Whatsapp dari Syaliha tadi meresahkan hati Iskandar. Syaliha bertanya samada Iskandar benar benar serius terhadap Naina atau tidak. Syaliha memberitahu Harith sudah putus tunang dan cuba kembali kepada Naina. Syaliha sudah cuba berdalih apabila Harith mencarinya bertanya tentang Naina. Syaliha takut sekiranya tembelang lakonan mereka pecah tempoh hari akan memberi peluang kepada Harith.
"He said he will make Naina back to him. No matter what. So Is.. It's up to you."
******************
Iskandar tidak dapat menghubungi Naina. Hatinya benar-benar tidak keruan. Iskandar habis meeting lambat pada hari ini. Habis saja meeting jam 9 malam dia bergegas menuju ke apartmen Naina. Dia berjalan dengan laju. Dia nampak seorang lelaki berdiri di depan pintu rumah Naina."You nak apa lagi Harith.." Suara Naina lemah.
"I nak you. I know you still love me Naina.."
"Sudahlah.. I letih sangat ni. You balik lah.."
Harith cuba mencapai tangan Naina. Iskandar sempat sampai dan menepis."Baik kau balik sebelum pecah muka kau." Iskandar meninggikan sedikit suara. Harith tidak menjawap. Dia hanya memandang Iskandar dengan bengang dan berlalu. Iskandar menarik Naina masuk kedalam rumah dengan kasar.
"You apsal nak layan dia lagi?"
Naina hanya diam. Pandangannya kosong. Dia nampak sedikit berserabut. Bawah matanya memerah.
"Naina! I cakap dengan you ni kan!"
Air mata Naina mula gugur satu persatu. Semakin lebat dan laju. Esakkannya semakin kuat. Iskandar tidak sampai hati. Dia mendekati Naina dan memeluk gadis itu."He left me after 5 years being together, left me for 2 years and why now he came back??" Naina menangis semahunya dalam peluk Iskandar.
*****************
Naina membuka matanya. Apa yang selesa sangat tidur dia hari ni. Dia cuba mengingati hal semalam. Matanya terbuka luas. Dia menoleh di sebelah."Is!" Naina cuba bangun. Iskandar yang juga tersedar dari tidur menarik Naina kedalam peluknya.
"Naina..." Suara serak baru bangun tidur Iskandar kenapa bunyi macam seksi sangat?
"Emmmm..."
"Boleh tak lepas ni you tak nangis sebab lelaki lain depan I dah?"
"Emmm..."
"Janji dengan I.. Atau I akan buat sesuatu. You know my temper."
"Ye...." Nainamembalas pelukan Iskandar.Dia rasa selamat setiap kali Iskandar berada disisinya.
YOU ARE READING
Girlfriend kiriman Tuhan
Romance"This is not love from the beginning, but i'm addicted to you.. and I want you." Not much 18sx scene. Don't expect too much! ????