Ova dvojica su dobili po još jednu ocjenu iz fizike i pluseve iz engleskog.
Definitivno prelaze ovdje....____________________________
Završio se zadnji čas. Spremila sam sve stvari u ruksak i krenula prema vratima.
Počela sam odpetljavati slušalice koje se uvijek nekim čudom zapetljaju u milion malih čvorova. Brzo sam ih pokušala odpetljati kada su mi ispale na pod. Sagela sam se da ih uzmem sa poda kada mi je pogled pao na Kaana koji je stajao pored svoje klupe i oblizivao donju usnu gledajući u moju zadnjicu pa u mene.
Preokrenula sam očima i brzo ustala. Izašla sam iz učionice i osjetila da me neko uhvatio oko struka. Ubrzo su moja leđa bila naslonjena na zid. Otvorila sam oči i moj pogled je našao Kaanov.
Njegove ruke su još uvijek bile na mom struku. Krenula sam ga odgurnuti od sebe ali onda je progovorio.
Kaan:"Igraš se malo sa mnom, a?"
Ja:"Kako misliš?"
Kaan:"Pa ono...saginješ se kad te gledam i to...vidim da si zločesta"
Ja:"Daj koji ti je k****" izvukla sam se iz njegovo 'zagrljaja' i otišlaZašto su muškarci ovoliko odvratni? Nije sve u guzici i sisama ko će im to dokazat?
Išla sam prema kući i slušala muziku. Usput sam svratila do prodavnice i kupila nešto za grickanje jer sam gladna.
Došla sam kući i čim sam se presvukla bacila sam se na krevet.
Gledala sam TV i grickala grickalice. Usput sam pričala sa Mateom.Već bilo kasno kad sam otišla obući piđamu i spremit se za krevet. Slušala sam muziku kada sam čula zvono na vratima.
'Da se nije mama ranije vratila?' razmišljala sam dok sam išla do vrata.Otvorila sam ih u nadi da je mama ali ispred mene se stvorio Kaan koji toliko smrdi na alkohol da je nepodnošljivo.
Kaan:"Ej ljepotice" rekao je sa osmijehom
Ja:"Bože, šta radiš ovdje u ova doba?"
Kaan:"Došao sam da te vidim"
Ja:"Daj miči mi se!" Krenula sam zatvorit vrata.
Kaan:"Zar me nećeš pustit unutra?" zaustavio me od zatvaranja vrata tako što je postavio nogu da ih zaustavi.
Ja:"Naravno da ne!" Osjećala sam se loše jer Boga pitaj gdje će završiti ako ga ne pustim unutra.
Kaan:"Zašto me toliko mrziš?"
Ja:"Ne mrzim te nego se jednostavno ne družim sa osobama kao što si ti"
Ja se družim samo sa Mateom šta ja lupam?Kaan:"A kakav sam to ja?" Glas mu je postao hrapav.
Ja:"Paa...hmmm...fuckboy"
Kaan:"Stvarno tako misliš?" Rekao je pomalo drhtavim glasom. Na trenutak kao da je bio trijezan.
Ja:"Da, sada laku noć" zatvorila sam vrata i krenula prema svojoj sobi.
Čekaj....nisam trebala biti ovako hladna...Ja:"Ej izvi-" otvorila sam vrata jer sam se htjela ispričati ali njega nije bilo.
Sada znam zašto se ja družim samo sa jednom osobom. Zato što ko god da se pokušao sprijateljiti sa mnom, nisam mu dozvolila.
(...)
Budi me zvuk mog alarma koji imam čak i drugom smjenom jer više ne vjerujem sebi što se tiče spavanja.
Pogledala sam na sat bilo je 10:00h.
'Još 5 minuta' rekla sam tiho i okrenula sa na drugu stranu kreveta.
YOU ARE READING
Samo Jedna Noć
Romance•• "Samo jedna noć bila je dovoljna da se sve promijeni. Da srce brže kuca u njenoj brzini. Da mi popravi cijeli dan samo jedan njen osmijeh..." rekao sam sam sebi jedne subote dok sam sjedio za stolom i gledao u prazno •• •• •• Priča o tome kako j...