"Onlarla tanışman için buraya çağırıyorum Lee"
Bayana ne olmuştu? Bayan Lee sözleşmeyi imzalar imzalamaz Lee olmuştu anlaşılan. Başımla onaylayıp telefon görülmesi yapmasını bekledim. Kısa bir süre sonra odaya ter kokulu yedi zibidi girmişti. Aya kalkıp onları selamladım ve kendimi tanıttım.
"Ben Lee MiHi. Yeni menajerinizim. Lideriniz hanginizdi acaba?"
Oğlanlardan biri öne çıkıp söz aldı.
"Ben Kim Nam Joon. Liderim. Memnun oldum Bayan Lee."
Oh, Bayan hitabı buradaymış demek.
"Pekala. Zamanla anlaşacağımıza eminim. Yarından itibaren programınıza daha hakim olacağım. Şu an ne yapmanız gerekiyorsa gidebilirsiniz."
Ardından arkamdaki Bangbang'a döndüm.
"Ofisim SeJin beyin ofisiyle değişiyor öyle değil mi?"
"Elbette."
İşte böyle otorite kurmaya bayılıyorum be!
///
Eski grubumun pratik odasına gittim. İyi bir vefayı hakediyorlardı. Sonuçta benden az çelmemişlerdi minik kızlarım.
"Unnie! Yeni koreografimizi sana göstereceğim. İyi izle beni."
Önüne atlatıp dans etmeye başlayan Danbi ile gözlerim dolmaya başlamıştı. Benim minik kızım.. nasıl veda edebilirdim ki.
"Danbi dur tatlım. Konuşmamız gerekiyor ciddi bir konu var."
Hepsi etrafımda çember oluşturmuştu. Onlar benim gerçekten ailem gibiydiler. İlk mesleki deneyimim, ilk evlerinde kaldığım arkadaşlarım, sırlarımı verdiklerim hatta aynı sütyeni bir ay paylaştığım kızlardı.
"Ben artık sizin menajeriniz değilim. Artık BTS grubu ile çalışacağım."
İçlerinden en asisi ChaeYong sinirle tepindi.
"Ne demek artık sizin menajeriniz değilim. Daha comeback yapmadık. Böylece terk mi edeceksin bizi?!"
O insanlara zor alışan bir tipti. İlk zamanlarda saçlarımı yolacak derecede tartışmalar geçmişti aramızdan. İlk sahnelerinde sosyofobisi olduğu için çıkamamıştı. Kendini kitlediği tuvaletten beş saatte anca çıkartmıştım. Ama sonralarda bana bağlanmıştı, bende ona. Belli etmese de beni sevdiğini biliyordum. Böyle tepki göstermekte son derece haklıydı.
"ChaeYong benim de bir kariyerim var. Sizi bırakmak çok zor olacak ama anlayın beni de. Lütfen."
Sinirle yüzünü ovuşturdu.
"Peki ya bizim kariyerimiz? Sen gittikten sonra yerine siktiriboktan birini getirecekler. Sonra ne olacak biliyor musun? Magazinde büyük harflerle 'Special dağıldı' yazacak!"
"H-hayır, ChaeYong saçmalama. Böyle birşeye asla izin vermem."
Sessizce tartışmamızı dinleyen Danbi konuştu. Sesinden bariz kırgınlık akıyordu.
"Bize önceden bahsetmeliydin."
"Herşey çok ani gelişti-"
"Kes! Comeback için hazırlanıyoruz. Yeterince meşgulüz. Hemen çık git buradan."
Liderleri Yuji bağırmıştı. Bana. Acilen bir çözüm yolu bulmalıydım. Kızlarımdan vazgeçmeyerek hemde.