Pofuduk Köpek

906 30 6
                                    

İyi okumalar!

Taehyung bana şaşkın bakışlarını atarken bende sorduğum sorunun cevabını bekliyordum. Birkaç dakika öyle durduk ve birbirimize baktık.

Bu bakışmayı bozan dışarıdaki seslerdi. İkimizde kapıya baktık. İlk olarak o harekete geçti. Çıktı gitti...

O çıkınca bende yüzümü yıkayıp, aynadan kendime baktım. Ben ne söylemiştim? Gerçekmiydi bu yaşananlar? Asla aklıma gelmezdi. Derin nefes alıp çıktım. Çıktığım gibi kargaşayı gördüm.

Jungkook, Hyun Ae, isimlerini
-yani yeni tanıştıklarım- daha yeni öğrendiğim 5 kişi ve tanımadığım birkaç kişi kavga ediyorlardı. Koşarak yanlarına gittim. Gittim de sap gibi kaldım. Ne yapacaktım ki? Bilmiyordum...

Bütün barın sesi kesilmiş buraya bakıyorlardı. Bende ne yapacağımı bilemeden dışarı çıktım. Hiç uğraşamazdım. Güya buraya rahatlamaya gelmiştim.

Otelin sahiline geldim. Sessiz sakin ve huzurluydu. Kimsecikler yoktu... Bir şezlonga oturdum. Küçuk çantamı yanıma koydum. Topuklularımı çıkarîp ayaklarımı kuma soktum.

Denizi seyretmeye başladım. Taehyung neden cevep vermemişti ki? Oysa o istemiyormuydu sevgili olmamızı? Ama kırılmıştır bana. Lanet olsun neden denememiştim ki? Onunla sevgili olmayı neden dememiştim? Offf...

O anda yanımda hareketlilik hissettim. Yanıma baktîm. Küçük tatlı ve pofuduk bir köpek gördüm. Karanlıkta gördüğüm kadarıyla siyah kahverengiydi. Kucağıma aldım. Yavru bir Pomeranyaydı. (Artık nerden geldiyse bilemem:Dkkkkkk)

Bu tatlı yaratık benim olmalıydı. Burada ne işi vardı? Üşümüştü. Daha fazla üşümesin diye hîzlıca topuklularımî giyip çantamı alîp kalktım. Otele gitmek için sağa döndümki bir bedene çarptîm. Kafamı kaldırdım. baktîm Taehyung.

"T-taehyung" Bir bana baktı bir köpeğe... "Ayy bu çok tatlı!!" diyerek köpeğimi benden aldı ve koşturmaya başladı. Bazen anlayamıyordum Taehyung'u. Çok çabuk ruh hali değişiyordu.

Bende peşinden koşmaya başladım. Biraz koşturduk. Tam yaklaştım ki ayağım burkuldu düştüm. "AAhh!" Arkasını dönerek pörtlek gözlerle bana baktı.......

...

Arkadaşlar final bir dahaki bölüm...

bir tane daha kitap yazıyorum. O kitap bu kitaptan binlerce kez daha güzeel... Okursanız sevinirimmmm. ...

Kitap adı: Görev: Koreli Aşkım

V Oppanla Hayal Et -KTH-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin