Selepas mandi dan memakai baju tidur yang diberikan Aunty Mariah, Naina terasa dahaga. Jam menunjukkan pukul 10.15 malam. Dia ingin turun kedapur untuk minum air. Aunty Mariah sudah tidur. Sempatlah mereka berbual bual sebentar tadi. Iskandar sampai sahaja terus kebiliknya. Naina duduk dibilik tetamu berhadapan bilik Iskandar. Naina mengeluh mengingatkan hal didalam kereta tadi.
Dia menapak menuruni tangga. Dia melihat seperti seseorang berada diruang tamu.
"Airil? Is that you?" Naina menegur.
"Hai kak!!" Airil keriangan apabila melihat Naina.
"Buat apa kat sini? Semua dah masuk tidur." tegur Naina.
"Awal lagilah Kak. Lagipun kat bilik Airil aircond rosak. Panas lah. Airil duduk la kat sini. Come come." Airil menepuk nepuk sofa disebelahnya. Syarat meminta Naina duduk disitu. Naina datang dan melabuhkan punggungnya disebelah Airil.
"Eh, akak turun nak minum sebenarnya."
"Kejap, Airil ambilkan." cepat sahaja Airil bangkit kedapur dan kembali membawa segelas air masak.
"Thank you my dear lil bro!" ucap Naina sambil menggosok kepala Airil."Kak, I want to show you something." Airil scroll handphone ditangannya. Naina meneguk air dan menunggu.
"Cantik tak?" Airil menunjukkan satu gambar di instagramnya. Naina memberi perhatian.
"Cantik. Girlfriend eh.." Naina mengusik.
"Bukan. Dia dm Airil."
"Lepas tu?"
"Lepas tu..."
"Airil kenal ke? Sama kolej?" soal Naina.
"Sama kolej tapi taklah kenal sangat."
"Airil suka dia ke?" Airil buat muka berfikir.
"Dia cantik, nampak macam okey tapi not my taste."
"Hamboi... Dah tu taste Airil macam mana?"
"Ada la.." jawap Airil sambil buat muka nakal. Macam abang dia. Desis hati Naina.
Tiba tiba handphone Airil berbunyi.'Dayyan.' nama si pemanggil. Naina mendapat idea. Dia cuba merampas telefon ditangan Airil. Airil cuba melarikan diri.
"Kakak, apa ni. Tak aci. This is privacy!" Airil berpura pura marah tetapi ketawa. Mereka berpusing bekejar ditengah ruang tamu. Handphone Airil masih berbunyi.Airil meninggikan tangannya dan mengelak dari Naina. Naina cuba mengejar dan bukk!!
"Auch!!" Naina mengaduh.
"Ops!!" Airil tersengeh dan menunjuk ibu jari."Apa yang seronok sangat ni?" Suara garau Iskandar menembus jelas dipendengaran telinga Naina.
"Nothing." Naina menjawap pendek sambil menjeling Airil."Er... Airil masuk bilik dulu. Tiba tiba macam tak panas pula. Good night kak. See you tomorrow." Airil cepat cepat masuk ke biliknya meninggalkan Naina dan Iskandar.
Iskandar berdehem. Naina melangut. Dia yang tinggi sangat ke aku yang pendek? Sempat Naina berteka teki didalam hati.
"Ingatkan dah tidur. Tadi penat sangat." Ucap Naina perlahan dan sinis."Apa?? I tak dengar."
"Tak ada apa. I naik dulu." Naina cepat cepat melangkah menuju ketangga untuk naik ke tingkat atas. Rajuknya masih bersisa.Iskandar cepat cepat menarik tangah Naina menaiki tangga dan menuju kebiliknya. Cepat cepat dia menutup pintu bilik.
"Is, apa ni?" Naina cuba menahan suaranya.
"Shhh, jangan cakap kuat. Nanti mummy dengar." Ugut Iskandar."Come.." Iskandar menarik lembut tangan Naina ke bilik kerja yang bersambung dengan bilik tidurnya. Bilik yang dulunya dia nampak gambar gambar Iskandar dan Lydia. Iskandar mengangkat Naina dan mendudukkanya diatas meja kerjanya. Naina memerhati disekeliling bilik itu. Ada gambarnya dan Iskandar dimana mana. Dia cuba sembunyi senyum.
"Bilik ni, mommy pun I tak bagi masuk tau."
Naina mencapai frame gambar diatas meja. Gambar pertama kali mereka selfie bersama.
"Dinding hujung sana kita gantung gambar kahwin nanti. " kata Iskandar."Naina, you tak nak say sorry dengan I?" Iskandar pura pura tanya.
"Kenapa I pula?" Naina tidak mahu mengalah. Dia hanya ingin Iskandar bercerita dengannya. Dia hanya mahu rasa dia penting. Dia mahu setiap rasa Iskandar dikongsi dengannya. Pertemuan Iskandar kembali dengan Amran merupakan hal yang besar. Naina ingin tahu apa yang ada dihati Iskandar. Itu sahaja. Dia tidak suka Iskandar diam dan sembunyi rasa."I penat sangat lately, I tak tahu macam mana nak explain dengan you. I bukan sengaja tak jawap you atau ignore you. Tapi I tetap pergi ambil you sebab risau you tak boleh bawa kereta malam malam. Tapi you nak merajuk pula. Just sebab I tak jawap you pasal Amran. You rasa logik tak? " Luah Iskandar.
" I cuma tak nak you pendam sorang sorang.." jawap Naina perlahan. Iskandar mendekati Naina. Naina masih duduk diatas meja kerja Iskandar yang besar itu. Dia mendekati dan memeluk Naina penuh cinta, wajah Naina betul betul didadanya.
"You jangan risau, I dengan Amran okay. Lelaki bergaduh tak lama." Naina membalas pelukan Iskandar.Iskandar mendukung Naina membawa kekatilnya. Iskandar duduk diatas katil, dan Naina duduk diatas pehanya. Kakinya melingkari badan Iskandar. Mereka saling bertatapan. Naina memainkan jarinya kewajah Iskandar. Dia membelai rambut Iskandar lembut.
"I baru perasan tunang I handsome." bisik Naina.
"I baru perasan tunang I seksi." bisik Iskandar kembali. Dia mengucup leher Naina. Kucupan itu sampai ke bibir. Mereka saling berkucupan. Iskandar membawa bibirnya ke dada Naina yang leher bajunya terbuka luas. Dia mengucup bahagian yang timbul itu beberapa kali dan meninggalkan love bite."Sayang.. May I..." tangan Iskandar memegang luar dada Naina. Naina tidak menjawap, dia hanya mencium leher Iskandar tanda ia.
Iskandar meramas ramas dada Naina. Naina kegelian. Beberapa ketika dia berhenti. Dia cuba mengawal nafsu yang sedang menggelegak. Dia mencium bibir Naina.
"Sayang... Enough for today I think." Naina berbisik.
"It so hard to keep my own promise." Keluh Iskandar.
"Jom, I hantar you masuk bilik sebelah. Lama lama tak boleh tahan." Naina ketawa kecil dengan kata kata Iskandar. "Thank you sayang. Sorry for this." Naina menepuk sesuatu disebalik boxer Iskandar.
"You nakal. Tunggulah lagi setengah tahun. You I punya." ugut Iskandar.
YOU ARE READING
Girlfriend kiriman Tuhan
Romance"This is not love from the beginning, but i'm addicted to you.. and I want you." Not much 18sx scene. Don't expect too much! ????