"Sapııık!"

1.4K 35 80
                                    


İyi okumalar!

Eun Sun'un ağzından:

Okulu bayağı bir ekmiştim. Okula gitmek için tavanla bakışmayı kesip lavaboya gittim ve rutin işlerimi hallettim. Okul formamı giyip aşağı indim.

Hyun Ae koltukta beni bekliyordu. Hiç konuşmadan evden çıktık. Dün herşeyi anlatmıştım Hyun Ae'ye. Habire lafımı kesip oha oha demişti.

Okula vardık. Sınıfa çıktık. Hyun Ae bizim okula kaydını yaptırmıştı. Yanıma oturdu. Kafasını sıraya koyduğu anda uyumaya başladı. Uykucu bir kuzenim var...

Birinci ders zili çalmıştı. Taehyung gelmemişti. E tabii gelmezdi babası sonsuza kadar gözlerini kapatmıştı. Benim de babam kapatmıştı. Ahh her neyse düşünme Eun Sun...

Babam... Seni çok özledim...

Eun Sun düşünme! Hayır yapamıyorum. Bana kaç yıl bakan kahramanımı niye düşünmiyim? Ama ağlayacam. Gözlerim dolmak üzereydi.

Hayır hayır !!

Doldu bile. Ben hemen lavaboya gittim. Yüzüme soğuk suyu çarptım. Aynadan kendime baktım.

"Eun Sun güçlü olmalısın"

Derin nefes aldıktan sonra sınıfa girdim. Hoca daha gelmemişti. Bende Hyun Ae gibi kafamı sıranın üstüne koydum. Gözlerimi kapadım ve Tae'ye bu gün gidip ne konuşacağımı düşünmeye başladım.

Biraz daha öyle durduktan sonra hoca çok geç olmuş olsada gelmişti.

Ahh bizim eziyetimiz olan edebiyat dersi başlamıştı.

.........................................
.......................
.........................................

Oh be sonunda bitmişti okul. "Eun Sun ben eve gelmeyeceğim" bunu söyleyince şaşırmıştım.
"Neden? Nereye gidecen? Napçan? Kim ile buluşacan?"
"Eun Sun sus kimseyle buluşmıcam. Hiç bir şey yapmayacam. Bunun nedeni yok. Sahile gidecem."
"İşte bende neden diyom."
"Off kafa dinlemeye"

Himm acaba neden bu aralar canı çok sıkkın???
"Hyun Ae neden bu kadar agresifsin? Bir şey mi oldu?"
"BİR ŞEY YOK EUN! TAMAMMI BİR ŞEY YOK! ÜSTUME GELME!
"Niye Bağırıyorsun? Ben sana bir şey mi yaptım!?"

Ağlamaya başlıyınca kötü bir şey olduğunu anladım. Ve ona sarıldım. "Özür dilerim Eun Sun". "Önemli değil kuzişim"dedim ve
(Bu arada seni çok özledim kuziş Elifnaz1201) devam ettim "eve gelince bana her şeyi anlat tamammi?"

"T-tamam"

Ters yönlere gittik. Eve gelince başka bir şeyler giyip Taehyung'un evinin önüne geldim. Derin nefes alıp kapıyı çaldım. Ama açan olmadı. Camdaki kağıt dikkatimi çekmişti.

SATILIK

Nasıl yani Taehyung gitmişmiydi? Yok yaa ne gitmesi yok yok gitmemiştir. Tekrar tekrar çaldım kapıyı. Ama açan yoktu. Bir teyze: "Kızım dün oğlan gitti anahtarıda bana bıraktı"

V Oppanla Hayal Et -KTH-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin