3.

544 21 6
                                    

Mislim da ću imati jednu motivaciju da više ne kasnim? Ma kakvo kašnjenje! Dolazit ću prije svih...☺

______________________________

Mateo's POV

Sjetio sam se da je danas subota i da Martina ima trening.

Ja:"E ljudi. Martina danas ima trening.
Ajmo da ih gledamo, šta ćemo u kući."

Andrej:"Ja sam za! Mora da su u onim kratkim šorcevima!" Muško ko muško...

Alex:"I ja sam za!"

Ja:"Možeš sve samo da se nisi usudio da gledaš nju na takav način! Ti Kaan?"

Kaan:"Može"

Skrenuli smo desno i ušli u salu.
Sjeli smo na tribine i čekali da trening počne.

Martina's POV

Obukla sam šorc i stavila štitnike. Zatvarala sam torbu i čula par cura kako pričaju.

Cura br.1:"Da li su to stvarno onii?!?!"

Cura br.2:"Daa!!! Ja ne mogu da vjerujem!"

Cura br. 3:"Dobro je pa sam danas obukla ovaj uski šorc"
Fuj.

Pitam se ko je to došao.

Trener je došao i pogledao me.

Trener:"Martina idemo!"
Pogledala sam ga i krenula. Zamislila sam se previše.

Trčali smo 5 krugova oko sale. Nisam puno razgledala da ne bi bilo previše očigledno. Uglavnom sam gledala ravno ispred sebe.
Istrčali smo 5 krugova i stali na mjesta. Tu smo se razgibali i trening je počeo.

Trener:"Dakle, danas nećemo vježbati ništa npr. Servis i to. Igramo utakmicu. Jasno?"

"Jasno" rekli smo svi u glas.

Počeo nas je dijeliti u timove.
Prvi servis je bio moj. Stala sam na mjesto i prebacila loptu preko mreže. Igrali smo i dobili prvi poen.
Kada je došao moj red da budem na mreži, čula sam glasove iz protivničke ekipe.

X:"Bože li ono onaj Mateo sa njima?"
X2:"Jao da....otkud on tu?"
X3:"Ne znam...samo znam da je jadan...još uvijek mu se sviđa ista cura..."

Oči su mi stajale širom otvorene. Prije nego što sam razgledala po tribinama da se uvjerim da su stvarno tu, okrenula sam se i uzela loptu curi koja se spremala da servira.

Ja:"Pusti meni" rekla sam i pripremila se.

Spucala sam loptu tako snažno da sam imala osjećaj da sam će se ispuhati. Išla je brzinom munje i spucala u glavu tačnije nos onu curu koja je rekla da je Mateo jadan. Svi su ostali u šoku, a ona je 'jadnica' pala na pod. Držala se za nos i svi su joj pritrčali. Svi osim mene.

Trener:"Martina pobogu! Šta to radiš?!" Viknuo je i čitava sala je odzvanjala.

Pogledala sam prema njoj i vidjela kako mi prilazi. Kunem se bila sam spremna da je komiram!

Samo Jedna NoćWhere stories live. Discover now