1.

847 25 8
                                    

Martina's POV

Još jedan običan dan je osvanuo u mom gradu. I kao i obično, ostala sam budna cijelu noć. Otkako mi je tata u bolnici, san i ja kao da se ne poznajemo više.

Da vam malo objasnim. Moj tata je dijagnosticiran sa nekom bolesti kojoj neću ni pokušati reći ime, jer joj ni ne znam ime. Toliko je rijetka i samo znam da ima neke veze sa mišićima.

U bolnicu je otišao prije nekih 3 mjeseca i skoro svaki dan mu mama i ja idemo u posjetu. Mama čak nekada ostane prespavati. Ostajala sam i ja dok sam bila na raspustu.

Dok ja vama sve ovo pričam, meni vrijeme odleti za čas.
Već je 7:15h i moram se spremati za školu.

Prvo što uradim je odem pod tuš. To me najbolje razbudi i opusti u isto vrijeme.
Tu provedem nekih 15 minuta. Obavim svu higijenu i obučem se.

⬇️⬇️⬇️⬇️

Kosu sam digla u visoki rep i malo ga uvila

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kosu sam digla u visoki rep i malo ga uvila.

Uzela sam jaknu, slušalice, i u 7:45h sam izašla iz kuće.

Ispred škole me čekao Mateo, veseo, kao i obično. Taj lik je stalno nasmijan, bez obzira koliko je umoran, pospan, koliko god problema ima. I sretna sam zbog toga. Bolje nego da sjedi u sobi po čitav dan, plače, i sječe si vene jer ga navodno niko ne voli, kao što većina današnjih generacija radi.

Prišla sam mu i zagrlila ga.
Mateo:"Ko je to danas ustao na lijevu nogu?" Rekao je kada je vidio moj smoreni izraz lica.
Ja:"Dobro jutro i tebi" rekla sam sarkastično. Nasmijali smo se.
Ušli smo u školi i, kao i obično, sjeli zajedno.

Bila sam samo prvi čas u školi zato što je danas dan tatine ko zna koje već operacije i pustili su me ranije.

(...)

Operacija je upravo završila i za sada je sve u najboljem redu.
Sjedila sam na stolici ispred njegove sobe i posmatrala ga kroz staklo kada sam primjetila da je nekoliko doktora potrčalo prema nekome.
Nisam mogla baš najbolje vidjeti jer su bili malo dalje, ali sam mogla zapaziti visokog dečka tamne kose. Kako su sve sve više približavali, vidjela sam da dečko zapravo krvari. Oči su mu bile na pola zatvorene kao da će se svake sekund onesvijestiti. Skrenula sam pogled kada me pogledao.

(...)

Upravo sam došla kući. Mama je rekla da će ostati u bolnici još malo.

Presvukla sam se u nešto udobnije i upalila seriju na laptopu. Također sam se za to vrijeme dopisivala sa Mateom. Rekao mi je da su radili pripremu za test iz matematike, a da je test sutra.

Kada sam završila jednu epizodu serije što se na kraju pretvorilo u pola sezone, sjela sam za sto i krenula vježbati matematiku iako nemam pojma ništa.

Samo Jedna NoćWhere stories live. Discover now