Don't Have aldı kitabımın ilk bölümünü burda yayınladım.
Çünkü reklamın iyisi kötüsü olmaz djsnjdbshdb
Başka bir MYG kitabım
Lütfen onada ilginizi eksik etmeyin.- Kızı depoya götürün, doktorlara bu gece değil yarın erkenden gelmelerini söyleyin.
Diye emir verdi Taehyubg ve cebinden bir sigara çıkarıp yaktı.
Adamları emri duyar duymaz yarı baygın olan Kızı arabadan indirip başka bir arabaya bindirererek hemen limandan ayrıldılar. Taehyung gözleriyle onları yolcu edip yarım kalan sigarasını yere atar ezerek söndürdü ve deniz kokusunu iyice içine çeker.Soğuk hava üşümesine neden olmuştu Taehyung deri eldivenlerini çıkararak arabasının yan koltuğuna atıp telefonunu alır.
Ezbere bildiği numarayı çevirip denize gemilerin olduğu tarafa iyice yaklaşarak telefonu kulağına götürür.
- Kız bizde, alıcılara söyle yarın akşama parayı hazır etsinler.
Ses tonu kalın ve çekiciydi.- Tamam merak etme, ortalıkta görünmeden kaybol ordan
Telefon kapanır ve Taehyung telefonu cebine koyup uzun bir süre denize bakar. Kendini tanıdı tanımadı bu işlerle uğraşıyor ama nedense şimdi için çok tedirgin gergin huzursuz. Bütün kötü duygular içinde karışmış gibiydi. Kendine neler olduğunu anlam veremiyorum Tae. Tekrar kafası şişen adam cebinden sigara paketini çıkarıp bir tane daha yakar...
.
.
.
Yoongi az önce Taehyung ile konuşup telefonu kapatır ve yatağa gelişi güzel bırakır. Saat gece 2 civarıydı ve dışarıda polis siren sesleri kesilmek bilmiyordu. Bu şehir gece uyumuyor aksine şahlanıyordu. Min kuruyan dudaklarını ıslanmak için en sevdiği şarabına uzanıyor.Yoongi bardagı doldurup yatağın kenarına oturur ve tam kafasına dikecekken buna bir çift el engel olur.
Uzun tırnaklı kızımız ojeli narin bir kadın eli bardağı Yoonginin elinden alır.
- Neyi kutluyoruz. Demişti cilveli bir şekilde.
Kadını önce gözleriyle yedikten sonra sert ama kadına hiç bir zarar vermeden bardağı elinden geri alır ve bu sefer kafasına diker Yoongi ve sert bir şekilde boş bardağı komidinin üzerine koyar.
- Kutladığımız şey benim bitmek bilmeyen başarım Yuna. Dedi Min bir yandan kadının göğüslerini süzerek.
Kadın gülümsedi ve ellerini adamın omzunda gezdirerek masaj yapmaya başladı.
Rahatlayarak kafasını geriye atan Min önce yanağına ardından boynuna sulu öpücükler aldı. Bu güzel hissin daha fazlasını istemeye başlamıştı ve arzusu çok büyümüştü.
Min karısını hızlı bir hareketle kendine çekip kucağına oturtur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Neighbor Is A Thief ᵐʸᵍ
Fanfiction2018 Bir elmas ama iki hırsız ve Tanrının şu oyununa bakın. Iki hırsız da aynı bina ve karşı karşıya duran kapılar ardında. - Şimdi önemli olan elması çalmak değil, bunu komşumdan önce yapmak.