13

1.3K 39 50
                                    

(Arkadaşlar değişiklik yapacağım bunlar Busan da yaşayacak ve Hyun Ae de Seul dan Busan a gelmiş olacak)

İyi okumalar!

Taehyung'un ağızindan:

Seul da ki evimize gelmiştim. Ev tozlanmıştı. Bayağıdır gelmemiştik babamla...

Babamı özlüyordum. Sesini özlemiştim. Bana karışmasını. Eun Sun yüzünden pek sık kavga ederdik ama en sonunda hiç bir şey olmamış gibi davranırdık birbirimize... Kavga etmemizi özlemiştim.

"Geçmiş Bir Olay":(hatıra)

"Baba bana karışma! İstediğim kişiyi severim istediğim kişiye aşık olurum."

"Ama karışmam lazım. Kaç senedir bir kızın arkasından koşup duruyorsun! Etrafına bak biraz bu dünya da bir tek o kız yok! Peşin de koşma o senin peşinden koşsun. Seni daha anlayışlı kızlar bekliyor bırak o kızı!"

"Ben susuyorum baba sen ne kadar da karşı çıksan da ben Eun Sun'u seveceğim ve peşini bırakmıyacağım! Pes edecek ve mutlu olacağız göreceksin!"

"Senin ki aşık olmak değil ki bir takıntı haline gelmiş"

-------------------------

Babama dediklerim yalanmış. Her zamanki gibi babam haklı çıktı. Benimki aşık olmak değilmiş takıntıymış. Ben neden hep Eun Sun'un peşinden koşmuşum?

Sevdiğim için olabilirmi?

Hayır! O anlayışsız ve bencilin teki! Hayatımı boşuna harcamışım o kız yüzünden.

Senden Nefret Ediyorum Eun Sun!

Arkadaşlar bölüm kısa oldu ama bu ip ucu bir bölümdü.
Yani ne demek?
Hemen açıklayayım:
Taehyung'un ne yaptığı nereye gittiğini açıklayan bir bölümdü...

Oylamayï unutmayın
!!!!💜✋😂
Yorum da önemli tabii..




V Oppanla Hayal Et -KTH-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin