Dzień konkursu był pełen emocji dla wszystkich 2 drużyn. Ćwiczyli od samego rana. Później szybko poszli coś zjeść i od razu zaczęli przygotowywać się do konkursu. Wszyscy ubrali swoje stroje, a za chwilę dziewczyny malowały się. Byli bardzo zdenerwowani. Aż nastało po południe... Zaczął się więc konkurs. Pierwsze mieli wystąpić Jam&Roller, a później Red Sharks. Nagle kiedy rozpoczął się konkurs i prowadzący zaczął się witać z publicznością miała jeszcze wystąpić jedna gwiazda i drużyna, która wygrała rok temu. Ktoś przyszedł za chwilę do Luny i powiedział, że ma niespodzianke oraz musi natychmiast po nią iść. Powiedział żeby przyszła do bagażnika białego samochodu, gdzie będzie czekał na nią prezent. Po chwili poszedł on i mówił, że będzie tam na nią czekał. Luna nie wiedziała co zrobić, bo nie mogła teraz wyjść, ponieważ zaczynał się konkurs i zarwz miała występować. Simon, z którym była powiedział, że pójdzie po ten prezent i wróci tu za chwilę. Bardzo mu podziękowała, a on za chwilę poszedł. Zaczął się występ... Wszyscy byli bardzo uśmiechnięci i szczęśliwi, że dostali się aż do finału. Światła reflektorów były skierowane najbardziej na Lune i Matteo. Aż nagle zaczęła grać muzyka. Zaczęli pięknie tańczyć do utworu ,,Vuelo''. Mieli cudowne, błyszczące ubrania i dodatki. Widownia patrzyła z podziwieniem. Przyszedł czas na to gdy Luna miała wykonać trudny krok sama. Chwyciła więc za swój łańcuszek i zrobiła najtrudniejszy krok. Tak zakończył się ich występ. Lecz nagle Matteo chwycił Lune i byli bardzo blisko siebie. Serca wszystkich biły bardzo mocno. Aż pocałowali się. Luna była zszokowana lecz bardzo szczęśliwa. Przytulili się. Publiczność biła wielkie brawa. Oni zaś ukłonili się i zjechali ze sceny. W tej samej chwili Ambar i Emilia były wściekłe, ponieważ zobaczyły Lune na występie. Przecież Roller miał nie wystąpić według ich planu. Okazało się, że to Simon został zamknięty. Luna była bardzo zadowolona z występu nawet Juliana ich pochwaliła. Nina podbiegła do Luny i ją wyściskała. Był to cudowny moment. Luna i Matteo patrzyli na siebie zszokowanie, ale narazie nie rozmawiali o nich. Prowadzący mile skomentował to zaistniałą sytuacje. Po chwili Red Sharks zaczął swój występ. Po skończeniu ich występu publiczność zaklaskała i oni zjechali ze złą miną ze sceny. Dlaczego? Ponieważ chcieli żeby ludzie ich podziwiali, a nie zaklaskali na raz i gorzej od występu Rollera. Do tego ich plan się nie udał. Luna zaczęła szukać Simona, ale nie mogła go znaleźć. Ambar i Emilia były wkurzone oraz poszły w miejsce gdzie miała być Luna. Otworzyły bagażnik, a tam Simon... Miały bardzo zaskoczoną minę. Simon wyszedł i zaczął krzyczeć. One zaczęły tłumaczyć, że nie wiedzą o co chodzi i tak dalej. On im i tak nie uwierzył, ale im odpuścił, bo widział, że nie powiedzą prawdy. Po przybiegnięciu do Luny i pogratulowaniu jej występu powiedział co się stało. Luna była bardzo wkurzona. Po chwili jednak stwierdzili, że nie będą się tym przejmować teraz tylko cieszyć występem. Porozmawiali nawet o tym co stało się z Matteo, a Simon był bardzo zaskoczony. Nina wraz z nim namawiali Lune żeby się z nim spotkała i wszystko sobie z nim wytłumaczyła. Narazie przestali o tym gadać, ponieważ Luna i cała drużyna poszli na wyniki konkursu. Prowadzący trzymał w napięciu........Nagle mówi...Wygrywa...........Jam&Rolleeeeerrrrr. Cała drużyna cieszy się, skacze i przybija sobie piątki. Red Sharks stoi i mieli mine jakby spalili się ze wstydu. Za chwilę Roller im pogratulował występu, a oni czując się poniżeni zeszli szybko ze sceny. Cała przegrana drużyna była bardzo wkurzona.
CZYTASZ
Soy Luna - Lutteo i konkurs
AdventurePodczas przygotowań do konkursu w Cancun Luna i Matteo myślą o sobie bez chwili przerwy. Przed konkursem przeciwnicy próbują zaszkodzić Jam&Roller. Czy Jam&Roller wygra konkurs? Czy coś stanie się między Luną i Matteo? Status - ZAKOŃCZONY