Kényszer

1K 117 29
                                    

Előre is köszönöm szépen a fantasztikus ötletet Dudely_6666-nak! Még most is ráz a nevetés, ha újraolvasom.

A párbeszédek arról szólnak, hogy miként vettem rá a történeteimben szereplő három Bakugot arra, hogy találkozzanak egymással.

Round 1 – Hősgyilkosos Baku

Baku 1.0: – Szóval két másik sztoribeli Bakugo? És mi a faszért érdekelne az engem?

Zenia: – Mit tudom én, de a népnek ez kell. Mindenki szereti Bakugot, és ha három van belőle, az több mint jó.

Baku 1.0: – Nem.

Zenia: – Léééééégyszi!

Baku 1.0: – Szállj már le rólam! Nem elég, hogy folyton nyálas fejezeteket írsz velem?!

Zenia: – Akkor kiírom a KatsuAika shipet a könyvből.

Baku 1.0: – Mivan?!

Zenia: – Nem akarsz nyálas szerelmi szálat, nem akarsz találkát, hát legyen.

Baku 1.0 *karba tett kézzel elfordul*: – Jól van na, ha ennyire ragaszkodsz hozzá, elmegyek... De semmi meglepetés! A végén még összeromantikázol magammal...

Zenia: – Nem is rossz ötlet...

Baku 1.0: – ZENIA

Round 2 – BakuDekus Baku

Baku 2.0: – Bocs, nem megy, Dekura kell figyelnem. Ráadásul egy kibaszott túra kellős közepén vagyunk. Komolyan gondoltad te ezt?!

Zenia: – Ne aggódj már, még legalább öt napig úgyis a kérésekkel leszek elfoglalva, simán visszaérsz a következő fejezetre.

Baku 2.0: – A szöveg első felére nem is figyeltél, ugye?

Zenia: – Milyen szöveg első fele?

Baku 2.0: – Dekuval addig mi a halál lesz? Ha innia kell, ki hoz neki vizet? Ha két méternél többet akar menni, ki fogja visszacipelni? Mert én azt meg nem engedem, hogy rajtam kívül más hozzáérjen, az fix.

Eijiro random kikukkant egy fa mögül: – Haver, nyugi, én itt vagyok. Kell neked egy kis kikapcsolódás, két fejezet közt soha nem alszol rendesen, mert azon aggódsz, mi lesz Midoriyával. Majd én figyelek rá, te menj barátkozni.

Baku 2.0: – Tch, így talán lehet róla szó... Hé, hagyd abba, ne vigyorogj így, mert még én is megijedek...

Zenia *vigyorogva*: – Kettő megvan.

Round 3 – KiriBakus Baku

Zenia: – Úgyis még csak egy rész van, plusz az se biztos, hogy sokáig kint maradsz.

Baku 3.0: – Azt mondom, amit szerintem a másik kettő is: Kurvára nem. Fel kell készülnöm egy egész rohadt kapcsolatra, nem érek rá AU utazgatni.

Zenia: – Na légyszi! És ha azt mondom, nem lesz kapcsolatod, ha nem mész?

Baku 3.0: – Ugye tudod, hogy baszd meg?

Zenia: – Nem fogom megbánni.

Baku 3.0: – ...

Reader-chan beleszólTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon