"Egyszerűen csak álltam ott, és néztem. Annak a fiúnak a szolgája, hasonló volt mint Savior. Ő pedig ismerte... talán egy helyről érkeztek."
Savior: Ezért még megfizetsz Gogeta...
Üvöltve morogta Savior.
"Ekkor éreztem benne a csalódást. Láttam az arcán, ahogy nézte őt. A barátja arca, megsem rándult. Üres volt a tekintete. Aztán Savior körül az aurája izzott. Forrt körülötte a levegő. Szabadon engedte a dühével együtt, azt az erőt is, amivel legyőzte a bátyám harcosát. Haja arany színű lett."
???: Gyerünk szolga. Támadj!
" Adta ki a parancsot a másik mágus. Mielőtt én is útnak engedhettem volna Saviort, hogy harcoljon, addigra ő már nekilendült. Csak úgy száguldottak egymás felé. Majd eltűntek a szem elől, és csak a hangokat hallottam. A hanghullámok a környék összes üvegét betörték. Ablakokat, utcai lámpákat... mikor szem elé kerültek, látható volt, hogy ismét összeütköznek. Annak az ereje messzebb sodort engem, és elestem. A környéket is pusztította a harcuk. Az épület mellettünk összedőlt, a föld rengett. Feltápászkodtam a földről, és menekülőre fogtam. Tudtam, nem maradhatok a közelükben, mert meg is halhatok a kettejük erejének fitoktatásával, így elbújtam."
Savior és Gogeta harca egyenlőnek tűnt, így hogy nem volt képes felvenni ellene az Ultimate formját. Csak úgy osztogatták egymásnak a pofonokat, amiket egyikük, másikuk bekapott. Savior az imént egy hasba rúgást, de hamar viszonozta egy arcon könyökléssel Gogetának. Hátrább szökkenve, két kezét a magasba engedte, és egy nagyobb Ki labdát ereszett útjának egy ordítás keretében Savior. Gogeta nem mozdult. A támadást nagyobb robbanás követte. Savior vigyorogni kezdett, de hamar le is törlődött az arcáról, mikor Gogeta máris előtte volt. Több kisebb, nagyobb karcolással megúszta a támadást. Gyomron térdelte Saviort, aki vért köpött. A következő csapás az arcát érte, mikor behúztak neki. Savior a csapától hátrafelé száguldott, utána pedig Gogeta. Többször rúgta ide-oda a levegőbe eltűnve, és megjelenve mögötte. Savior megunva a játékot, azonnali átvitellel Gogeta mögé teleportált, aki mikor maga mögé fordult lefejelték.
Savior: Ébredj fel!
Ordította, majd behúzott neki.
Savior:Tudom, hogy mágia alatt állsz! Ébredj fel Gogeta!
Sorozta még meg párszor az arcát. Gogeta ezzel mit sem törődve, tűrte Savior hatalmas ütéseit, amiből csak áradt a haragja felé. Az egyik ilyen elől Gogeta hátrahajolt, és a levegőben forogva egyet állon rúgta Saviort. Gogeta hátrább szökkent tőle, és egy ideig nézték egymást. Gogeta ugyanazzal az üres semmitmondó tekintettel, még Savior megviselten lihegett harci pózba.
~Savior: Fenébe... mintha megsem kottyant volna neki ebből a harcból semmi! Pedig több sérülést kapott, mint én.
???: Mire vársz Szolga! Öld meg Saviort! Öld meg!
Üvöltötte a fiú, elbújva egy autó mögül.
Gogeta támadásra emelte a kezeit, és maga elé téve, Ki-t gyűjtött.
Savior: Ne tedd ezt Gogeta! Harcolj ellene!
Próbálta észhez téríteni barátját, de nem sok reménnyel. Gogeta tovább gyűjtötte az energiát. Savior morogva csikorgatni kezdte a fogát. Most döntenie kellett, ha hagyja magát, azzal biztos elbukik, és talán sosem térhetnek haza, ha pedig most itt megöli Gogetát, akkor... de elszánta magát.
Savior: Sajnálom Gogeta...
Azzal ő is Ki-t kezdett áramoltatni a kezébe, ami vörös színben pompázott.
ESTÁS LEYENDO
Dragon Ball Galaxy: Új Világ
Fanfic(Nyolcadik rész) Vajon Saviorék tényleg a semmibe kerültek? És ha igen, hogy jutnak ki?