Hatodik Fejezet: A Berserker

16 3 0
                                    

(Berserker és mestere)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Berserker és mestere)

A hatalmas harcos megindult hőseink felé. Minden lépte megrengette a házat, és a talaj is felrepedezett. Kezébe megidézett egy baltát, és egy ordítás keretében meglendült a hatalmas fegyver a kezében. Lecsapott a két harcos közé, akik szétrebbentek. Gogeta a hatalmas csillár mellett állt meg, míg Savior a falon guggolt, mint valami pók.

Onnan elrugaszkodva, lábbal az arcába száguldott a monstrumnak, de az meg sem érezte. Elkapta Savior lábát szabad kezével, aki kikerekedett szemekkel tekintett előre. Párszor a földbe döngölte ide-oda csapkodva. Savior fájdalmasan nyöszörgött fel minden egyes csattanás után, de szabadulni nem nagyon tudott.

Gogeta: Savior!

Ordította, majd egy Ki labdát hajított a szörnyszülött arcába, ami egy robbanás keretében hatalmas füstöt kavart. A füst mögött a Berserker nemGogeta pedig azonnal előtte termett, és püfölni kezdte.

Savior, amíg nem rá koncentrált, átváltozott harmadik formájába, és kiszabadította magát. Az erő növekedésre a monstrum megdöbbent, majd hamar bekapta tőle az első igazi valamit érő csapást. Savior bal egyenesét a gyomrába. Ezután adok-kapok küzdelem bontakozott ki. Hol Savior, hol a monstrum volt fölényben. Gogeta csak szemével a mozgást tudta követni. Nem avatkozott közbe. Félő, ha kizökkenti Saviort, nem lesz több esélyük. Így várt a pillanatra, amit megbeszéltek.

Még a szeme sarkában az orvgyilkost is figyelte meg. Látta, hogy lassan közeledik a lány felé a falon kúszva.

Gogeta: Gyerünk Savior... Képes vagy rá.

Látta, hogy Savior kicsit hátrább szökkent, majd mielőtt újra támadásba lendült volna, még nagyobb energiát szabadított fel, amitől a talaj besüppedt alatta, és a villámok csak úgy cikáztak körülötte, miközben vérmes mosolyra húzta a száját, utána eltűnt a szemek elől.

A monstrum az ezt következő ütésekre már nem igen emlékszik, csak hogy fájnak, majd repült egyenesen bele a mögötte lévő falba. Ám Savior nem hagyta ennyiben. Újra láthatóvá vált, és lepattanva a földre, egy hatalmas vörös ki nyalábot indított útjának, ami nagyot robbant, és a ház azon része megsemmisült.

??? : A házam!

Akadt ki a fiatal lány a harcosokon, mikor aztán feléjük fordult, toporzékolni kezdett.

Az orvgyilkos már teljesen mögötte volt a plafonon. Még nem érkezett el az ideje, hogy lecsaphasson, hisz ha úgy van, a szörnye pillanatok alatt mellette teremhet.

??? : Ezért nagyon megfizettek ti idióták! Berserker!

A hatalmas szörny egyből megjelent mögötte. Pár karcolással ugyan, de megúszta. A harcosokra morgott.

??? : Hozd el nekem a fejüket trófeának!

Mutatott feléjük.

Savior: Csak szeretnéd!

Dragon Ball Galaxy: Új VilágDonde viven las historias. Descúbrelo ahora