.
.
.Als eerste ga ik jullie even vervelen met schaamteloze zelfpromotie, maar aarzel ook niet om zelf je boek hier te promoten! Laat reacties achter, bespreek eventueel nieuwe boeken en als je dan toch bezig bent, druk dan even op het sterretje onder aan de pagina ;). Laat je zien, wissel je ideeën uit, klaag over de slecht ontwikkelde karakters en geef je eerlijke en ongezouten mening!
Verder wil ik jullie bedanken voor het lezen, of in ieder geval aanklikken van dit boek. Alvast een waarschuwing: er zullen geen vaste updates van Heartbeat komen! Ik zal wel regelmatig schrijven en uploaden: ik denk ongeveer zo'n 2 á 3 keer per week.
De hoofdstukken zullen grof gezegd rond de duizend woorden bevatten, dus het kan goed zijn dat er soms een hoofdstuk van 700 woorden en soms een hoofdstuk van 2000 woorden zal zijn. Ik weet dat dit niet heel veel is, maar ik update liever wat vaker dan één keer in de drie weken een half boek voor jullie neuzen te schuiven. :) Dus het zullen kleine, schattige hoofdstukjes zijn!
Regelmatig kom ik bij andere boeken tegen dat mensen onzeker zijn als ze wat tips hebben of grammatica willen verbeteren; maar aarzel hierbij niet! Ik ben er alleen maar hartstikke blij mee! Wel moet ik hierbij zeggen, dat waarschijnlijk de helft van de spellingsfouten die in dit boek zeker zullen voorkomen, zullen voortkomen uit slordigheid. Reken me er asjeblieft dus niet te streng op af!
De prachtige cover is gemaakt door SofieBeau , neem ook zeker een kijkje in haar boek cover shop. Ook is dit boek beoordeeld door @Lis_Klock, in "boeken recensies". (Nog heel erg bedankt!)
Veel leesplezier of irritatie, groetjes! 🙋♀️
JE LEEST
Heart beat
RomanceAls de 17 jarige prinses Amelia uitgehuwelijkt wordt haar ergste nachtmerrie verwezenlijkt. Ze verzet zich, maar heeft geen idee waar ze in beland is. En dan ontmoet ze hem. Hij die niet de hare is en ook nooit kan zijn. Een vurige en vooral: een ve...