Masamın üzerinde duran defterleri, dosyaları ve laptopu kolinin içerisine yerleştirdim. Ve tabi ki her ofis masasında olan aile resmini de koydum. Pek bir eşyam yokmuş zaten.
Koliyi bir üst kattaki Sejin'in ofisine götürdüm. Gelişigüzel yerleştirerek kendimce dekorasyonumu tamamladığıma göre çalışmaya başlayabilirim.
"Önce şu Bangtan'ın aylık programını halledelim."
Kendi kendime mırıldanarak laptopu açtım. Yarın bir Fanmeeting vardı. Bütçeyi çok aşmamak için bir sonraki Fanmeetingi iki ay sonraya yazdım. Hem konser sonrası hasılattan sonra daha masrafsız çıkabiliriz bu işten.
----
Dört saattir kıçım sandalyeye yapışıktı. Muhtemelen kıçım artık dümdüzdü. Kahvemden bir yudum daha alıp laptoba döndüm. Bangtanın önümüzdeki iki aylık programı tamamdı. Şimdi bunun fotokopisini çıkartıp liderlerine vermem lazım.
Ayağa kalkmamla sandalyeden gelen 'oh be sonunda' nidasını yemin ederim duydum. Sonuçta sandalye çok haklıydı. Odanın köşesinde bulunan fotokopi cihazını çalıştırıp kağıtların gelmesini bekledim.
O sırada kapım çalınmıştı.
"Gel!"
İçeriye göz kenarları kıpkırmızı bir adet Danbi girince hemen ona doğru adımladım.
Ama eliyle durmamı işaret ederek daha fazla yaklaşmamı engelledi."Bunu eski ofisinizde unutmuşsunuz bayan Lee."
"Bayan derken? Unniye ne oldu?"
Herkesin bana böyle hitap etmesini seviyordum fakat onların ağzına yakışmıyordu. Onlarla mesafeli olmak asla istemiyordum.
Elindeki telefonu bana verdi. Tanrım telefonumu mu unutmuşum?! Tam çıkıp gidecekken kolundan tuttum. Öyle kaçış yok küçük hanım.
"Tatlım geç otur şuraya. Seninle konuşalım. Çünkü beni engellediğiniz için yaptığım açıklamayı görmemiş olmalısın."
Kuzu kuzu sandalyeye oturunca bende karşısına oturdum.
"Hatırlıyor musun ilk ödül aldığınız günü?"
"E-evet."
"O gün size bir söz vermiştim. Onu da hatırlıyor musun?"
"Bizi Blackpink, Redvelvet gibi güçlü yapmadan asla yalnız bırakmayacaktın."
"Sözümü hala tutuyorum tatlım. Bangbang'la konuştum. Hala sizin menajerinizim."
Başta anlayamasa da sonunda gözler büyümüş ve ayağa fırlamıştı.
"GERÇEKTEN Mİ UNNİE?!"
"Evet tatlım."
Kucağıma uçuşa geçen Danbi ile sarsılmamda belli etmedim. Sımsıkı sarıldı. Sarılmasının sonunda bunu diğerlerine de söyleyeceğini çığırarak odadan çıktı. Eh bende fotokopileri Namjoon'a verebilirdim artık.