İyi okumalar!
Yazarın ağızından:
Genç kız oğlan sarılınca şaşırmıştı ama daha sonra o da sardı kollarını kendisine sarılan oğlanın vücuduna. Yere çöktüler birlikte.
Kollarını serbest bıraktı genç oğlan. Kızın yüzünü ellerinin arasına aldı ve titrek bir sesle "Babam da beni bırakıp gitti Eun Sun" dedi.
Kız şaşırmıştı. Ne diyeceğini bilemedi. Gözlerindeki acıyı görebiliyordu genç kız.
Bu acıları kızda hissetmişti bir zamanlar ama insan alışıyordu zamanla.
"T-taehyung" kızın yanağından yol çizen tuzlu su oğlanın eline düştü. "Eun Sun s-sadece... Sadece konuşma lütfen k-konuşmak i-istemiyorum"
Kız kafasını hafif bir şekilde aşağı yukarı salladı.Oğlan, saatlerce bu aşık olduğu kıza sarılıp ağlamak istiyordu. Babası öğlen saatlerinde meydana gelen kaza sonucu hayatını kaybetmişti. Bu Taehyung'u yıkmıştı.
Gitmek istiyordu bu yerden. Acılarını burada bırakıp gitmek...
Yeni hayat iyi gelebilirdi oğlana. Kararını vermişti.Buralardan gidecekti.
Kimseyi düşünmeden gidecekti. Onu sevenleri düşünmeden. Ne kadar çabuk uzaklaşsa o kadar çabuk kurtulacaktı bu acılardan. Belki babasının acısı geçmeyecekti. Ama gidecekti....
O gece kız uyuyamamıştı. Aklı fikri Taehyungdaydı. Saatlerce sarıldıktan sonra bir kelime etmeden gitmişti oğlan.
Kız kararını vermişti. Taehyung'la sevgili olacaktı. Aşık olmuştu bu gece Taehyung'a.
Acılarını saracaktı kız oğlanın. Unutturacaktı bütün acılarını. Annesinden sonra oğlana sahip çıkan kadın kendisi olacaktı. Söz vermişti kendine...
Bu bölümü yazarken benim bile gözlerim doldu...
💜💜💜
Lütfen oylayın💜💜
Bol yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar 💜💜💜SEVİLİYORSUNUZ 💜💜💜✌
Şeftali ve krema tatlıdan daha tatlı
Çikolata yanaklar ve çikolata kanatlar
Ama kanatların şeytanınkinden
Tatlılığından önce acı var...Kim Namjoon💜
💜Blood Sweat and Tears💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V Oppanla Hayal Et -KTH-
FanfictionSevgili olalım mı? Hayır artık rahat bırak beni! Lütfeen~ Sevgili olalım mı? Hayır!! Hayır! H-a-y-ı-r hayır! Sevgili olalım mı? ~~~~ Yoğh aq?! Gel lan garım ol Nağh!