MYMina5150 kérésére. ☺️
Egy kávézóban üldögéltél, miközben őt rajzoltad. A férfi ezüstös színű haját meglobogtatta a lágy szellő, miközben kortyolgatott italából. Ismerted őt. Mármint nem személyesen. A neve Takeru. A kedvenc bandádnak a SuG énekes. Sokszor látod őt, de megszólítani nem igazán mered. Félsz, hogy mit reagálna. Párszor elkaptátok egymás tekintetét, ilyenkor mindig a füzetedbe temeted az arcod. Takerunak viszont ez tetszik. Mindig mosolyog rád, mikor éppen nem őt nézed. Arra a két gyönyörű sötét szempárra gondoltál. Mikor úgy gondoltad, hogy el mennél, össze pakoltad a cuccaidat, és mentél fizetni a pénztárhoz. A kávézó kijárata fele bele botlottál valakibe aki éppen egy kapucsínóval sétált. A még viszonylag forró ital rátok löttyent és a rajzfüzetedre.
- Ne haragudj.- Mondta zavartan az illető aki nem volt más, mint Takeru. Gyorsan a füzetedre pillantottál, ami már átázott attól a kapucsínótol. Nem a füzetet sajnáltad, csak a helyzetet találtad vér cikinek, így hát fogtad magad és elfutottál. Másnap ismét a kávézóban voltál. Viszonylag lehangoltan érezted magad a tegnapi miatt, főleg hogy mindenki titeket nézett.
- Nem zavarok?- Kérdezte egy ismerős hang az asztalodnál.
- Takeru?- Amint kiejtetted s nevét, mosolyra húzta a száját. Szemei csak úgy csillogtak, mikor rád nézett. A kisugárzása is más volt. Aranyos, szerényebb.
- Ezt neked hoztam.- Nyújtott át neked egy füzetet.- Úgy gondoltam tartozok neked ennyivel.- Túrt bele zavartan abba az ezüstös színű hajába. A kis füzetke csücskén meg pillantottál valamit. Takeru dedikálta az ajándékodat. Hírtelen mosolyra húztad a szádat, majd így feleltél.
- Vajon mivel rajzoljam tele ezt az új füzetet?- Morfondíroztál el, mikor a választ is tudtad.
- Portrékkal rólam.- Jegyezte meg Takeru mosolyogva, mire te is mosolyogni kezdtél.Egy kicsit rövid lett, de remélem azért el nyerte a tetszéseteket. Írjatok még neveket, akikről szeretnétek olvasni. Hamarosan jön a következő rész. Addig is legyetek rosszak! :D ❤️☺️
YOU ARE READING
JRock & Olvasó
FanfictionFanfictionokat olvashattok kedvenceitekről. Kérésre is írok. :) Amennyiben kérni szeretnél, adj meg minimum egy témát. :)