu you, lepas jumpa je gaduh."Naina diam seketika. Cuba menenangkan hati sendiri. Dia cuba berfikir secara rasional.
" I think... I rasa insecure. She's so pretty. I takut you berubah hati." Naina berterus terang. Sejak dia lihat sendiri Lydia, dia selalu membandingkan dirinya dan Lydia. Lydia yang cantik, yang elegant, bijak dan datang dari keluar setaraf dengan Iskandar. Dia cuba sedar diri. Dia hanya perempuan biasa sahaja.Iskandar menggenggam kemas jemari Naina.
"There's so many pretty ladies in this world Naina. My surrounding is pretty ladies with nice body with long leg. But I choose you. Prettiest in my eyes. Lagipun I suka yang petite je." Iskandar mengenyit mata. Kemudian dia menyambung"I'm old enough to think bout pretty ladies. At this age I cari someone yang boleh jaga I and I nak jaga dia."
Iskandar's and his nice words. One of her weakness. Naina senyum.
***************************
Naina bangun malas membuka pintunya yang ditekan loceng berkali kali. Sebaik sahaja pintu dibuka, Iskandar berada didepan pintu. Iskandar cepat cepat masuk dan memeluk Naina sehingga Naina terdorong ke dalam. Iskandar menolak pintu dengan kaki sehingga pintu tertutup rapat.
Naina ketawa dengan tingkah Islandar.
"I miss you..." Iskandar mencium kedua belah pipi Naina berkali kali."Penat tau semalam gaduh dengan you. Hug tak dapat kiss tak dapat." Iskandar buat muka merajuk. I datang awal awal pagi for morning kiss. Iskandar menunjuk ke pipinya.
Naina memeluk Iskandar dan memberi satu kucupan.
"Nasib I dah mandi tau."
YOU ARE READING
Girlfriend kiriman Tuhan
Romantik"This is not love from the beginning, but i'm addicted to you.. and I want you." Not much 18sx scene. Don't expect too much! ????