kymmenen

368 89 84
                                    

Hapjeong-dong, Mapo-gu, Soul
10.07

Aamupäivän kirkas auringonpaiste oli ollut tarpeeksi voimakas herättämään sotkutukkaisen Hoseokin makeasta unestaan, vaikka esteenä olivatkin olleet ohuet, valkoiset valoverhot. Nuorempi vaikutti olevan vielä unessa, sillä tämä oli hautautunut suloisesti korviaan myöten peittoon ja hengitti tasaisesti. Uninen ja yhtä lailla sotkutukkainen Jungkook oli Hoseokin mielestä kieltämättä suloisin näky pitkään aikaan.

Hetken päästä punatukkainen kuuli vierestään syvän henkäyksen ja kohtasi juuri heränneen Jungkookin uniset silmät. Hoseok veti ujona oman peittonsa korviin, mutta ei kuitenkaan kyennyt irrottamaan katsettaan nuoremman kauniista silmistä, jotka tuijottivat häntä seesteisen rauhallisesti.

Pian nuorempi nosti kätensä varovasti vanhemman poskelle ja sipaisi sitä hennosti. Nuoremman kosketus jäi kihelmöimään vanhemman iholle. Ennen kuin tämä oli ehtinyt huomatakaan, hän tunsi kosteiden, mutta pehmeiden huulten painautuvan omiaan vasten. Punahiuksisen sydän tuntui jättävän lyönnin välistä.

»Tätä me ei varmaankaan tehty vain taiteen vuoksi, vai?» Hoseok lopulta kuiskasi ujona heidän irroittauduttua hellästä suudelmasta.

Jungkook vain hymyili.

»No ei. Höpsö.»


-Loppu-

A/N: Pakko sanoa, että oon edelleenkin hämmästynyt, kuinka paljon ihanaa ja positiivista palautetta mä oon saanu tähän kirjaan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A/N: Pakko sanoa, että oon edelleenkin hämmästynyt, kuinka paljon ihanaa ja positiivista palautetta mä oon saanu tähän kirjaan. Teidän aktiivisuus ja tsemppaus merkitsee mulle ihan käsittämättömän paljon, sillä mä olin tosi epävarma tästä kirjasta ja pelkäsin, että tää olis ollu täys floppi.

Erityiskiitokset myös siitä, kuinka jaksoitte lukea tätä tästä shipistä huolimatta, sillä tää shippi ei oo mikään yleisin ja suosituin BTS-shippi, ja mä tiedän, että monelle ihmiselle shippi on yks tärkeimmistä asioista, kun päättää, lukeeko kirjaa vai ei. Siks arvostan teidän tukea tosi paljon ❤

Kiitos vielä paljon, kun luit tämän tarinan! Loppu jäi avoimeksi, mutta välillä se on ihan okei, vai mitä?

Nähdään jatkossa muiden kirjojen parissa 💛💛

Kadmiuminkeltainen nauru ⇢ j.hs × j.jk ✔Where stories live. Discover now