အပုိင္​း(8)

488 50 2
                                    

ဒီေန႔ဒယ္​ဒီရုံးကုိPapaနဲ႔အတူလုိက္​လာခဲ့ေတာ့ဒယ္​ဒီကဧည္​့သည္​မိသားစုနဲ႔စကားေျပာေနတာေၾကာင္​့သားအဖနွစ္​ေယာက္​ဘာမွဝင္​မေျပာဘဲေဘးခုံေလးမွာထုိင္​ေစာင္​့ေနလုိက္​သည္​။
စကားေျပာၿပီးေတာ့papaနဲ႔kaiကုိဧည္​့သည္​နဲ႔မိတ္​ဆက္​ေပးဖုိ႔လုပ္​ေတာ့ဧည္​့သည္​မိသားစုကkaiကုိျမင္​ေတာ့မ်က္​လုံးျပဴးသြားကာ
"innie ေလး ဟုတ္​တယ္​မဟုတ္​လား"
"ဟင္​ ဘယ္​သူလဲဟင္​ Kaiေလးကုိသိလုိ႔လားဟုိkaiေလးလူေတြကုိမမွတ္​မိေတာ့လုိ႔ေဆာ္​ရီးေနာ္​ အန္​တီ"
သူ႔ရင္​ဘတ္​ေလးသူပုတ္​ကာေျပာလာတဲ့ကေလးေၾကာင္​့sehunတုိ႔မိသားစုေတြေၾကာင္​သြားၿပီး wu chan ကုိၾကည္​့မိေတာ့wu chan သူ႔အတြင္​းေရးမွဴးဘက္​လွည္​့ကာ
"အတြင္​းေရးမွဴး ဂင္​ kaiေလးကုိpapaတုိ႔အိမ္​လုိက္​ပုိ႔ေပးလုိက္​ကြၽန္​ေတာ္​တုိ႔အလုပ္​ကိစၥေျပာၿပီးလုိက္​လာခဲ့မယ္​
baby kai လုိက္​သြားလုိက္​ေနာ္​ဘုိးဘုိးေစာင္​့ေနရမွာစုိးလုိ႔အဲဒါေၾကာင္​့အရင္​သြားနွင္​့"
"ဟုတ္​ ဒယ္​ဒီ papaေရတာတာ့ kaiအရင္​သြားနွင္​့ၿပီး"
ကေလးေလးလုိႏုတ္​ဆက္​ၿပီးထြက္​သြားေတာ့မွအားလုံးျပန္​ထုိင္​ကၿပီး
" မဂၤလာပါ ကြၽန္​ေတာ္​က baekhyun ပါ wu chanရဲ႕အမိ်ဳးသားပါ ခင္​ဗ် "
"ေအကြယ္​ ေတြ႕ရတာဝမ္​းသာပါတယ္ ဒါနဲ႔ေလ ခုန ကေလးက ဟုိ ငါ့တူတုိ႔နဲ႔ဘာေတာ္​တာလဲ"
"အန္​တီသိခ်င္​တာေျပာျပပါ့မယ္​ဟုိအဲကေလးကအမွန္​ဘဲအန္​တီတုိ႔ထင္​ေနတဲ့ Kim Jongin ဆုိတဲ့ကေလးေလးပါဘဲ"
"ဟင္​ အဲဒါဆုိ baby ကကြၽန္​ေတာ္​တုိ႔ကုိမမွတ္​မိဘူးလား"
"ဟုတ္​ပါတယ္​ sehun"
"အတိတ္​ေမ့သြားတာလားဘာျဖစ္​ခဲ့တာလဲဟင္​အဲကေလး"
"အတိတ္​ေမ့တာနဲ႔ေတာ့ခပ္​ဆင္​ဆင္​ဘဲ"
"ဟင္​ ဘယ္​လုိ"
"ဒီလုိပါအန္​တီ ကေလးကသတိလစ္ၿပီးသတိရလာေတာ့သူ႔ျဖစ္​ပ်က္​လာသမွ်ကုိမွတ္​မိေနေပမဲ့အဲဒီလူေတြရဲ႕နံမည္​ေတြအဲဒီလူေတြရဲ႕မ်က္​နွာေတြကုိလုံးဝမမွတ္မိေတာ့ဘူးတဲ့"
"ဟင္​ ဟုိ မင္​းတုိ႔နဲ႔ဘယ္​လုိေတြ႕ခဲ့တာလဲ"
"ပထမတစ္​ခါကပန္​းၿခံမွာေတြ႕ခဲ့တာအဲတုန္​းကေက်ာင္​းဝတ္​စုံေလးနဲ႔အရမ္​းေအးေနတဲ့အခ်ိန္​ႀကီးသတိေမ့ေနလုိ႔ကြၽန္​ေတာ္​တုိ႔အိမ္​ေခၚလာၿပီးေဆးကုေပးေတာ့မနက္​မုိးလင္​းေတာ့ေနေကာင္​းသြားတယ္​သူ႔အေၾကာင္​းေမးေတာ့အန္​တီတုိ႔အိမ္​အေၾကာင္​းေျပာျပေတာ့အိမ္​ျပန္​ဖုိ႔သူကုိကြၽန္​ေတာ္​တုိ႔ေျပာေတာ့သူေၾကာက္​တယ္​မျပန္​ရဲဘူးလုိ႔ေျပာတယ္​အကိ်ဳးအေၾကာင္​းရွင္​းျပၿပီးကြၽန္​ေတာ္​တုိ႔အိမ္​ေရွ႕အထိလုိက္​ပုိ႔ေပးၿပီးျပန္​လာတာလမ္​းထိပ္​ေရာက္​မွအိမ္​ထဲမဝင္​မွာစုိးလုိ႔ျပန္​လွည္​့ၾကည္​့ေတာ့အိမ္​ဝမွာလူတစ္​ေယာက္​နဲ႔စကားရပ္​ေျပာေနတာေတြ႕တယ္​ဘာေျပာလဲမၾကားရေပမဲ့ကေလးကအလန္​႔တၾကားထြက္​ေျပးသြားၿပီးလူတစ္​စုကဖမ္​းေခၚသြားတာေတြ႕ရတာမုိ႔ကြၽန္​ေတာ္​တုိ႔ခ်က္​ခ်င္​းလုိက္​သြားေတာ့ကေလးကုိကလပ္​တစ္​ခုကဝယ္​ၿပီးျပည္​ပပုိ႔မလုိ႔ဆုိတာသိလုိ႔ရဲစခန္​းအေၾကာင္​းၾကားၿပီးကယ္​ထုတ္​ခဲ့ရတယ္​အဲဒီမွာရဲနဲ႔ဟုိဘက္​ကအဖြဲ႕ၾကားပစ္​ခတ္​မူွျဖစ္​သြားၿပီးသတိလစ္​သြားလုိ႔ကြၽန္​ေတာ္​တုိ႔ေခၚလာခဲ့တာသတိရေတာ့သူေမ့သြားၿပီးေလအန္​တီတုိ႔အိမ္​ဆက္​သြယ္​ေပးမယ္​ေျပာေတာ့ကေလးကအရမ္​းလန္​႔ေနတာေၾကာင္​့မဆက္​သြယ္​ေတာ့တာၿပီးေတာ့တကယ္​လုိ႔အန္​တီတုိ႔ဆီဆက္​သြယ္​ရင္​ကေလးအတြက္​မလုံုျခဳံလုိ႔ပါအန္​တီ"
"ဟုိေလ အန္​တီတုိ႔အိမ္​ျပန္​ရင္​ မလုံျခဳံဘူးဆုိတာ ဘာသေဘာလဲၿပီးေတာ့ကေလးကဘာကုိေၾကာက္​တာလဲ"
"ဒီစကားကေျပာလုိ႔အဆင္​ေျပပါ့မလားမသိဘူး"
"ဟင္​ ဘာစကား မုိ႔လုိ႔လဲ"
"ဟုိ ကေလးက ဒုကၡေပးတာက ငါ့ညီရဲ႕ခ်စ္​သူျဖစ္​ေနလုိ႔ေလ"
"ဗ်ာ အဲဒါ ဘာေျပာတာလဲ Jun ကဘာျဖစ္​လုိ႔လဲ"
"အခုထိမသိေသးဘူးလား"
"ဘာကုိသိရမွာလဲ အကုိ"
"jun က baby kai ရဲ႕အကုိအရင္​းေလအခုထိမသိေသးဘူးေပါ့ sehun တုိ႔က"
"ဟုိ အဲဒါေၾကာင္​့ junကုိေတြ႕ေတာ့အဲလုိၾကည္​့လုိက္​တာလားၿပီးေတာ့junက ေဘဘီအကုိဆုိတာေသခ်ာရဲ႕လား"
"yixingကုိေမးၾကည္​့ပါ့လား"
"ဟင္​ yixing ကုိပါသိေနတာလား"
"ကြၽန္​ေတာ္​့ညီအရင္​းပါ"
baekhyun စကားေၾကာင္​့sehunတုိ႔မိသားစုမွာအ့ံၾသရသလုိjunကုိလဲေဒါသထြက္​မိၾကသည္​။
"junကုိေမးမယ္​ဆုိတျခားနည္​းနဲ႔ေမးပါကေလးကုိလာထိခုိက္​မွာစုိးလုိ႔ပါဒီအေျခအေနျဖစ္​ေအာင္​မနည္​းၾကဳိးစားထားရတာမုိ႔လုိ႔ပါအန္​တီတုိ႔လည္​းသိမွာပါ"
"ေအကြယ္​ အန္​တီတုိ႔နားလည္​ပါတယ္​"
စကားေျပာၾကေမးၾကၿပီးSehunတုိ႔မိသားစုျပန္​သြားမွာchanတုိ႔လည္​းbaby kaiရွိတဲ့papaအိမ္​ကုိထြက္​လာခဲ့ၾကသည္​။အခုေတာ့sehunကုိအားလုံးေျပာျပလုိက္​ၿပီးကေလးကုိလာထိခုိက္​မလားဘဲစိတ္​ပူေနမိသည္​။

နာက်င္​ျခင္​းမဲ့ေနေသာဒါတ္​ရာWhere stories live. Discover now