Szerelmi szál - 2

1.9K 226 29
                                    

Daddy


Reader-chan: - Ez meg ki?

Én: - Egy nálad kicsivel idősebb, eléggé domináns férfi.

Reader-chan: - És nekem ezzel kell...

Én: - Aha.

Reader-chan: - Nem.

Én: - De hát össze fogtok melegedni, hiszen együtt lesztek egy csomó időt.

Reader-chan: - Ja, mert anyámnak udvarolt eredetileg! Normális vagy?!

Én: - Ha akarod, lehet a bébiszitter, vagy a szomszéd...

Reader-chan: - 18 vagyok! Éppen hogy nem küldhetem börtönbe duplázott szabadságvesztéssel, ha rám teszi a kezét!

Én: - Akkor maradjon az egyedülálló anyád udvarlója?

Reader-chan: - Ja, nekem mindegy. De képzeld el, mikor bemutatom valakinek! "Ő itt a pasim, aki mellékállásban anyámmal is kefél. Remélem jól kijöttök majd egymással."

Én: - Ja de mint mondtam, az olvasók szeretik ezt.

Reader-chan: - Megint a beleképzelés? Ezek élvezik azt, hogy engem egy beteg paraszt folyamatosan terrorizál és nem hagy levegőt venni, majd mikor megszerzett, elköltözik velem egy isten háta mögötti helyre, ahol senki sem fogja hallani a sikolyaimat? És egy elnyomó kapcsolatban fogom leélni az egész életem, amiből a lelki gyengeségem miatt nem tudok kitörni?

Én: - Jól összefoglaltad.

Reader-chan: - Érzelmi mazochistáknak adsz el kilóra!

Én: - Öhm... végtére mondhatjuk így is...

Reader-chan beleszólWhere stories live. Discover now