Lola
Następny dzień
10.00Obudziłam się w nie swoim domu i nie swoim pokoju, na nie swoim łużku! O co kurna chodzi!? Nic nie pamiętam, z kąd ja tu jestem!? ...
Po chwili usłyszałam kroki za drzwiami do "mojego" pokoju. O kurna, to on! Derek, ale... On jest z kimś?! O kurwa. Nie! Ja nie chcę tu być! Już wiem kim jest Derek! On jest tym sławnym gangsterem!!! Boże ja muszę uciec. Może ten ziom mi pomoże? Ale w sumie to Derek jest miły... I fajny. Nie wiem już. Trochę zostanę, dowiem się gdzie jestem i co jest za drugimi drzwiami.
Shawn
Ładna ta dziewczyna, nie powiem. Kurwa ale ona jest Dereka. On by mnie zabił prędzej niż ja bym ją przytulił. Chociaż Derek jedzie dzisiaj na misję. Może spróbuję z nią pogadać...
Derek
- Cześć kochanie, to twój nowy domek Letniskowy, podoba ci się?- i ten uśmieszek psychopaty xDLola
- Po co ja tu jestem!!- krzyknęła- spierdalaj ode mnie!Derek
- Oj Loluś spokojnie.- znowu ten uśmieszek.Shawn
- Derek zostaw ją na razie samą, musi się uspokoić- musiałem go od niej zabrać bo widziałem, jak się powoli denerwuje, to nie skończyło by się dobrze.Derek
- Masz rację- odpowiedział- pa kochanie- i wyszedł.Lola
30 minut potemNadal nie wierzę, ten Shawn czy jakoś tak, uratował mi życie! Nigdy nie wiadomo co by było, jakby Derek się na mnie zdenerwował. Kurde ja chyba go... Kocham? Ja kocham Shawna ,nie możliwe!? Derek jak się dowie to pewnie nie będzie wesoły. Ciekawe kim oni dla siebie są, może braćmi albo przyjaciółmi...
Zaraz, co z Zulą, miałam do niej przyjść, pewnie się martwi... Nie mam rodziny więc żyłam zawsze z nią... Nie wierzę w to co się dzieje, muszę znaleźć jakiś telefon, bo mojego tu nie ma.
... W tym czasie Zula...
Ciekawe co porabia Derek, to mój były a teraz przyjaciel, ale nie mówiłam tego Loli bo by mnie zabiła. Wiem że jest teraz u niego. Zakochał się w niej. Ja kocham kogoś innego, kocham Zacka, też jest w gangu jak ja, o czym też nie wie Lola. Ale Zack jest taki trochę chomoseksualistą, on zakochał się w ... No nie ważne. To jest takie błędne koło...
....... koniec rozdziału :) niedługo następny xDD........
CZYTASZ
Payed love
RandomDerek- przystojny, wysoki, młody i bogaty szef największego gangu w kraju (21 lat). Mieszka w ogromnej willi po ojcu. Jeśli coś zechce, to nie odpuści dopóki tego nie zdobędzie. Potrafi być wesoły, jednak nie lubi jak ktoś mu się sprzeciwia. Zawsze...