Ne-am asezat toate 3 pe canapea cu Vanessa in mijloc, mama preferand sa stea pe fotoliu, tata in picioare iar Josh si Derek pe marginile canapelei, tipic.
Toti ne uitam catre nou-venita dar nimeni nu spunea nimic. Enervata de atata liniste si ametita de toate intrebarile care mi-se invarteu prin minte am inceput.
-Asa. Daca ea este sora ta eu ce mai sunt?
-Cealalta sora a mea. Ince pu Jane calma.
-Atunci noi doua suntem...Am aratat cu degetul spre mine si apoi spre Vanessa si l-am plimbat asa de cateva ori.
-Nu, nu sunteti. Coninua ea cu aceasi calmitate in glas.
-Pai si-atunci?
-Asculta pitic, eu cu mult timp inainte sa tenasti tu cand eram om mai exact, am avut o sora, pe Vanessa. Dupa ce am fost transformata in vampir, insa nu m-am mai putut intoarce la familia mea fiindaca as fi fost un pericol pentru ei.
-Da, dar ce nu stie ea, este ca dupa ce a disparut cateva zile tot orasul o cauta cu disperare iar familia noastra era distrusa. Nemaisupartand tensiunea si sa o vad pe mama in starea in care era, am decis sa plec sa o caut. Cateva saptamani am fost in toate locurile in care ne placea sa ne petrecem tipmul impreuna, sperand sa o gasesc, dar in zadar. Cand, am inceput, sa o caut in sa in padure, l-am intalnit pe Jared, cel care m-a transformat in vampir. La cateva zile, dupa ce m-am obisnuit cu noua mea viata, am vrut sa-mi continui cautarea, insa Jared nu a fost prea incantat la gandul ca as putea pleca singura printre atatia oameni, tinand caont de faptul ca nu-mi controlam puterile nici pe jumatate, si ce-i drept nici foamea. M-am atasat repede de Jared iar in scurt timp a devenit ca un frate mai mare pentru mine. Cand eram cu el vanam, primeam lecti de autoaparere si ma mai invatat si cateva tehnici de atac. Ne distram mult impreuna si calatoream foarte mult. Cand eram cu Jared ma simteam mica si...protejata. Totul s-a sfarsit insa atunci cand am ajuns in Spania. Cum ne-am vazut in Madrid am plecat la vanatoare asa cum faceam de fiecare data. Imediat cum am intrat in padure, Jared a simtit o prezenta ciudata. Juliette si prietenii ei tampiti, se pare ca ajunsesera primi.
-Printesa Juliette? Am tresarit recuoscand numele.
-Da e printesa, dar asta nu o scuza de faptul ca mi-a ucis prietenul. A spus Vanessa prea furioasa pentru a fi intresata de detalii.
-Tata mi-a spus ca s-a nascut in acelasi loc si timp in care m-am nascut si eu. Ciudat nu. Am spus eu incercand sa o inveselsc putin.
-Oricum,continua ea aratandu-si dispretuirea fata de micuta viitoare descendenta la tron. In acea seara Jared a murit. A incercas sa ma protejeze si...Se opri din vorbit iar ochii i-se umplura de lacrimi. Si a reusit. Spuse lasand o lacrima sa i-se rostogoleasca pe obrazul alb. Toata furia se stinse si char daca la exterior parea doar trista, in interior o mistuia amintirea celui care i-a fost prieten si mentor, de cel caruia candva ii spunea Jared. eu ii citeam gadurile, de fapt toti o faceam sasa ca am lasat-o sa isi revisa si sa continuie in momentul in care va fi pregatita fara alte intrebari care nu i-ar face decat rau.
Iar momentul acela sosi mai curand decat ne asteptam.
-A-2-a zi m-am trezit in casa familiei Rodriguez. Ei au avut grija de mine, ia Juliette si-a cerut scuze pentru ca mi-a ucist prietenul, de parca asta ar mai fi contat, si am mai ramas alte cateva saptamani acolo. Itre timp am aflat ca asa cum ai spus ea s-a nascut acolo, iar pentru moment parinti ei erau in vacanta. Ma rog, nu cred ca are importanta. Important este ca dupa ce a plecat m-am concentrat asupra lui Diego, fratele lui Miguel sau Zack dupa cum probabil il sti.Maite si Angel i-au adoptat cu multi foarte ani in urma. Mama lui Miguel a murit imediat dupa ce a dat nastere baiatului, acesta fiind semi-vampir, iar tatal lui a disparut fara urma intr-o noapte de vanatoare. Diego pe dealta parte a fost transformat in vampir si adoptat idediat dupa asta. Unii spun ca l-ar fi transformat chiar Angel, dar asta este doar o poveste. Oricum, m-am indragostit de Diego si am avuto relatie frumoasa facand o perioada chiar parte din Consiliu. Totul a fost frumos pana in seara in care a visao pe Janette. Mi-am amintit atunci scopul meu, ce sa intamplat inainte si imediat dupa ce am devenit vampir si am realizat ca tot ce traiam era doar o iluzie, o perioada ce trebuia sa ia sfarsit sau macar o pauza cel putin pana cand imi gaseam sora. Diego, insa nu a fost deacord cu decizia mea, facandu-si prea multe griji pentru mine. Ne-am certat rau atunci. Inca imi mai amintesc de ultuima noastra discutie:
"-Vanessa, te rog, nu pleca, vei fi in pericol si nu as suporta sa te pierd!
-Ce pericol, Diego? De ce ma protejezi? Vreau s-o gaesc, intelegi? Trebuie s-o gaesc!
-Poate fi oriunde. noi incercam sa o gasim pe Crystal de ani de zile. Miguel este pe urmele lor si le va gasi curand.
-Cand? Nu vreau sa-mi revad sora peste cativa ani, vreau s-o revad acum si nu o voi gasi, daca nici macar nu incerc sa caut! Iar daca tu nu ma ajuti ma descurc singura!"
Am plecat si am lasat totul in urma. De fapt mi-as fi dorit sa las totul. Amintirea in care el ma striga si imi spunea ca ma iubeste m-a bantuit sapatamani intregi. Cand, in sfarsit mi-am revenit am inceput cautarea. Sherlock Holmes ar fi fost mandru de mine. Am cautat in mai multe tari, nenumarate orase, scoli, licee, am apelat chiar si la cativa detectivi particulari si chiar atunci cand imi pierdusem speranta...am vazut-o. Era neschibata. Sora mea, la fel ca in ultima zi in acre am vazut-o pe 7 noienbrie 1877. Iar restul e istorie, incheie fata cu un zambet larg pe buze.
Wow, as fi putut sa scriu un roman cu viata fetei asteia. Dar in loc de carti am intrebat-o scurt:
-Si acum?
-Acum...,continua ea, as putea sa te ajut.
-Cu ce? Cred ca tocmai am pus cea mai stupida intrebare din toata viata mea.
-Cu antrenamentul. Am sarit peste partea in care am fost in Consiliu?
-Si de ce ai vrea sa ma ajuti? Adica, banuiesc ca sentimentele tale pentru Diego nu s-au schimbat dupa o mica cearta, iar familia Rodriguez te-a ajutat, de ce m-ai ajuta intr-un fel sau altul sa le fac rau?
-Ai dreptate, inca il mai iubesc pe Diego, si nu vreau sa fac asta dar fericirea lui Jane e mult mai importanta pentru mine decat orice altceva. Oricum nu inteleg de ce vrei sa le faci rau. Te-au salvat, te-au protejat atata timp si nici macaru nu sti ce vor de la tine.
-Buna intrebare! Am spus eu zambind. Dar cred ca ma voi gangi la asta in patul meu. Sunt epuizata.
Am urcat scarile incet fara sa mai spun alteceva si am intrat in camera mea linistita.
Ma gandeam la noa sora a lui jane si la povestea ei la familia Rodriguez, la Zack, la mine. Ma gandeam la tot ce se intamplase pana acum si cel putin din punct de vedere phsihic eram foarte obosita. Un somn bun va rezolva problema. Sper...
CITEȘTI
Crystal-Forever young (În lucru)
VampirosLa prima vedere Crystal pare o adolescentă obişnuită care se pregăteşte de prima zi în clasa a 10-a. Ea este,însă mult mai mult de-atât. E semi-vampir şi locuieşte cu familia sa la fel de anormală în Illions. Pe parcurs, Crystal află secrete şi are...