Došla sam kući i odmah legla. Razmišljala sam o Kaanovom ponašanju. Možda previše razmišljam. Vjerovatno ga ne zanima pa nas nije ni gledao.
________________________________
(Za vikend se nije ništa zanimljivo dešavalo pa ću odmah preći na ponedjeljak)
Današnji dan je bio sasvim okej. Preko vikenda sam bila bolesna ali sada se osjećam bolje. Alex je slomio ruku, a Kaan ima novu curu koju vjerovatno zna manje od dva dana. Njih trojica su prešli u naš razred što je moj život učinilo još gorim. Pogotovo što moram trpiti određene provokacije, ali barem znam dobro uzvratiti.
Uglavnom,
Sljedeće sedmice imamo veliki test iz biologije. Nastavnica nas je danas podijelila u parove i u parovima ćemo učiti i usput praviti prezentaciju. Previše glupo, znam.Prošao je veliki i odmor i sada imamo biologiju.
Izvadila sam stvari i sjela. Vidjela sam da mi Kaan prilazi ali nisam se obazirala.
Spustio je svoje stvari na klupu do mene i sjeo.Ja:"Koji vrag radiš?"
Kaan:"Kao što vidiš sjedim."
Ja:"Dobro to vidim, nisam slijepa. Ali ti ne sjediš tu pa ako možeš maknut svoju guzicu."
Kaan:"Ne mogu."
Ja:"Naravno da možeš."
Kaan:"Ne mogu, ionako će nas nastavnica staviti da budemo zajedno u paru."
Ja:"Neće ako mi se Bog dovoljno smiluje i usliši moje sinoćnje molitve."
Kaan:"Da znaš da--"
Ja:"Okej samo sjedi tu i šuti molim te" prekinula sam ga
Ušla je nastavnica. Upisala je čas i odmah nas uzela stavljat u parove.
Nastavnica:"Sljedeći par je...hmm..."
Ja:"Molim te Bože, molim te Bože" tiho sam molila Boga da me ne stavi s ovim seronjom.
Nastavnica:"Kaan i Martina"
Pogledala sam nastavnicu, pa Kaana, pa opet nastavnicu. Lupila sam rukama od sto. Nije bilo namjerno. Svi su me pogledali, a ja sam skrenula pogled kroz prozor.
Nastavnica:"Odlično! Vidim da Martini odgovara. Idemo dalje"
Svi su se nasmijali, a ja nisam mogla vjerovati. Ne vjerujem šta mi sve moj sopstveni život radi.
(poslije škole)
Ja:"Je li idemo kod mene ili kod tebe?"
Kaan:"Da ne znam da je vezano za školu ovo pitanje bi mi se svidjelo" prevrnula sam očima.
Ja:"Ali pošto znamo da je za školu odgovori mi"
Kaan:"Idemo kod mene, sam sam kući" zagrizao je usnicu. Moram priznat da je bilo hot.
YOU ARE READING
Samo Jedna Noć
Romance•• "Samo jedna noć bila je dovoljna da se sve promijeni. Da srce brže kuca u njenoj brzini. Da mi popravi cijeli dan samo jedan njen osmijeh..." rekao sam sam sebi jedne subote dok sam sjedio za stolom i gledao u prazno •• •• •• Priča o tome kako j...