Shawn
15.00Muszę powiedzieć Derekowi, że ją kocham. Wiem że to może źle na niego zadziałać, ale inaczej nic nie zrobię. Muszę przemyśleć jak to zrobić, żeby nie dostał jakiegoś Downa.
... W tym samym czasie Zula....
Muszę powiedzieć Derekowi prawdę, Lola będzie moja, czy tego chcę czy nie, ja ją kocham, u mnie będzie jej lepiej. Nie oddam jej nikomu.
...15 minut później u Dereka w gabinecie...........................................
Derek
- a więc, co was tu sprowadza, Zula, Shawn?Zula
- no to może niech Shawn mówi pierwszy...Shawn
- O, dzięki Zula. A więc, Derek ja ughhh ja kocham Lolę...Derek
- ty sobie żartujesz tak?! Zula a ty tu czego?!!Zula
- no więc ja w tej sekcji sprawie, bo ja też się w niej zakochałam...Derek
- dobra wypierdalać mi z tąd natychmiast, jasne?!Zula
- jasne...Shawn
- a ja zostanę i pomogę ci ochłonąć ok?Derek
- wypierdalaj!!!Derek
16.30Nwm co mam o tym myśleć, rozumiem jeszcze Shawna, bo Lola jest bardzo podobna do Alice, ale po Zuli bym się tego nigdy kurna nie spodziewał. Nie będę tolerował takiego czegoś, Lola jest moja i tyle!
Shawn
16.30Wiem, że Lola mnie kocha, sama mi to mówiła, ale nie wpakuje jej, uratuję ją kiedyś od tego psychola.
Zula
16.30Ja już nie wiem, albo Lola albo Zack, który kocha się w Shawnie. A może ja wolę Zacka?? Nie wiem już na prawdę.
Lola
16.30Siedzę w pokoju, nienawidzę tego miejsca, jestem tu sama. Chcę żeby Shawn tu był, przy nim czuję się bezpiecznie, tak bardzo bezpiecznie. Jeśli zabronią mi się z nim spotykać ( chociaż w sumie nie wiem czemu mieli by), to zrobię bunt!!! A teraz idę sobie na spanko przemyślanko.
.... następny rozdział jejjjj......
CZYTASZ
Payed love
De TodoDerek- przystojny, wysoki, młody i bogaty szef największego gangu w kraju (21 lat). Mieszka w ogromnej willi po ojcu. Jeśli coś zechce, to nie odpuści dopóki tego nie zdobędzie. Potrafi być wesoły, jednak nie lubi jak ktoś mu się sprzeciwia. Zawsze...