Garip Olaylar

175 12 0
                                    

Eve gittiğine ev her zamanki gibi sessizdi.Bunca zaman neden kendisine bir ev arkadaşı almadığına pişman oldu.Yanlız yaşamak çok zordu.Bunları düşünmenin sırası değildi ve yukarı çıkıp kutuyu salona getirme girişiminde bulundu.İçinde birşey olmamasına rağmen kutu çok ağırdı.İçinde sanki bir insan varmış gibi.Vazgeçti ve kutuya olduğu yerde bakmaya başladı.Eline kanat şeklindeki defteri aldığında hala o garip yazıları okuyabildiğini fark etti.

   Nerdeyse kitabın yarısına gelmişti.Oldukça fazla bilgi öğrenmişti.Öğrendiklerine çok şaşırıp ara sıra rüyada olup olmadığını anlamak için kendini cimciklemişti.Periler ile ilgili birsürü bilgi edindi.Kendisinin de bir peri olduğunu öğrendi.Öğrendikleri bir insanın kaldırabileceği psikolojide birşey değildi.Kendisi de psikoloji öğrencisi olduğu için bu durumu fazla garipsemişti.Defterin her sayfasının bir tarafı tamamen resim diğer sayfası yazıydı.Ortadan sonraki bölümde büyük harflerle''PERİ SİHİRLERİ''yazıyordu.Viola buraya da göz atmak istediğine karar verdi.Sayfayı çevirdiğinde garip kelimeler yazıyordu.''Bunlar sihirli kelimeler galiba''diye düşünüp birisini yapmaya karar verdi.

   ''Minda ts'ets'khlis datsva''söylediği anda işaret parmağından bir ateş çıkmaya başladı.Viola psikolojik olarak bağırmaya başladı.Biraz geçtikten sonra fiziksel acı hissetmediğini anladı.Elini aşşağıya yukarıya sallamaya başladı.Gördüklerine inanamıyordu.Bunlar çok saçmaydı.Annesi neden bunca zaman söylememişti babasına.Babası bilseydi Viola'ya söylerdi çünkü.Bir kutu bırakıp sonsuzluğa gömülmüştü annesi.Elindeki ateşe bakmaya başladı.Diğer eli ile dokunsa da birşey olmuyordu.Viola gerçekten peri idi.Bunu kabullenmişti.''Peri akademisi gibi biryer yok muydu acaba''diye düşündü.O zaman herşey daha kolay olabilirdi.Ona yol gösterecek olan periler olurdu.Filmlerde vampir akademisi veya büyücü akedemisi vardı çünkü.Kitap fazla kalındı öğreneceği çok şey vardı.Asıl olay yarıdan sonra başlıyordu.Birinci bölümde perilerin nasıl oluştuğu,kısacası tarihleri yer alıyordu.Viola okumaya devam etti.Birkaç büyü daha denemek istedi.O sırada kapı çaldı.

   Gelen Shane'di.Viola'nın sandığı açıkta bıraktığını ve ne olursa olsun hala Shane'e tam olarak güvenmek istemediğine karar verip izin isteyip yukarı çıktı.Shane ise arkasından gitti.Viola shane'i görünce ne yapacağını şaşırdı.Shane ise ''Merak etme bende bir periyim.''

dedi ve Viola ya göz kırptı.Viola ise ''Cidden mi?Bana yardım edebilirsin o zaman.Bir peri akademisi veya ona benzer birşey var mı?Varsa beni götürür müsün?''diye hızlı hızlı konuştu.Shane ise ''Sana anlatacaklarımı iyi dinle kitabı gördüğüm kadarıyla zaten yarısına anca gelmişsin.Asıl olay ortasından sonra başlıyor.Ama sana bir özet geçeceğim.Şimdi sen bir element perisisin.Dünyadaki hava olaylarını düzenleyebilirsin.Tabii bunun için yeterince bilgiye sahip olman gerekiyor.Sen yapmasan bile yapan başka canlılar var.Her neyse evet bir Peri Akademi'si var ve senin oraya gitmen gerekiyor.Giovan'a gelirsek.O bir büyücü seni küçüklüğünden beri izleyip peri olup olmadığını araştırıyordu.Sen 18 yaşına geldiğin zaman kanını almak istiyordu.Bu duyulursa Giovan ölür ama senin peşini hiçbir zaman bırakmadı.Perilerin kanı büyücülere sınırsız güç ve kudret veriyor.Ayrıca yaşlanmıyorlar.Giovan aslında 200 yaşında ,yaşlı perilerin kanını içip genç kalıyor.Senin kanını içince ne olacağını bilmiyor çünkü.Büyücülere yasak olmayan tek şey 50 yaşından sonraki peri kanı.Bu onlara göre doğal.Seni neden izlediğini bilmiyoruz.Senin vizyon diye adlandırdığın şeylere hep geliyor.Seni kontrol ediyordu.O kötü biri Viola.Bende öyleydim ama çok değildim.Bir genç ve güzel perinin insafsızca tüm kanının alınmasına göz yumamam.Acı çekerken seni izleyemem.Seni bu yüzden kaçırdım.Sen sadece perilerin gittiği akademiye gideceksin.Seni yarın 10 gibi alırım.Sihir ile gitmemiz gerekir.Yanına o kanat şeklindeki kitabı da al ve okuyabildiğin yere kadar oku.''dedi ve Viola'nın şaşkın bakışlarına ve soru yağmuruna tutulmaması için parmadığını şıklatarak gitti. 

Fairy Blood(Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin