MinZsani kérésére. :) Remélem tetszik. Jó olvasást kívánok hozzá. ❤️
Legjobb barátnőddel azzal töltitek a szabadidőtöket, hogy a jégcsarnokban korcsolyáztok. Vagyis inkább a barátnőd az aki korcsolyázott, te meg addig a jégpálya szélén haladtál szépen, óvatosan, hogy elne ess.
- Gyere már [T/N]!- Szólt rád a barátnőd.
- De nem merek! Meg nem is tudok!- Keltél ki magadból, mire ő megcsóválta a fejét.
- Senki se születik úgy, hogy már mindet tud. Gyere segítek.- Tartotta feléd a kezét. Segített neked elindúlni. Egy darabig még együtt is mentetek, míg rá nem éreztél. Úgy döntötetek megpróbálod egyedűl. Egész jól ment. Szálgúldtál a jégpályán, annyira, hogy észre se vetted, hogy valaki szembe jön veled. Mind ketten hatalmasat estetek.
- Neked elment az a csöppnyi eszed is?- Kérdezted dühösen, mire az előtted lévő fiú is pont ugyan úgy méregetett, mint te őt.
- Pont ugyanezt kérdezném tőled is!- Szólt mérgesen.- Nem én szágúldtam örűlt módjára a jégpályán!
- Épp kezdtem érezni a jégkorit, mire te az utamba kerűltél!- A srác akivel veszekedtél kezdte unni ezt az egészet. Forgatni kezdte a szemét, majd beletúrt pirosas hajába.- Ne forgasd a szemed ha hozzád beszélek!
- Most mi a fenét csináljak, ha egyszer nem tudsz lenyugodni?
- Shogo hadjad azt a lányt. Nem éri meg vele civakodni.- Szólt közbe egy szűrkés hajú fiú.
- Igazad van Toramaru. Menjünk igyunk valamit.- Megvonta a vállát. Mindketten lementek a jégről.
- Mi volt ez [T/N]?- Nézett rád értetlenűl barátnőd. Nem bírtál lenyudodni, szóval kiengedted a dühödet.
- Nekem jött az a piros hajú gyerek.- Morogtad az orrod alatt.
- Előfordúl az ilyen, nem kell emiatt fel kapni a vizet. Mellesleg nagyon helyes volt az a fiú.- Kuncogott.
- Ki? Piroska?- Kérdően felhúztad az egyik szemöldöködet.
- Már becenevet is adtál neki? Ez annyira édi!
- Inkább fogdbe és menjünk harapni valamit!- Barátnőd kezét megragadva húztad le a jégpályáról. Egyenesen a büfé felé vettétek az irányt. Már fordúltál volna vissza mikor megláttad "Piroskáékat" az egyik asztalnál.- Jajj ne...- Csak ennyit bírtál kinyőgni.
Mindeközben Shogo és barátja Toramaru beszélgetett az egyik asztalnál. Egyszer csak Shogo észre vett titeket.
- Ott az a kattant csaj.- Bökött oda Toramarunak miközben téged nézett.
- És?- Kérdezte a szürke hajú.- Hadjad, így is feldühítetted!
- De nekem tetszik.- Válaszólta Shogo. Toramaru kérdően nézett rá.- Olyan temperamentumos volt. Ezt díjazom a lányokban. Kis tüzes...- Kuncogott fel.
Te csak álltál egy helyben és csak őt nézted.
- [T/N] oda megyünk hozzájuk!
- Mi?
- Tartozól annak a fiúnak egy bocsánat kéréssel.- Szólt rád a barátnőd. Elgondolkoztál. Végűl arra jutottál, hogy igaza van. Nem kellett volna így a torkának ugrani. Mellesleg aranyos is.
- Igazad van.- Végűl oda mentetek hozzájuk. Váratlan meglepetés volt ez számukra, hogy oda űltetek melléjük.
- Sziasztok.- Köszönt nektek Toramaru.- Hogy vagytok?
- [T/N] mondani akar valamit a barátodnak. Ugye, [T/N]?- Bökött téged oldalba.
- Hallgatlak.- Shogo rákönyökölt az asztalra, majd vigyorogni kezdett.
- Én... Sajnálom.- Nyőgted ki hallkan, míg a fejedet is leszögezted.
- Nem értettem jól, elmondanád mégegyszer?- Igenis értette. Erre még mérgesebb lettél majd az arcába ordítottad.
- SAJNÁLOM!- Toramaru a levegőt kezdte kapkodni ijedtében, barátnőd meg a fejét fogta.
- Így mindjárt más.- Pimaszkodott Shogo. Gondolatban már réges rég kinyírtad.
- Hozok valami rágcsálni valót.- Állt fel Toramaru a helyéről.
- Én meg kimegyek a mosdóba.- Barátnőd is elsétált. Ezzel az volt a célja, hogy kettesben hadjon titeket. Kínos csönd honolt köztetek.
- Mond.- Törted meg a csendet.- Nincs harag?- Kérdezted. Shogo mosolyra húzta a száját.
- Megbocsáltok ha ki jössz velem a jégre.- Válaszólta. Te meg felnevettél.
- Ugyan, miért mennék ki veled a jégre?
- Megtanítalak rendesen korizni. Na gyere csak.- Húzott maga után a fiú. Felvettétek a jégkorcsolyát, majd a jégre is felmentetek.- Bíz bennem, fogd meg a kezem.- Nyújtotta feléd. Bizonytalan voltál.- Ugyan! Az előbb is nagyon jól ment.- Végűl megfogtad a kezét. Kéz a kézben körözgetetek a pályán. Shogo gondólt egyet és elengedte a kezed. Annyira megijedtél, hogy majdnem elestél, de szerencsére a fiú előtted megállt, így a karjaiba siklottál.- Mi a baj?
- Egyedűl még nem megy...
- Jobban tetszene, ha fognám a kezed?- Rábolintottál.
- Tudod... nem is vagy rosszarc. Talán lehetnénk barátok is.- Mondtad.
- Vagy esetleg annál többek?- Kérdezte mosolyogva a fiú.
- Na persze.- Forgattad meg a szemed. Egyszer csak elkezdtél kuncogni.
- Kár. A számodat azért megadhatnád.- Kacsintott feléd. A szívetek mélyén azért tutátok, hogy lehetne köztetek több is, mint barátság.
YOU ARE READING
JRock & Olvasó
FanfictionFanfictionokat olvashattok kedvenceitekről. Kérésre is írok. :) Amennyiben kérni szeretnél, adj meg minimum egy témát. :)