İyi okumalar!Artık hazırdım. Ufak çantamada lazım olan eşyaları koydum. Hyun Ae daha saçıyla uğraşıyordu. Alt tarafı bara gidecektik yani.
Salık bıraksa olurdu."Hyun Ae artık seni bekleyemeceğım."
"Ama saçımı yapamadım ki"
"Ya salık bırak gitsin. Hem elbisene salık saç yakışır."Tamam anlamında kafa salladı. Kafa dağıtmak bana çok iyi gelebilirdi.
Taehyung'un Ağızdan:
Seul'a yerleştiğimden beri kafa dağatacak şeyler arıyordum. Habire yeni arkadaşlar yeni yerler keşfediyordum. Arkadaş grubumuz vardı. Çok yakın olmuştuk.
Bu günde sözleşmiştik bara gidecektik. Hatta birazdan çıkacaktım. Bar kapısının önünde buluşacaktık. Çıktım ve arabama bindim. Babamdan kalan arabam...
Bar yoluna doğru sürmeye başladım.
*
"Ah~ Jimin yapma!" şu an canım arkadaşım Jimin tarafından kızların olduğu piste sürükleniyordum. "Bak Taehyung sana bir ton kız var" ben buraya sürtük kızlarla takılmaya gelmemiştim. Bizimkilerle eğlenecektim. Ama Jimin sağ olsun çok eğleniyorum.
"Ben sürtüklerle takılmıyorum" dedim kaşlarımı çatarak. O da bana ters bir bakış atıp "İyi be! tamam sana iyilik yaramıyor" dedi ve bizimkilerin oldugu yere gitti. Tabi bende peşinden.
"Oğlum rahat bıraksana Tae'yi" dedi Namjoon. "Haklı" diye dewam ettirdi Hoseok. Jimin de göz devirdi.
Önümdeki hafif içkili içeceği aldım ve dudaklarıma götürdüm. Bir kaç yudum aldıktan sonra söze başladım:
"Ee kimi bekliyoruz eğlenmek için?" Aslında şakasına sormuştum ama sanırım ciddiye aldılar."Seni bizim gruptan biriyle tanıştıracağız" dedi Yoongi. "Nasıl yani bir kişi dahamı var? Neden daha önce takılmadı bizim ile?"
"Burada yaşamıyor. Busan'da olduğu için pek takılamıyor," dedi Seokjin. "Ama bir haftalığına mı ne iki kızla buraya tatile gelmiş." diye devam etti.
"Vaav bir değil iki kızla." Dedim şaşırarak. "Hayır sadece birisinden hoşlanıyormuş diğeri hoşlandığı kızın kuzeni" dedi Yoongi. Ardından Jimin hızla lafa girdi.
"Kuzenini sana ve ya bana ayarlarız kanka." Dedi göz kırparak. "Benim öyle işlerle işim olmaz kuzum." Dedim bende göz kırparak.
O göz devirmek ile meşgulken Namjoon kafasıyla arkamı göstererek "Bakın geldiler" dedi ve ayağs kalktı. Onun peşine bizde kalktık.
Arkamı dönmem ile şok geçirmem bir olmuştu.
Onun burada ne işi vardı?!
Eun Sun karşımdaydı!Onunda gözleri beni bulunca kocaman açıldı.
*
Adının Jungkook olduğunu öğrendiğim çocuk ve Eun Sun'un kuzeni kalkmış dans ediyorlardı. Jin ve Yoongi barmenin oradalardı. Hoseok'un nerede olduğunu bilmiyordum.
Kısacası masada ben, Eun Sun, Namjoon ve Jimin vardık. Bunların üçü beni dışlamış konuşuyorlardı. Eun Sun'dan en son duyduğum cümle ile aklıma bir fikir geldi.
"Ben bir lavaboya gidip geleyim"
Eun Sun'un ağzından:
Onu görmem ile şok geçirmiştim. Belli etmemeye çalıştım. Ama bu çok zordu. Hayat nasıl birşey ya? Nerede iken nereye gidiyor olaylar...
Lavaboya geldiğimde kimseler yoktu. Hızlıca herhangi bir tuvalete girdim. Çıktığımda tabiki böyle bir şey beklemiyordum.
Ewweeet sooon!
Nasıl buluyorsunuz? Hadi pamuk eller klavyeye!
Ve o küçük yıldıza basarsanız işimiz dahada kolaylaşacak...
HEPİNİZE BTS'Lİ GÜNLEEER!💜^_^^_^😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V Oppanla Hayal Et -KTH-
FanfictionSevgili olalım mı? Hayır artık rahat bırak beni! Lütfeen~ Sevgili olalım mı? Hayır!! Hayır! H-a-y-ı-r hayır! Sevgili olalım mı? ~~~~ Yoğh aq?! Gel lan garım ol Nağh!