Az elsőző rész folytatása. Jó olvasást. ❤️
Masashi beavatta Terut a látottakban. Nehezen hitt a fekete hajúnak, de megállapodtak valamiben.
- Ez az egy napod van arra, hogy bebizonyitsd nekem, hogy ő tényleg egy tronbitorló polgár.- Mondta egy kicsit ingerűlten a fehér hajú.
- Arra szenteltem az életem, hogy megvédjem a herceget és a hercegnőt.
- De ettől függetlenűl ezek súlyos vádak.- Tette hozzá Teru.
- Kint úgyis állítják a sátrakat és az a kis ripacs vívni fog. Figyeljünk Kamijo herceg italára.- Masashi és Teru ki mentek a kertbe a felállított sátrakhoz. A herceg már várta őket.
- Ti is izgatottan várjátok már ezt a párbajt?- Kérdezte lelkesen Kamijo összecsapva kezét. Masashi ismét dühbe gorúlt, de mégis tudta kontrolálni az érzését.
- Nagy megtizteltetés lenne, ha vívnék egyet a herceggel. Válaszólta Masashi.
- Nem látom akadáját.- Bukkant fel a semmiből Kuze.- Méltó ellenfélnek tűnsz.- Végigmérte gúnyosan a testőrt.- Te meg hozz sógoromnak hűsítő italokat.- Mondta a szolgálónak, aki meghajólt előtte, s ment a dolgára. Masashi és Kuze addig helyet foglaltak a csata helyszínén. Teru addig leste a szolgálót aki a vizet vitte a hercegnek. Látta, hogy bele önt valamit.
- Masashinak volt igaza!- Győzte meg magát. Addig te is megérkeztél. Kamijo mellé űltél, és figyelted, ahogy testőröd és jövendőbelid vívnak.
- Drága hugocskám kinek szúrkolsz?- Kérdezte tőled Kamijo.
- Nem tudok dönteni. Mind ketten közel állnak a szívemhez.
- Való igaz. Nekem is.- Mind ketten elmosolyodtatok. Közben a két férfi nagyban vívott egymás ellen.
- Ugyan Masashi.- Kezdett bele Kuze.- Nem tehetsz semmit se.
- De igen is. És már várom azt a pillanatot, mikor láthatlak téged kötélen lógva!- Sziszegte Masashi.
- Törődj bele. Hamarosan ennyém lesz a trón és a királyság, meg persze a hercegnő.
- Nem is szereted őt. Igaz?- Kérdezte ingerűlten Masashi aki hatalmasat suhintott kardjával Kuze felé, azonban neki sikerűlt kivédeni.
- Számít az valamit?- Gonosz mosolyt villantott Masashi felé aki erre begurúlt és ellökte magától Kuze herceget. Kardját éppen hogy csak feje mellé döfte, a ruhájából levágva egy cafatot. Közben Kamijo kortyolt volna bele a poharába csak hogy Teru sikeresen kiverte a kezéből.
- Teru! Mégis mi lelt téged?- Kérdezte meglepődve a herceg. Te addig oda mentél Masashiékhoz.
- Masashi! Hagyd abba!- Mérgesen szóltál rá. A férfi megszeppenve nézett rád.- Mi bajod van?- Kérdezted ingerűlten.
- Én nem is tudom...- Mondta érzékenyen Masashi.
- Izgalmas küzdelem volt ez hugocskám. És Masashi hogy leverte a vőlegényedet.- Mondta vidáman. Erre te végig mérted Kuze herceget. Önelégűlten elmosolyodott.
- A mai párbalynak nincs győztese.- Mondtad Komoran és elmentél.
- Uram. Az csak sima víz volt.- Szólt Teruhoz a szolgáló. A délutáni órákban Masashi elhaladt a szobád ajtaja felé. Meglátta Kuze hercegtől kapott ruhádat. Kezébe vette és elkezdte tépni. Akkor tért magához, mikor már a ruháról cafatokban lógtak le a csipkék és a fodrok.
- Mit tettem...- Kérdezte magától. Háta mögé dugta a ruhát és úgy osont be a szobájába. Berakta szekrényébe, és ment megkeresni Terut. Ahogy megtalálta szólította is.
- Teru. Valamit mutatnom kell.- Húzta maga után a fehér hajút a szobájába. Elővette a szét tépett ruhát. Teru úgy érezte mindjárt sokkot kap.
- Te abbnormális!- Jegyezte meg mérgesen.
- Ugyan Teru. Kérlek segíts.
- Rendben. Még ma beszélünk Hizakival. Megkérjük hozza rendbe a ruhát.- S azzal berakták egy ládába és mentek a királyi varroda felé.
- Masashi legyetek üdvözőlve.- Köszöntötte őket Hizaki.
- A segítségedet kérjük Hizaki.- Mondta majd ki vette a ládából a ruhát mire Hizaki elnevette magát.
- Mi van? Sikerűlt letépned a hercegnőről ezt a ruhát?- Masashi csak Pirúlt mire Teru közbe szólt.
- Nem a hercegnőn volt rajta.
- Kérlek még ma hozd helyre! Nem akarom hogy csalódjon bennem [T/N].
- Jól van te ruha gyilkos ne aggódj már!- Nevette el magát.- Holnapra talán kész is lesz.
- Jajj köszönöm!- Masashi borúlt Hizaki nyakába.
- Talán! Mert ahogy elnézem ezt a ruhát, nehéz dolgom lesz.- Azon az éjjelen Masashi nyugtalanúl aludt. Félt hogy elveszíti a bizalmadat. Más nap reggel Hizaki toppant be a palotába.
-Masashi nem jutottam semmire se.- Mondta majd elővette a ruhát ami még csúnyább lett. De pont rosszkor mert te is arra jártál. Felsikoltottál majd sírva elszaladtál.
- [T/N] várj!- Kiáltott utánad aggódva Masashi. Nem figyeltél rá. A kertbe akartál rohanni, de ő hírtelen megragadta a kezed. Ki rántottad kezed Masashi szorításából. Így ki szaladtál a kertbe.
- Komolyan azon a nyamvadt ruhán kellett kitöltened a dühödet?- Kérdezte Kuze falnak dőlve. Azonban te is meg hallottad a hangját így az ajtóban figyelted őket.- A szíved hölgye csak barátként tekint rád, rám meg úgy mint élete szerelmére.- Kuncogott fel.
- Még mindig nem hagytál fel azzal az ostoba terveddel?- Vonta kérdőre Masashi.
- Van még remény és van még fiola.- Húzta ördögi mosolyra a száját.
- Ezt elveszem!- Kaptad ki Kuze kezéből a fiolát.- Bárcsak előbb rájöhettem volna mire is készűlsz!
- Kedvesem ez nem az aminek látszik.- Próbált mentegetőzni Kuse.
- Masashi kapd el! Mutasd meg bátyjámnak.- Dobtad neki oda az üveget.
- Azt már nem!- Kuze magához húzott majd egy tört szorított a nyakadhoz.- Választhatsz Masashi. Vagy ide adod a fiolát, vagy a hercegnőd bánja!- Masashi most nagyon elbizonytalanodott. Nem akarta, hogy meghalj, se azt hogy a méreg nála legyen.
- Masashi ne add oda neki!- Szóltál rá mire Kuze befogta a szádat. Amilyen erősen tudtál, rá is haraptál a kezére, így eltudtál menekűlni szorításából. A fájdalomtól hatalmasat kiáltott. Te és Masashi rohantatok Kamijohoz.
- Bátyjám! Kuze herceg egy csaló! Nem akarok hozzá menni!- Mutatátok meg neki a fiolát.- Ezt találtuk nála.
- Valóban? Akkor elfogatási parancsot adok ki ellene!- Kuze idő közben elmenekűlt. Keresték pedig mindenhol, ezek szerint nagyon jól elbújt. Vagy megszökött a birodalomból. Néhány nappal később mikor a kedélyek lecsillapodtak, Masashival közösen égedtétek el azt a ruhát, amit Kuzetól kaptál. Közben úgy érezted egyre jobban bele szeretsz Masashiba.
- Bátyjám.- Szólítottad meg Kamijot.
- Bántja valami lelked hugocskám?
- Nem egészen. Ami azt illeti szeretnék megházasodni.- Válaszóltad.
- Újjabb udvarló? De aztán ki ne derűljön nekem, hogy egy hercegnek álcázott szélhámos akinek a trónomra fáj a foga.- Kuncogott fel.
- Nem szélhámos. Ami azt illeti ő egy nagyon jó barát. És nem herceg. Masashi az. De lemondok érte a hercegnői posztomról.
- Drága húgom nem kell le mondanod a posztodról érte. Szereted őt? Légy az övé nem bánom.- Mosolygott rád.
- Istenem.- Örömkönnyeiddel küzdve ölelted át a herceget.
- A palotától nem messze van egy kis kúria. Azt felújíttatom és élhettek benne. Nektek adom azt az épületet.- Masashival hamar összeházasodtatok. Boldog párként éltétek a napjaitokat. Semmi sem zavarhatott meg benneteket.Vége
YOU ARE READING
JRock & Olvasó
FanfictionFanfictionokat olvashattok kedvenceitekről. Kérésre is írok. :) Amennyiben kérni szeretnél, adj meg minimum egy témát. :)