Wat Dedin Glw?!

270 17 2
                                    

Draco, muggle dünyasında nasıl eğlenebileceğini bilmiyordu. Ama çok heyecanlıydı (e bi zahmet). Sonuçta her erkek yılbaşını Hermione Granger'la geçirmiyor değil mi?

Ortak salonlarına geldiklerinde, Hermione, Harry ve Ron'u çağırdı. Çocuklar çok şaşırmıştı. Draco, odasında yatmış düşünüyordu. Gülüyordu. Uzun zamandır ilk kez bu kadar içten gülüyordu.

Hermione, Harry ve Ron geldiğinde "Draco! Geldileeer!" diye bağırdı. Ron çok şaşırdı. Draco'mu demişti o? O sırada Draco geldi ve gülümsedi. Hermione'yle yan yana oturdular. "Harry, Ron... Hazır olun size büyük bir sürprizimiz var." dedi Hermione. Harry "Nedir bu sürpriz acaba? Be Malfoy'la ne ilgisi var?" dedi. Hermione gülümsedi. "Malfoy değil, Draco. Draco bundan sonra resmen Yoldaşlık'ın üyesi. Annesi de öyle." dedi Hermione. Ron ve Harry gözlerini pörtlettiler ve "Wat dedin glw?!e"demediler. Sadece "Ne?!" dediler.

Hermione koca bir kahkaha patlattı. "Ciddiyim ben, yoldaşlığa girdiler. Ahhahhahaha, Ronald yüzünü görmeliydin! Ahahahahah!" dedi. Draco da kahkaha atmaya başladı.

Harry ve Ron hala şoktan çıkamamışlardı. Harry "Ne yani, Malfoy beni mi koruyacak?" dedi. Hermione "Malfoy değil Harry, Draco. Bundan sonra ona Draco demeliyiz. O da bizden biri. Öyle değil mi Draco?" dedi Hermione. Draco başını "Evet" anlamında salladı. Harry Draco'yla şu erkek sarılması mı ne, ondan yaptılar. Ron'sa hala bakıyordu. Bir anda hızlar dışarı çıktı.

Draco "Herm, devriye saati. Harry sende yatakhanene. Yoksa Gryffindor'dan 15 puan!" dedi. Ve devriyeye çıktılar.

Draco Malfoy'un Acınası Hayatı (gerçekle alakası yoktur)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin