Masashi (Versailles) x Olvasó

76 3 1
                                    

   Masashi nagyon közel áll a szívemhez, s ez a történet most nem hiába fog róla, és persze rólunk szólni. :3

   Mérgesen, valamint csalódottan szaladtál a palota ajtaj felé. Már ki is mentél volna, mikor valaki megragadta a kezed.
- Masashi ereszd el a kezem!- Mondtad határozottan, de mégis türelmetlenűl.
- Kérlek [T/N], beszéljük meg.- Vágta rá könnyes szemekkel. Te csak elrántottad kezed a szorításából. Megvető pillandást vetettél rá.
- Hogy mersz még ezek után is a nevemen szólítani?- Kérdezted, mire Masashi meghökkenve figyelt rád.- Tűnj a szemem elől!
- De úrnőm!
- Tűnj innen!- Torkod szakadtából ordítottál rá. Se szó, se beszéd, a fekete hajú férfi magadra hagyott. Látszott rajta a szomorúság és a keserűség. Mély lélegzetet vettél. Ki sétáltál a hátsókertbe.- Azt hittem a barátom.- Mondtad magadban, majd zokogni kezdtél.

~Három nappal ezelőtt~

   A tükör előtt álltál és fésűlködtél. Halk kopogás zökkentett ki gondolataidból.
- Bejöhetsz.- Szóltál. Masashi nyitott ajtót.- Masashi, minek köszönhetem itt léted?- Kérdezted vidáman.
- A bálra való előkészületekről szerettem volna kegyeddel beszélni.- Mondta zavartan.
- Ugyan már! Igaz, hogy bátyámat, Kamijo herceget és engem szolgálsz, de hívj nyugodtan a nevemen.
- De kisasszony.- Nem tudta leplezni zavarát. Balra-jobbra tekintgetett.
- Semmi de! Igaz, hogy a testőröm vagy, de egyben a barátom is.- Mosolyodtál el.
- Ha ragaszkodsz hozzá...
- Mellesleg a bálon eljön Kuze herceg is?- Tetted fel a kérdést.
- Kétségtelen.- Mondta keserűséggel a hangjában. Ismét kopogás szakított félbe titeket.
- Bejöhetsz.- Szóltál ki. Két szólgáló lány jött be. Mindketten egy ládát fogtak, nehéznek tűnt.- Ezt ki kiküldte?- Néztél meglepődve.
- A maga jövendőbelije, Kuze herceg.- Mondta az egyik izgatottan. Lelkesen nyitottad fel a ládát. Ami benne volt az egy gyönyörű báli ruha volt. Ibolyakék színű fodros vászon ruha volt, amibe egyből beleszerettél.
- Istenkém.- Ennyit bírtál mondani.- Az én hercegem.
- Kuze herceg...- Jegyezte meg keserűen, de mégis hallkan a nevét Masashi.
- Gyönyörű ez a ruha, nem igaz?- Mutattad testőröd felé.
- Igazán szépen fog rajtad mutatni a ma esti bálon. Apropó beszélnünk kell a báli előkészületekről.
- Miért velem, s miért nem bátyámmal beszéled meg?- Kérdezted egy kicsit ingerűlten.
- A herceg úgy gondólta, hogy eldöndthetné melyik függönyök legyenek fel aggattva.
- Csak ennyi?- Néztél rá értetlenűl.- A bíborvöröset választom. Viszont most magamra hagynál? Felöltöznék.
- Ahogy óhajtod.- Masashi meghajólt előtted, s kiment. Késődélutánra már meg voltak a díszítések a nagyteremben. Kamijo herceg a nagyteremben lépkedett. Már minden elő volt készítve a lakomához is. A bíbórvörös színű függönyök igen csak ki hangsúlyozták a termet.
- Csodás.- Jegyezte meg elégedetten a herceg.- Húgomnak igen jó ízlése van függönyök terén, nem igaz, Masashi?
- Ez így van. Nem tudnám megcáfolni.
- Apropó, Hol van [T/N]?- Tette fel a kérdést.
- Előkészűl az estére.- Jegyezte meg.
- Meglehet, hogy a Kuze hercegtől kapott ruhát választja ma estére. Egyébként meg szép párt alkotnak együtt.
- Kétségtelen hercegem.- Jegyezte meg keserűen Masashi.
- Masashi.- Szólította meg Teru. Rá érsz egy kicsit?- Kérdezte a fehér hajú szolgáló. Arrébb mentek egy eldugottabb helyiségbe.
- Mit szeretnél Teru?- Kérdezte monoton hangon a fekete hajú.
- Gyönyörű az a ruha, nem igaz?- Kérdezte vidáman.
- Szerintem ocsmány.- Jelentette ki Masashi. Pedig szíve mélyén nagyon szépnek találta, csak az a bizonyos érzés, amit féltékenységnek neveznek eluralkodott rajta.- Egy piperkőc ajándéka. Fogadjunk, hogy Kuze herceg sose fogott kardot eddigi életében!
- Vigyázz a szádra Masashi! Ő azért egy nemes, te meg egy szolga vagy! Ha ezt meghallotta volna, most itt helyben végezne veled!- Mondta riadtan a fehér hajú. Azonban jöttek már nagyban a vendégek. Ezek szerint a bál kezdetét vette.- Szerintem jobb lesz, ha most megyünk. Visszamentek a nagyterembe. Masashi az egyik asztal mellett állt, s nézte a keringőző embereket. Egyszer csak megakadt rajtad a szeme. A trónon ülő Kamijo mellett álltál
- Drága húgom, te nem mész táncólni.- A kérdést neked címezte.
- Addig nem míg Kuze herceg meg nem érkezik.- Dünnyögtél, mire a herceg nevetni kezdett. Egyszer csak a zene elhallgatott, az ajtó meg kinyílt. Egy fiatal férfi állt az ajtóban. Fekete hullámos haját füle mögé tűrte. Elegáns öltözéket viselt, egy herceghez illő volt a megjelenése.- Kuze herceg!- Kiálltottál fel majd futva borúltál a nyakába.
- Hercegnőm.- Csókot lehelt a kéz fejedre, így üdvözőlt.
- Légy üdvözőlve.- Fogadta vidáman Kamijo.- Folytatódhat a bál.- A zene ismét megszólalt.
- Szabad egy táncra?- Nyújtotta feléd Kuze a kezét.
- Ez nem kérdés, szóval igen.- Mondtad boldogan. Masashi a tömegben nézett titeket. Úrrá lett rajta az irigység.
- Szét cincálnám azt a ruhát.- Mondta megvetően. Teru döbbenten nézett rá.
- Micsoda palyzán gondolatok!- Fakadt ki magából.
- Mármint nem úgy, hogy a hercegnőn van!- Próbálta leplezni zavarát, ami többé kevésbé sikerűlt.
- Nyugodj meg. Nem úgy ismerlek.- Teru nevetve veregedte meg Masashi vállát.- De tanúld meg leplezni az érzéseidet.
- Szerelmes vagyok belé. Nem megy ez olyan könnyen.- Válaszólta, majd ki ment az erkélyre. A csillagokat nézte az égen miközben a korlátnak támaszkodott. Egy halk sóhaj hagyta el a száját.
- Masashi.- Felszólítottad, mire ő felkapta a fejét.
- [T/N] hogy hogy itt vagy?- Kérdezte tőled.
- Kuze hercegnek fontos elintézni valója akadt, így úgy gondóltam, hogy...
- Igen?- Nézett csillogó szemekkel rád.
- Felkérhetnél egy táncra.- Mosolyodtál el. Masashi csillogó szemekkel pásztázott.
- Hölgyem. Megtisztelne egy tánccal?- Hajólt meg előtted közben nyújtotta feléd a karját.
- Igen.- Válaszóltad vidáman. Együtt mentetek be a nagy terembe. Mindketten jól éreztétek magatokat. Masashi feszültsége feloldódott, valamint boldogság töltötte el. A bál lezajlása után a vendégek haza mentek. Masashi felkisért téged a szobádba. Az ajtót rád csukta, majd a saját szobája felé vette az irányt. Miközben sétált a palota hosszú folyosóján, érdekes párbeszédre lett figyelmes.
- Szerezd meg nekem a mérget!- Kuze herceg beszélt az egyik szolgájával.
- De uram, nem kockázatos ez egy kicsit?- Értetlenkedett a szólgáló. Masashi csak hallgatta őket a folyosó végéről.
- Észre se fogják venni a merényletet a herceg ellen. Mindent rám íratott. Ha meghal enyém a hatalom, és a királyság.- Masashi dühös lett. Egy mihaszna kis trónbitorlóval van dolga.
- És mi lesz a hercegnővel?
- Őt ugyan nőűl veszem, de számomra nem olyan fontos. Csak ahhoz volt szűkségem rá, hogy a herceg felfigyeljen rám.- Kuncogott fel. Masashi hátrálni próbált, de végűl hátra esett.
- Ki van ott!- Tette fel a kérdést Kuze.- Azonnal jöjj elő!- Masashi szaladt amilyen gyorsan csak tudott. A szobájába érve kifújta magát.
- Nyitott szemmel kell járnom. Elvégre arra szenteltem az életem, hogy az uralkodó házat szolgáljam.- Mondta magában.- De [T/N] úgyse hinne nekem, hiába vagyunk barátok.- Mondta csalódottan. Másnap reggel együtt reggeliztél a herceggel. Kuze is veletek volt, ő melletted űlt. Masashi az étkezőasztal mellett állt.
- Masashi gyere reggeliz velünk.- Kérlelted őt.
- Ugyan. Egy szolga ne reggelizzen a királyi családdal!- Mondta szemrehányóan Kuze.
- Ő nem csak egy szólga.- Szólt közbe Kamijo.- Hitvesed testőre, meg egyben barátunk, nagyon jól végzi a dolgát. Gyere Masashi, űlj le hozzánk.
- Tényleg nem lehet.- Válaszólta Masashi. Az étkezőbe Kuse szolgája lépett be.
- Uram egy pár szóra.- S azzal kimentek. Masashi is utánuk eredt. Te és Kamijo csodálkozva néztetek rá.
- Meg van?- Kérdezte izgatottan Kuse.
- Igen uram.- A szolgáló átnyújtott neki egy fiolát.
- Gyorsan kell cselekednem, mert még a végén rájön, hogy nem is vagyok herceg!- Vágta rá. A szólgáló elment.
- Felségáruláson töröd a fejed, mi?- Masashi kérdően vonta fel a szemöldökét.
- Te hallgattál ki tegnap! Ugye?- Kérdezte ingerűlten.- Nem állíthatsz meg! Hamarosan enyém lesz a királyság. Uralkodni fogok feletetek!
- Kötve hiszem! Kérem azt a fiolát!- Mondta mérgesen Masashi. Kuse a falhoz nyomta Masashit gallérjánál fogva.
- Jobban teszed ha nem ütöd bele mások dolgába az orrod te kutya!- Sziszegte neki.
- Mi folyik itt?- Léptél közel hozzájuk.
- Kedvesem nyugodj meg. Csak Masashi tiszteletlen volt velem, és óva intettem, hogy legközelebb ne fordúljon ez elő.- Masashi megforgatta a szemét.
- Jöjj hercegem. Megbeszéljük.- Szúrós pillantást vetettél testőrödre.
- Te tényleg tiszteletlen voltál a hercegnő jegyesével?- Kérdezte Teru aki idő közben fel bukkant.
- Merényletet tervez Kamijo herceg ellen!
- Túl reagálod!
- Túl reagálom? Az előbb a torkomnak esett!- Fakadt ki magából a fekete hajú.- Befogom neked bizonyítani!- Mondta majd arrébb állt

~Folytatása következik~

Szeretném leszögezni így a végére, nincs semmi bajom Kuse-val. Ami azt illeti szeretem őt, csak kellet a sztoriba egy negatív szereplő is. 😕

JRock & OlvasóWhere stories live. Discover now