Kihívás - 2

820 101 8
                                    

*Klikk*

Én: – Hé, mi a...

Reader-chan: – Bocsi, ez kell!

Én: – Az istenit! Jössz vissza! Feljelentelek engedély nélküli fotókészítésért!

Reader-chan: – Egy kihíváshoz kell!

Megtorpanok: – Hogy mihez?

Reader-chan: – Upsz...

Én, ismét megiramodva: – TE KIHÍVÁSOKAT CSINÁLSZ?!

Reader-chan: – Nem!

Én: – Szarul hazudsz!

Reader-chan: – Most már ez az életem! Nem állíthatsz meg!

Végre utolérem, kirúgom a bokáját és elveszem a telefont: – Na most megvagy! Lássuk csak... Reader-chan profil... kihívások... Külön könyv csak a kihívásoknak?!

Reader-chan: – Hagyjál! A rajongóimnak csináltam!

Én: – Egy szaros követőd sincs, mert történeteket sem írsz! Milyen rajongókról beszélsz te?

Reader-chan, már-már zokogva: – Te ezt nem értheted!

Én: – Édes isten... na lássuk... tíz tény magamról... egy videó ahogy táncolok... képek rólam... mi a fene, ez a Wattpad jelszavad?!

Reader-chan: – Kihívtak, érted?! Muszáj volt megcsinálnom!

Én: –Na jó...

Megfogom és felrántom a padlóról, leültetem egy székre és nekikezdek: – Először is: Nem csinálsz kihívásokat...

Reader-chan: – De!

Én: – Nem! Jómagam is csináltam ilyeneket, aztán rájöttem az igazságra: A kutyát sem érdekli, hogy ki vagy, érted? Az érdekel itt mindenkit, hogy mit írsz. Nem te, hanem a szellemi munkásságod az igazán érdekes és értékes. Hogy mire vagy képes. Magasról leszarják hány éves vagy, hova jársz suliba, mik az osztályod legjobb aranyköpései, és a többi. A normális ember a saját életével törődik, akik meg az ilyeneket nézegetik, veszélyes emberek is lehetnek! Ezért nem teszel fel magadról sohasem képeket és videókat, nem osztasz meg személyes adatokat, mint például a lakhelyed!

Reader-chan: – Tehát baj, hogy a bankkártyáim minden kódja bent van a kihívásos könyvben?

Én: – HOGY MI VAN?!

Reader-chan beleszólWhere stories live. Discover now