Mire kimondta, egy suhogó hangot hallottak meg. A lány felé közeledett, több csillagszerű shuriken. Kikerekedett szemekkel tekintett előre, mire Gogeta állt elé, és keze suhintásával eltérítette a dobott fegyvereket.
Gogeta: Ennyire ne akard a harcot hamar befejezni. Inkább mutasd magad, ha mered!
Kiáltotta az erdőbe. A válasz csak két gonosz kacaj volt. Két nő személyében.
Ismét csak fegyverek indultak ki a fák közül, de most két láncos sarló, amik nagy sebességgel száguldottak a két harcos irányába. Célt tévesztve, mind a ketten félre ugrottak. Erana egy biztonságos helyre húzódott be, hogy a harcosokat ne akadályozza. A sarlók, mint valami nyomkövető rakéták, úgy követték a két csillagharcost.
Egyik ágról a másikra ugráltak a fegyverek elől, majd Ki támadásba kezdtek. Lövöldözték a két sarlót, de hiába. Némelyiket kettévágta, vagy mellette robbant fel. Savior szuperharcos szintre ugorva tovább menekült Gogetával, míg a sarlók egyszer csak vissza nem húzódtak. Újabb nevetésre figyeltek fel. A két harcos leugrott a földre.
???: Csapdába estettek kicsiny harcosok!
Miután kimondta, a két csillagharcost összeszorította, többszörösen valami láthatatlan fonál.
Gogeta: Mi az isten?! Nem tudok mozogni!
Savior kieresztette az auráját, de nem tudta elszakítani a fonalat, ahogyan se Gogeta.
???: És most! Búcsúzzatok!
Kezdett el ismét feléjük indulni a két lánc-sarló.
Erana: Nem! Savior! Gogeta!
Bújt elő rejtekhelyéről a lány, és rohant az irányukba.
Az idő megállt, ahogy Erana futott feléjük. Mintha egyre lassabban és lassabban közelített volna feléjük a két sarló. De ő is egyre lassabban haladt előre. Egy örökkévalós pillanatnak tűnt az egész.
Gogeta ijedt tekintettel, Savior lehunyt szemmel várta, hogy vége legyen. Hiába próbáltak szabadulni, azok a láthatatlan fonalak fogva tartották őket.
Mikor a lány elég közel került, elrugaszkodott. Gogeta mikor észrevette, ordított, hogy álljon meg és ne tegye. De Erena megtette, hisz megígérte, hogy haza juttatja őket, bármi áron.
De mielőtt a testébe fúródhattak volna azok a hegyes fegyverek, megálltak. Pedig előre összeszorított fogakkal várta, hogy felnyársalják. Megdöbbent az elmaradás miatt, ahogyan a két fiú is, csak pislogni tudott. A fonalak is megszűntek körülöttük és végre kiszabadultak.
Savior: Mi történt?
Körbe nézett miközben óvatosan feltette a kérdést.
Gogeta: Nem tudom, de talán megkíméltek volna?
Feltételezte, mivel a két nő erejét még mindig érezte. Lépéseket halottak, ők jöttek elő.
??? : Valóban megkíméltelek titeket Karana kivégzésétől.
Mondta csípőre tett kezekkel a lány. Ahogy előjött a sötétből, lehetett látni a vállig érő fekete haját, és zöld szemeit. Gonosz vigyor volt még így is az arcán, tervezhetett valamit.
Szolgája Karana, rózsaszín, hosszú hajú volt. Arcát nem igen lehetett kivenni, mivel szemeit eltakarta egy kék színű szövet. Talán vak, mivel azokkal látni se láthatott. Öltözéke egy egyberuhás páncél, ami kék és ezüst színbe pompázott.
YOU ARE READING
Dragon Ball Galaxy: Új Világ
Fanfiction(Nyolcadik rész) Vajon Saviorék tényleg a semmibe kerültek? És ha igen, hogy jutnak ki?