İlk Dersler

979 30 1
                                    

Seçmen Şapka, bina seçimlerini yapmış ve doğal olarak Draco'yu Slytherin'e vermişti.

Yılın ilk dersi için Biçim Değiştirme sınıfına gitmişti Malfoy. Slytherin, bu ders için başta biraz tedirgindi ama sonrasında Profesör McGonnagal'ın gayet düzgünce ve adaletli bir puanlama yaptığını anladıklarında rahatladılar. İlk derste yazı yazarlarken Profesör birden bir kediye dönüştü ve masasına oturdu. Birkaç dakika sonra ise Harry ve yanındaki kızıl saçlı çocuk (adının Ron olduğunu bilmesine rağmen ona Weasley diyordu Malfoy.) koşarak sınıfa girdiler. Kızıl saçlı çocuk "Çok geç kalmamışız. Eğer geç kalsaydık İhtiyar McGonnagal'ın yüzündeki ifadeyi düşünebiliyor musun?" dedi. O sırada Profesör yeniden insan haline dönüştü. Draco kendini gülmemek için tuttu ve yazmaya devam etti. Biçim Değiştirme ona çok aaçma bir ders gibi geliyordu. Ona göre en yararlı ders Karanlık Sanatlara Karşı Savunma'ydı ve en çok bu dersi merak ediyordu. Bundan sonraki dersin İksir olmasının rahatlığıyla yazısına kendini verdi ve yazıyı tamamladı. Herkes yazıyı tamamlayınca McGonnagal dersin bittiğini söyledi. Böylece birinci sınıflar, hızlıca iksir sınıfına yollandı.

Biçim Değiştirme sınıfından İksir sınıfına gitmek uzun sürüyordu. Çünkü Profesör Snape'in sınıfı -iksir sınıfı- mahsenlerdeydi. Biçim değiştirme sınıfıysa 3. kattaydı. Merdivenlerin de sürekli değişip durması öğrencilere hiç yardımcı olmuyordu.

İksir sınıfı karanlık, sıcak ve rutubetliydi. Öğrenciler yerlerini alınca kitaplarını, parşömenlerini ve tüy kalemlerini çıkardılar. O sırada Snape geldi zaten. Hemen Potter'ın önünde dikildi ve "Kurtkökü ve Kurtboğan arasındaki fark nedir, Bay Potter?" diye sordu. Harry, bilmediğini söyledi. Snape sinsice güldü ve "Bay Malfoy, size bezir bulmanızı istesem, nereye bakardınız?"dedi. Draco hemen ayağa kalktı ve "Bir keçinin bağırsağına, Profesör." dedi. Snape, tatmin olmuş bir ifadeyle Harry'ye döndü ve "Şöhret herşey değildir, Bay Potter..." dedi. Draco, Snape'in Harry'den neden bu kadar nefret ettiğini anlamamştı ama pek umrunda olduğu da söylenemezdi. Aklından sadece, ona neler yapabileceği hakkında düşünceler geçiyordu. Ve yılbaşında eve gidecek miydi?

Draco Malfoy'un Acınası Hayatı (gerçekle alakası yoktur)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin