Ben az önce tıslamış mıydım?

7 0 0
                                    

"Bu iki aylık planınız. Hadi hazırlanın fan meetinge gidiyoruz."

Jimin hemen çantasını sırtına takarken sordu.

"E kıyafetler?"

"Stilist ve makgözleri yarım saat önce oraya gönderdim. Bir an önce oraya gitmeliyiz. Hadi!"

Hepsi pratik odalarından sonunda ayrılıp peşime takılabilmişti. Bende o sırada söylemek zorunda olduğum ezber uyarıları yapıyordum.

"Fanlara iyi davranın. Özel hayatınıza dair fazla bilgi vermeyin. Eğer bir saesang sizi sıkıştırırsa beni arayın-"

"Seni mi? Onlar senden güçlü olurlar bunu biliyorsundur umarım."

Yoongi'nin beni başından beri işe yaramaz gördüğünü biliyordum ama o daha beni tanımıyordu. Başına bir iş gelirse kıçı tutuşacak kişi bendim. Tabi ki de elimden geldiği kadar koruyacaktım onu.

"Gücümü seni birisi sıkıştırırsa gösteririm. Dua et sen de zararlı çıkma."

Ben, az önce tıslamışmıydım? Her neyse.

Araca ulaşmak için hızlı adımlarla ve peşinde üyelerle aşağı indim. Asansör kullanmıyorduk. Hayır fobim falan yok. Sadece bu yedi serserinin biraz kilo vermesi lazım. Özelliklere şu sarı olan -jimin- sixpack yapmak yerine göbek büyütmeye başlamış gibiydi. Sonunda en alt kata ulaştığımızda homurdanmaları son buldu ve araca neredeyse koşarak attılar kendilerini.

Bende şöför koltuğuna oturup aracı çalıştırdım.

"Araba kullanmayı bildiğine emin misin?"

Birisi Yoongi'nin sesini acile kesmeliydi. Eh o kişi de ben oluyorum. Ama tabi ki zamanı gelince.

Sinirle gaza bastım. Biraz show yapmanın sakıncası olmazdı kimseye.

Menajer-shiWhere stories live. Discover now