*amikor a Hősgyilkos, a BakuDeku és a KiriBaku fanficek három Bakugoja összefut*
Spoilert tartalmaz mindhárom (de minimum kettő) fanfic részéről!
Hősgyilkosos Baku (később Baku 1.0): – Szóval... hogy álltok a saját sztoritokkal?
BakuDekus Baku (kásőbb Baku 2.0): – Egész jól, úton van a negyedik gyerek is.
KiriBakus Baku (később Baku 3.0) : – Te most komolyan... képes voltál Dekut... jézusom!
Baku 2.0: – Mondja ezt az, aki megbaszatta magát a legjobb haverommal...
Baku 3.0: – Ha Deku nem került volna be a látókörödbe, te is EIjiro mellett döntöttél volna!
Baku 2.0: – Várj, akkor te miért nem Dekuval vagy együtt?
Baku 3.0: – Na most mentem hányni.
Baku 2.0: – Deku legalább cuki! És elképesztő benne lenni! Ha egyszer kipróbálnád...
Baku 3.0: – Fogd már be a pofád! Még szeretnék ma enni!
Baku 2.0: – De hogy mit, attól már nekem van okádhatnékom.
Baku 3.0: – Én legalább tudom, hogy kell csinálni!
Baku 2.0: – Nekem meg nem kell tudnom, mert Deku tudja helyettem is!
Baku 3.0: – Ch! Ez azt jelenti, hogy jobb nálad valamiben!
Baku 2.0: – Eskü ha vége lesz a második évadnak, le fogom szopni. Elsőre jobb leszek, mint ő és te több éves gyakorlás után!
Baku 3.0: – Ez most fizikailag fájt. Képes lennél a szádba venni...!
Baku 2.0: – Mondja ezt az, aki a seggébe veszi be!
Baku 3.0: – Mert jó!
Baku 1.0, totálisan kiakadva: – Ti miért vagytok buzik?!
YOU ARE READING
Reader-chan beleszól
RandomMi lenne, ha Reader-chan, vagy a saját magunk által kreált karakterek bele tudnának szólni abba, amit velük teszünk meg a történetinkben? Biztos lenne egy kis mondanivalójuk.